Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står at man får 1 Ampere strøm.. jeg har ikke allverdens peiling på slikt, men jeg regner med at det holder til en bordvifte i tillegg til pc/skjerm? Den har det med å bli litt varm. :p

8286904[/snapback]

:( Shit!

Det holder jo ikke engang til PCen engang! Og med tanke på skjerm, så blir det da oversteget kraftig. :dontgetit:

(240V x 1A = MAX 240W)

LCD skjerm tar ca 60W (to stk = 120W), PC tar vel ca 350-400W på full load (med vifter osv..) :cry:

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Det står at man får 1 Ampere strøm.. jeg har ikke allverdens peiling på slikt, men jeg regner med at det holder til en bordvifte i tillegg til pc/skjerm? Den har det med å bli litt varm. :p

8286904[/snapback]

:( Shit!

Det holder jo ikke engang til PCen engang! Og med tanke på skjerm, så blir det da oversteget kraftig. :dontgetit:

(240V x 1A = MAX 240W)

LCD skjerm tar ca 60W (to stk = 120W), PC tar vel ca 350-400W på full load (med vifter osv..) :cry:

8287126[/snapback]

Kanskje TG i år bare er laget for low-end bærbare? :p

Tror uansett ikke at det kan vært noe problem. Men det er jo fint å vite hvor mye strøm vi får bruke, noen her med peiling på strøm?

Lenke til kommentar

For å si det slik.. ikke ta med støvsuger, denne tar 1600watt

Ja, og hvor mye er det?

8287237[/snapback]

230watt @ 230volt

8287252[/snapback]

Har du tatt med om det er resitiv, induktiv eller kapasitiv belastning i utregningen?

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...