Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trenger kjapt svar her...

Når stenger innsjekkinga ?

veit at den begynner 9.00 men når stenger den?

8275449[/snapback]

Skjønner ikke helt hvorfor du lurer på det men.. hehe.. den stenger vel når TG er ferdig :) Du kan selvfølgelig komme når det passer deg og sjekke inn. Eneste er at du sjekker inn ved den nordlige inngangen om du kommer mye senere enn å sjekke inn via køsystemet i sørenden om morgenen/dagen den 4. April =)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært ute å sett på matrialer til hylla vår.

Vi har funnet en flott rosa skapdør vi mest sansynelig kommer til å bruke som hylle. Det eneste vi er litt redde for, er at den ikke er av tre, men papp... Hvis det viser seg har vi en nødløsning. Nemmelig... Parkett... Hva tror dere om det? :p

vikingskipet300307-2.jpg

Minner fra HW-Lan... Jeg og Gargiz gikk rundt å stillte opp pallene, mens folka med plater, spiker og hammere kom bak...

Lenke til kommentar

Mulig dette har vært tatt opp tidligere, men jeg fant ingenting da jeg søkte:

Er det flere toaletter enn det ene ved utgangen (du går inn ved infodesken), de to på andre siden av hallen og i garderobene? Jeg hørte noen snakke om toaletter bak scenen i fjor, men fant ingen.

Hadde vært greit om det var mer enn 3 toaletter + garderobene :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er toaletter bak scenen, ved ingangen (ikke den de bruker når de åpner), til høyre når du ser mot scenen, bak scenen og motsatt side fra scenen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...