Nilsen Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Som i alle år er det partyshop som selger det som trengs av stæsj... Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Ja, de har det du trenger der jeg tror ikke jeg kommer til å orke å bruke så mye penger der i år Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Kva meines med stæsj, lys og sånne greie, i såfall har eg mykje v det i maskina:P Eg vil helsta ha kjøpt meg headsett og to 500 gb hdd der... Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Datautstyr med andre ord Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Kor mange blir vi då. Eg og thileep resier frå Stryn. der då? 8296787[/snapback] Her blir vi fire stykk, så det blir ikke så dyrt isåfall. Er ikke snakk om lange turen uansett - men kan fort bli langt nok å bære alt utstyret. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 blir det billeg? går det an å prute litt? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Tror ikke det er noe stor prisforskjell fra partyshopen til TG, og div andre nettshops Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Kor mange blir vi då. Eg og thileep resier frå Stryn. der då? 8296787[/snapback] Her blir vi fire stykk, så det blir ikke så dyrt isåfall. Er ikke snakk om lange turen uansett - men kan fort bli langt nok å bære alt utstyret. 8296811[/snapback] Så vi 6 stk. DÅ trur eg at buss sjåføren vil køyre hos dit. Så spara vi pengar iallefall Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 http://gathering.org/tg07/files/articles/f...rplanpublic.gif står der alle stands som skal være 8296755[/snapback] Æsj, fader ass! Nesten ingen butikker jo! Ingen kjente som PSData osv Håper Partyshop har godt utvalg da.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Kor mange blir vi då. Eg og thileep resier frå Stryn. der då? 8296787[/snapback] Her blir vi fire stykk, så det blir ikke så dyrt isåfall. Er ikke snakk om lange turen uansett - men kan fort bli langt nok å bære alt utstyret. 8296811[/snapback] Så vi 6 stk. DÅ trur eg at buss sjåføren vil køyre hos dit. Så spara vi pengar iallefall 8296818[/snapback] Jepp! Men leste litt på sidene til Nor-Way, og der står det maks bagasje 30kg. Jeg kommer til å komme over den linja. Åssen står det til der? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://gathering.org/tg07/files/articles/f...rplanpublic.gif står der alle stands som skal være 8296755[/snapback] Æsj, fader ass! Nesten ingen butikker jo! Ingen kjente som PSData osv Håper Partyshop har godt utvalg da.. 8296826[/snapback] Partyshop har det du trenger av viktige datadeler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kor mange blir vi då. Eg og thileep resier frå Stryn. der då? 8296787[/snapback] Her blir vi fire stykk, så det blir ikke så dyrt isåfall. Er ikke snakk om lange turen uansett - men kan fort bli langt nok å bære alt utstyret. 8296811[/snapback] Så vi 6 stk. DÅ trur eg at buss sjåføren vil køyre hos dit. Så spara vi pengar iallefall 8296818[/snapback] Jepp! Men leste litt på sidene til Nor-Way, og der står det maks bagasje 30kg. Jeg kommer til å komme over den linja. Åssen står det til der? 8296835[/snapback] Tror ikke bussjåføren gidder å sjekke hvor mye det dere har med dere veier Edit: I morgen er det TG ! Endret 2. april 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Ingen som skal ta 22:58-toget fra Bergen? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Vi (Lofnes + 2 til) har med oss mellom 40 og 50 kg på hver (fant ut at hyllene veide 20 kg pr stk ), så kan bli litt vel tongt å drasse på fra busshaldestoppen til Vikingskipet ja. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Nei men bussen frå Stryn Gleda meg veeeldig nå! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 haha, er vel best å få tak i en Taxi da 2bb1 Lenke til kommentar
iernie Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg lurte på... hvordan er det med plass? Hvis du har med deg en koffert og pappesker og sånt. Er det plass for dem ved deg eller må jeg ha dem et annet sted? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg lurte på... hvordan er det med plass? Hvis du har med deg en koffert og pappesker og sånt. Er det plass for dem ved deg eller må jeg ha dem et annet sted? 8296920[/snapback] Putt det under plassen din ved siden av deg Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Går det buss fra Hamar Stasjon? Noen som har rutetider i såfall? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hallo! Bare ble litt usikker her. Må jeg aktivere PTN kortet mitt til billetten min eller gjøres det automatisk? En kamerat har to ptn kort og er usikker på hvem som er til hans billett, kan han få sjekket det på en måte? Endret 2. april 2007 av Husee Lenke til kommentar
iernie Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Du bare tar et PTN kort og registrerer det på kontoen din ved å logge inn og gå på Member Cards og skrive inn nummeret der og aktivere det kortet for kontoen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg