Exentler Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 ikke mer med deg ? skjer med å ødlegge siden ? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 oi. Eg har med meg dataen, skjermen, ein lit stor bag, med berre data utstyr, ein koffert med klede, ein anna liten bag med litt toalettsaker, sove pose og liggeunderlag... 8300740[/snapback] Hev det meste i en übersvær trillebag! (: Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Som sagt! Hvordan "resizer" man et bilde på diskusjon? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Hva skal du med sykkellås? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Som sagt! Hvordan "resizer" man et bilde på diskusjon? 8300769[/snapback] du kan jo ikke gjøre det på diskusjon.no :S Må jo bruke et program. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Hva skal du med sykkellås? 8300786[/snapback] Vil jo ikke at bagen skal bli stjelt på toget/TG. Kostet en del, den bagen. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Renka med at maskina di ligger inni den. Men kva gjer dokke når dokke går borti frå plassane dokkas. Kva bruka dokke å pakke ned, evt. ta med dokke? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Renka med at maskina di ligger inni den. Men kva gjer dokke når dokke går borti frå plassane dokkas. Kva bruka dokke å pakke ned, evt. ta med dokke? 8300813[/snapback] Det gjør den vettu Jeg har vel alt av verdisaker på meg til en hver tid. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Er det nokon kjente webshop som skal ha stand/sende varer gratis på/til skipet? Veit at det skal vere sånn partyshop då, eller får eg berre vente å sjå? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Får bare vente og se. Det var vel slik at verken Komplett, MPX, PSData eller netshop skulle komme, eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Da er pakkelista oppe igjen.Home.no bestemte seg selvførgelig for å være nede akkurat nå. Så filene ligger på en annen side nå. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661215&st=0 8300757[/snapback] Herlig! Endret 3. april 2007 av kazzkizz Lenke til kommentar
iernie Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg lurte på noe... når det gjelder ankomst. Skal jeg ta 10-min parkering, ta ut alt fra bilen og bare vente der, ta inn litt og litt? Eller skal jeg ta lengre parkering så venter sakene vved bilen mens jeg tar inn litt og litt. Eller kan noen bli med inn og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Nå pakker jeg dataen inn i bilden så jeg blir ikke kommen på forumet før jeg har fått plassen min på TG Men nå begynenr stemninga å komme skikkelig her Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg lurte på noe... når det gjelder ankomst. Skal jeg ta 10-min parkering, ta ut alt fra bilen og bare vente der, ta inn litt og litt? Eller skal jeg ta lengre parkering så venter sakene vved bilen mens jeg tar inn litt og litt. Eller kan noen bli med inn og hjelpe meg? 8300915[/snapback] Lurer på det samme. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 To spørsmål: - Jeg Skulle velge slik PTN greier, da registrerte jeg VISA kortet mitt, er det nok? Kommer jeg meg inn i morgen så lenge jeg har med VISA kortet? På en annen plass stod dette The user of this card has a member card, so there is no need for a printed ticket, the user of this ticket simply needs to bring the member card and that will count as this ticket. - Mitt andre spørsmål lyder: Jeg bestilte to billetter, og solgte den ene til en kar, jeg satte han som seater og user, trenger jeg å gjøre noe mer for at han skal komme seg inn og slikt? Han fikser PTN selv, right? Svar før jeg stresser meg ihjel! Lenke til kommentar
redsword Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 jeg ringte inn til ei dame som hadde noe med PTN greiene å gjøre, å hun sa at PTN kortet fungerer på VISA kortet. hvis ikke så skulle jeg ringe på henne å få henne til å komme ned til innsjekkings greiene, så ikke stress Ka1ser Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 3t og 40 min til jeg skal være på togstasjonen =/ Oh, the horror... What to do? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Man har alltid kun fått én amper. Og ja, det er nok til maskinen. Ikke tro at maskinen trekker 500w kun fordi du har en 500w PSU. 8287529[/snapback] Hø, i følge naturfaglæreren min tar PSUen all strømmen den har kapasitet til, deler det ut til komponentene, tar resten selv og.. blir varm av det. Jaja, når man ser på hva andre folk har med er det vel ikke JEG som er synderen om strømmen går. Stikker hjem til Hamar i kveld.. så er jeg klar i morra! 8298446[/snapback] En vanlig god PSU tar ca 20% av effekten som den gir ut, og har du komponenter som bruker f. eks 300W, så omdanner PSUen 60W til varme. Og det totela strømforbruker, blir da på 360W for HELE PCen. Selv om du kjøper en 2000W PSU, så slipper du nok at den blir noen par hundre grader. (2000W ville vært veldig mye for bare en varmovn å tenke på) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 om du har pakka ferdig er det vell bare å vente jeg vurderer om jeg gidder å pakke ut i bilen... drar hjemmefra i 10 tida i mårra, er vell ved skipet rundt ett. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 jeg har tenkt til å være der ca. klokka kvart over 11.. hvordan er det med kø ol. da? kan jeg kjøre helt til døra?? jeg og bolle_bolle har en hel pall vi skal ha med oss, så håper vi kan kjøre så nærme som mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg