Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Man har alltid kun fått én amper. Og ja, det er nok til maskinen. Ikke tro at maskinen trekker 500w kun fordi du har en 500w PSU.

8287529[/snapback]

Husk at bare en litt større CRT skjerm (20") trekker rundt 150-160W strøm.

Min PC bruker ivhertfall MINST 420W på full load. :hmm:

:cry:

8292802[/snapback]

Men alle på rekke trekker ikke 230W hele veien. Dessuten er nok sikringene litt sterkere en det rekka normalt vil trekke.

8292832[/snapback]

Får satse på at rekka mi består av laptopbrukere. :thumbup:

8292845[/snapback]

Ro deg ned. Det er ikke noe stress. Tipper TG-crewet er rimelig godt sikret, og vet hva de driver på med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jah. Det er ingen som går med "watt-måler" og måler effektbruken på hver enkelt PC heller. Det der er nok det minste du trenger bekymre deg over, med mindre du hadde planlagt å ta med et 5000W mega stereoanlegg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ser det er i hvert fall en databutikk på gathering. Noen som vet hva slags priser de har forhold til normale webshops/butikker?, f.eks på eksterne disker?

Tror jeg kan komme til å gå full underveis :cool:

Endret av glepa
Lenke til kommentar

Det er ikke konsentrert redbull. Smaker dritt, har dårlig effekt, og flaskene suger lut. Ødelegger halvparten før du får i deg noe som knapt er en munnfull, og resten får man rett og slett ikke opp uten verktøy. (Takk for lån av leatherman, Xell. Faens flasker)

Endret av Superslask
Lenke til kommentar

har vært å handla i dag :D ble

12 cola

4 fanta exotic

4 urge

4 sprite

6 burn

2 battery

:)

skulle gjerne hatt mer burn men..

men hvor lang tp kabel trenger man?? jeg har en på 2 meter :(

lurer på om jeg blir nødt til å kjøpe en lengre der...

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

Lett å regne ut. Switchene er plassert 6 plasser fra hver ende, og 12 plasser imellom hver switch. En plass er 80cm bred. Så, hvor sitter du, og på hvilken side av skjermen vil du ha maskinen?

Maksimalt 480cm luftstrekk fra din plass (om den er "dårligst" plassert) til switchen (pluss noen cm for å komme inn på switchens plass). Fjerner ~60cm ved å flytte maskinen på andre siden av skjermen.

Så, skal du ikke ha maskinen på gulvet, vil det i de aller fleste tilfeller holde med 5 meter kabel.

Lenke til kommentar
Important info from the fire department

Due to new regulations by the fire department we must set a limit on upwards tablespace to 50cm. This is to get a good view of the hall in case of an evacuation.

We're sorry for the inconvenience this makes for those of you that planned on using a shelf to store your stuff. Note that you can still use your shelf it it's lower than 50cm with the things you were planning on putting on it. If there is any doubt about the height, security will measure your rig and if needed confiscate it.

If your computer is higher than this limit you must place it on the floor. There are holes in the tables that you can put the cables for your screen, keyboard and such through.

If you have any questions regarding this you can contact the fire department at firedept at gathering dot org

8288563[/snapback]

Haha, hadde dette vært sant kunne jeg fått problemer med skjermen min, den er 48,5cm høy.

Og det er ikke en flatskjerm, men en svær jævel av en CRT skjerm. Alltid gøy å dra med seg på lan.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...