Scotty Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Anlegget begynner å ta form nå!! [/img]http://i56.photobucket.com/albums/g170/tghylle/DSCN115021.jpg[/img] Driver bare å leter etter en effektforsterker til 1000w subben nå.. 8287919[/snapback] Jeg eier dere... 8287955[/snapback] Søren.. En 1000watts High Performance Subwoofer, GT4 series JBL, er jo ikke noe i forhold til det du tar med.. Endret 1. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Føler at e-penisforelengerne pøser på her : o ja, mer åpenbar ironi skal du lete lenge etter. (Ikke ironisk ment fra min side) Endret 1. april 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noe sier meg at Hrisebro var ironisk? eller? Lenke til kommentar
iernie Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dro innom Vikingskipet i dag for å se hvordan det var der. Riktig nok var det ganske tomt, men når jeg skikket inn vinduet var døren inn til hallen spvidt åpent og jeg kunne se alle pallene! Hihi... Tok bilde av vikingskipet med panorama-funksjonen på mobilen min, men som dere ser bommet jeg litt. Skipet knekker og man ser et spøkelsestree. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Important info from the fire department Due to new regulations by the fire department we must set a limit on upwards tablespace to 50cm. This is to get a good view of the hall in case of an evacuation. We're sorry for the inconvenience this makes for those of you that planned on using a shelf to store your stuff. Note that you can still use your shelf it it's lower than 50cm with the things you were planning on putting on it. If there is any doubt about the height, security will measure your rig and if needed confiscate it. If your computer is higher than this limit you must place it on the floor. There are holes in the tables that you can put the cables for your screen, keyboard and such through. If you have any questions regarding this you can contact the fire department at firedept at gathering dot org Endret 1. april 2007 av mr_james Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Noe sier meg at Hrisebro var ironisk? eller? 8288309[/snapback] Nei, du tuller (Det var ironi) Important info from the fire department Due to new regulations by the fire department we must set a limit on upwards tablespace to 50cm. This is to get a good view of the hall in case of an evacuation. We're sorry for the inconvenience this makes for those of you that planned on using a shelf to store your stuff. Note that you can still use your shelf it it's lower than 50cm with the things you were planning on putting on it. If there is any doubt about the height, security will measure your rig and if needed confiscate it. If your computer is higher than this limit you must place it on the floor. There are holes in the tables that you can put the cables for your screen, keyboard and such through. If you have any questions regarding this you can contact the fire department at firedept at gathering dot org 8288563[/snapback] Enda en fin aprilsspøk Endret 1. april 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) faen at jeg ikke tenkte på det, har ikke gått på noen andre idag driter meg for alle sammen :!: Endret 1. april 2007 av mr_james Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 faen at jeg ikke tenkte på det, har ikke gått på noen andre idag driter meg for alle sammen 8288570[/snapback] Jeg håper det er en spøk værtfall Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=186 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=184 Regner med at de fleste ville ha sett mørkt på å dra på TG om denne var sann. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde et lite uhell her istad, også forsvant hele den lista der det stod hvor folk satt og sant. Jeg har ikke tid til å sette opp en ny, så jeg lurte på om noen hadde orket å sette opp den på nytt? Bare se gjennom hele den tråden og lage en ny liste? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730007 der er tråden Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nå er web cam oppe: http://webcam.tg07.gathering.org/ Lenke til kommentar
iernie Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeh håper den høyde-limiten var spøk i alle fall. Jeg kan leve uten sukker. Men ikke uten høyde. Jeg kommer til å streame live fra TG med mitt kamera Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hehe, det er en aprilsspøk gathering folka kommer alltid med usaklige ting 1.april Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Husker dere den gangen de la ut noe om at de skulle bygge en etasje til i vikingskipet? Sånn at det ville bli plass til 3000 til oppå der folk satt fra før Og den andre var at de skulle ha The Gathering i Oslo Spektrum, en gang mot høsten (dette var for noen år siden), da hadde folk faktisk ringt inn og spurt om billetter.. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 nå er det lagt ut oversiktskart over hallen http://www.gathering.org/tg07/files/articl...rplanpublic.gif to stand plasser ledig å håper en websjappe kommer der. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Scena så liten ut. Småskuffende. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei Vi skal dessverre ikke ha stand i Vikingskipet. Mvh MPX.no Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei Vi skal dessverre ikke ha stand i Vikingskipet. Mvh MPX.no 8291529[/snapback] Synd å høre. 6 timer til jeg er i Vikingskipet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg