Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Høre på P4's trafikk meldinger ;)

8296204[/snapback]

Haha, vi kjørte ikke hovedveien i fjor, så radioen hoppa litt mellom kanaler innmellom. Noe som resulterte i:

"Ca 5000 ungdommer deltar i... utdeling av narkotika.. i hamar" xD

Hvordan ser stolene man får låne der ut? Ser ikke ut som om at jeg får med meg Allaken min :(

8296237[/snapback]

Syns de hvite hagestolene va best ^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi skal ta bussen i morgen kveld og er på hamar ca. 05.30 (kommer fra Sogn og Fjordane med Nordfjordekspressen). Kunne noen ha tatt kartet på første side og merket av den bussholdeplassen som er nermest skipet og som bussen vår mest sansynlig stopper på? :p Driver å planlegger litt her, har aaalt for mye bagasje osv. :tease:

8294757[/snapback]

Skal du ta nattbussen? Eg og thileep skal ta den. Kanskje vi kan snakkes?

Lenke til kommentar

Ja, eg trenger også ein konfertabel headsett, men nå som ikkje netshop ikkje skal vere der kan eg få litt problem. Får iallefall håpe at andre har stand der som selger til ca same pris, ellers får eg håpe at nokon levera til skipet gratis.

Edit. Faktisk hadde eg tenkt å kjøpe to 500GB hdd og kjøre dei i raid slik at det blir en hdd og 1TB lagringsplass. Er det berre kople til hddene på hket der raid oppsett virka og sette kortslutterene på hdden på rett plass?

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Då har snart pakka ferdig og tide nærmar seg. 24 timar og 2 minutt igjen til eg skal ta bussen frå Stryn.

Gleda meg veeldig. Men er det ingen butikkre som kjeme til å selge 500 gb hdd litt billeg. eg har faktisk ikkje meir plass igjen av dei 700 gbene...

8296403[/snapback]

Kommer til å sitte på samme bussen selv. :)

Lenke til kommentar
Hvordan ser stolene man får låne der ut? Ser ikke ut som om at jeg får med meg Allaken min :(

8296237[/snapback]

Syns de hvite hagestolene va best ^^,

8296291[/snapback]

Påstår du at det er hvite hagestoler man får låne?

Jeg fikk høre fra meget usikre kilder at man fikk plaststoler av typen litt sliten ungdomskolegymsal?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...