Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Kommer netshop også i år? 8304445[/snapback] Nei. Iflg. kartet ser det ut som det bare er Partyshop som skal ha stand/selge hw. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 NOOOOOOO! Har noen et tips til hvordan jeg kan kjøpe en 19" lcd til å ha på tg? Noen som skal selge? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Du tror ikke at partyshop ha mulighet til å selge deg en da? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Er så jækla dyrt der, og i tillegg så selger de merker som er dårlig.. feks i fjor solgte de kun MAXTOR hdds Lenke til kommentar
saxin Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Er da ikke noe galt med Maxtor-harddisker. Har flere selv, fungerer aldeles utmerket Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 NOOOOOOO! Har noen et tips til hvordan jeg kan kjøpe en 19" lcd til å ha på tg? Noen som skal selge? 8304484[/snapback] Elkjøp har da noen du fint skal overleve TG med? Eks. 1 Eks. 2 Eks. 3 Eks. 4 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Fyfaen jeg skal ta tog fra Trondheim klokka 0540, men har ikke sjangs på noe søvn, om jeg ikke får sove på toget så sliter jeg kraftig! Ikke artig å komme trøtt på TG Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Er da ikke noe galt med Maxtor-harddisker. Har flere selv, fungerer aldeles utmerket 8304550[/snapback] Har selv bare dårlig erfaring med Maxtor. Den første dien så synes jeg jo harddisken gikk greit og ingenting å klage over. Men så begynnte den å miste informasjon. Og flere ganger måtte disken "rapreres", og tilslutt (etter 1 år) så sa den bare takk og farvel. Fikk ny disk, og jeg ble sjokkert over hvor MYE raskere og mer stillegående den var. En gang maxtor, aldri igjen. Jaja, nå er alt utenom PCen pakket ned, så da sier jeg takk og farvel, og så ses vi vel på TG, senere på dagen. Endret 3. april 2007 av andrull Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Stenger billettsjekken på kvelden i morgen (om noen timer), eller kan jeg komme med maskiner og utstyr når jeg vil? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Du kan komme når du vil, men etter dag 1. så må du gå inn der vi må gå ut første dagen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Ikke artig å komme trøtt på TG 8304665[/snapback] Jeg døgna natt til TG i fjor, men jeg var så jævlig gira at jeg ikke fikk sova no særlig før 2. natta ^^, Blir vel samma i år, I guess. (: Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 hehe ja det skal ikke være greit men, nå skal jeg hive meg i seng, våkna 06:30 og kjøre til TG Ser dere i Skipet gutta og jente Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jess, da lider jeg også av TG-forbannelsen.... Maskinen nektet plutselig å funke i sta Regner med å få ordnet det når jeg har plassert meg i skipet Hvis noen skulle føle for å komme bort å hjelpe, så finnes jeg på rad 26 sete 49 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Oooh, den er kjip. Var utfor noe sånt i fjor jeg også. Idet jeg setter ned pc'n når jeg tar den ut av bilen, for å gå på toget, hører jeg noe skramle inni. Da tenkte jeg med en gang at skjermkortet, CPU-vifte eller noe sånt var knekt av. Vi måtte rekke toget så rakk ikke å åpne å se, men fy faen, jeg var nervøs på toget. Trodde at jeg måtte sitte pc-løs hele TG! Men heldigvis var alt bra, var nok bare noe grus under kabinettet som jeg hørte. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 ....nå er vi igang om 2t 15min Søvn.......hæ, noen som sa noe...lol... Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Shite.. Får ikke sove igjen. Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Får nesten pakke ting nå.. Er livredd for å glemme noe. Heldigvis bare laptop i år, da. Sees i morgen folkens! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Fnis, jeg er nesten like gira som i fjor Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Wohooo!! Bare 2,5 timer til TG 07 Åpning! Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Nå er det bare 1 og enhalv time til Jeg drar om ca 30 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg