reds Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Glad jeg bor 20 min unna og kan dra hjem å dusje og sove hvis det trengs. : ) 8299471[/snapback] Karlsen91 og jeg bor 2 minutter unna. Hvis man går. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg sendte mail, og MPX kommer ikke Både Komplett, Netshop og MPX har sagt nei! 8297920[/snapback] Kan du sende mail til PSData og eller? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Halo, gutta, se på gathering.org http://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=188 På bunnen av den artikkelen finner du et bilde.. http://gathering.org/tg07/files/articles/f...rplanpublic.gif Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som vet hvorfor dem legger info-desken midt inne i mengden? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Halo, gutta, se på gathering.orghttp://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=188 På bunnen av den artikkelen finner du et bilde.. http://gathering.org/tg07/files/articles/f...rplanpublic.gif 8299546[/snapback] Haha! Jeg har vært med å designe hallkartet for i år faktisk. Med tanke på at jeg er sjefshøna på resirk (Polar som vant anbudet (Polar = Vestfolds største dataparty)) Resirk er en så viktig del, at jeg fikk bruke så mye plass jeg ville, de var faktisk villig til å flytte scenen! :O Uansett. Hva ville du frem til med denne linken? At info-desk er flyttet til midten? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som vet hvorfor dem legger info-desken midt inne i mengden? 8299609[/snapback] Alle skal ha mer eller mindre lik tilgang til den (gåavstand etc) Dessuten var det plassmangel ved kantine/scene/resirk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Ett par ting:Hvor er det den svømminga skal fåregå? 8299057[/snapback] Blir det svømming også, då skal eg ta ed meg bade klær! 8299145[/snapback] The Gathering i Ankerskogen Badeglade dataentusiaster inntar Ankerskogen svømmehall fredag den 6. april. Onsdag den 4 april går startskuddet for datafestivalen The Gathering i Hamar og Vikingskipet. Festivalen, som er et av verdens største datatreff, går over fem dager og kan for mange bli svært så stillesittende. For å aktivisere de om lag 5500 deltagerne med litt andre ting enn data har arrangørene fått økonomiskstøtte fra Hamar kommune og Aureus Data AS til å leie Ankerskogen svømmehall for et lukket arrangement i seks timer. Fredag den 6. april (langfredag) inntas dermed Ankerskogen av badeglade dataentusiaster. http://www.ankerskogen.no/ Som man ser på forsiden er hallen egentlig stengt for andre, så de på TG får vrengt av seg svette og møkk i bassenget Endret 3. april 2007 av espennyh Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 *leke med saksa* Som man ser på forsiden er hallen egentlig stengt for andre, så de på TG får vrengt av seg svette og møkk i bassenget 8299653[/snapback] Herlig for de som skal bade der etter at en GOD del TG-folk skal få "vrengt av seg svette og møkk" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Var ironisk ment, har selv vært på TG 3 ganger og har ingenting imot det. Bortsett fra alle grisene som ikke eier hygiene der. Bra tiltak er det uansett, og fint badeanlegg. Kos dere på TG hvertfall:) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Var ironisk ment, har selv vært på TG 3 ganger og har ingenting imot det. Bortsett fra alle grisene som ikke eier hygiene der. Bra tiltak er det uansett, og fint badeanlegg. Kos dere på TG hvertfall:) 8299752[/snapback] Alltid foretrukket motellet gitt. Nå har jeg ikke vært i badeanlegget før, men jeg skal tro deg på ditt ord Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Det badeanlegget må være rimelig nasty hvis alle de som ikke tør å dusje flyr rett i bassenget med kroppslukta si og skitten sin. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Glad jeg bor 20 min unna og kan dra hjem å dusje og sove hvis det trengs. : ) 8299471[/snapback] Karlsen91 og jeg bor 2 minutter unna. Hvis man går. 8299522[/snapback] Kjøre Du er for nab, du Hihi... blir mye å pakke : ( Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Da har jeg oppdatert signaturen min til litt mer.. TG style O_o Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 men på floormapet hva er det ved siden av norroff? spreadsmurt lefroise?? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) men på floormapet hva er det ved siden av norroff? spreadsmurt lefroise?? 8299972[/snapback] Det er.. Spreadshirt la Fraise - Design dine egne T-shirts! ;D Forresten, sitter og lager en pakkeliste her på Jobben.. Og nå står det helt stille.. Hva skal dere ta med? EDIT: La til URL Endret 3. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Lofnes@ vilken buss har de tenkt å ta då de skal heim igjen? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Vår gjeng kommer sannsynligvis ikke til skipet før 18-tiden. Kommer vi til å gå glipp av mye? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Er det lov å ha med multiverktøy med kniv? På hw-lan ble en kamerat nesten fratatt smør-kniven sin... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 What? Kan dei som vil bade?? Eller er det noke VIP på gang? Svar FORT, pakker nå Lofnes@ vilken buss har de tenkt å ta då de skal heim igjen? 8300095[/snapback] Det veit vi ikkje endå. En som går tidlig på dagen Søndag i guess. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Vår gjeng kommer sannsynligvis ikke til skipet før 18-tiden. Kommer vi til å gå glipp av mye? 8300183[/snapback] Går glipp av en haug med folk som pakker ut PC'ene sine Vet ikke om noen schedule enda.. Så vet ikke når sceneshowet / åpningstale osv starter. Men er som regel ikke mye dere går glipp av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg