reds Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Nå har byggingen av spacesaver kommet langt! Vi skal bruke noen vifter og lysrør ved hjelp av ekstern strømforsyning som vi monterer i spacesaveren. Litt blandede farger! Så langt er altså vi. I morra skal vi lage et "gelender" som blir plassert oppå spacesaveren for å hindre at pc og andre tunge gjenstander ikke faller over på raden ovenfor. Vi skal også sette hjul på spacesaverens underside, slik at vi kan bruke den som tralle på vei inn. Går det bra med alle andre sine spacesavere? Lenke til kommentar
gizmotb Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Nå må vi huske at dette ikke er bruktmarkedet Hvor store pleier egentlig høyttalerne på TG å være? Tenker da på personlig bruk. Er det snakk om gigahøy lyd eller er det slik at en gutt med to Logitech-høyttalere og en ok sub kan overleve? 8269921[/snapback] Det kommer nok an på! Om det er bare du som skal høre lydene fra pc`n din så må du nesten ha øretelefoner og kanskje til og med øreklokker utenpå til tider. Det er iallefall trikset mitt etter 10 TG! Om du mener som mange andre at du tror alle har lik musikksmak som deg og gjerne skal plage alle i nærheten med den så bør du tenke 15-tommere og forsterker! Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Hadde det vært lovlig hadde jeg utlovd skuddpremie på de som spiller høy musikk. og da i sær all den driten jeg ikke liker.. Det skal sies at jeg liker en del da. Hold dere til headset alle dere som kommer for å plage andre med den drittmusikken deres.. Skal dere bare ha moderat lyd til dere selv har jeg selvsagt ikke noe imot det. Men dundrer det trance i bakhuet mitt så kan du regne med at jeg klager til crew Ikke for å være en drittsekk, men fordi vi alle har betalt for å være der :!: Endret 30. mars 2007 av Glory_Man Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Hadde det vært lovlig hadde jeg utlovd skuddpremie på de som spiller høy musikk. og da i sær all den driten jeg ikke liker.. Det skal sies at jeg liker en del da. Hold dere til headset alle dere som kommer for å plage andre med den drittmusikken deres.. Skal dere bare ha moderat lyd til dere selv har jeg selvsagt ikke noe imot det. Men dundrer det trance i bakhuet mitt så kan du regne med at jeg klager til crew Ikke for å være en drittsekk, men fordi vi alle har betalt for å være der :!: 8271891[/snapback] Da kan du bare ha deg selv til Dreamhack i sverige eller hva det heter! TG er et PARTY, det er meningen at det skal være masse musikk og støy.. Hvis du er så grinete over høy og dårlig musikk så får du bare kjøpe deg et ekstra bra headset eller no da vettu Og kan love deg, selvom du kanskje får dempa et par stykker.. så dukker det opp 5 andre som kjører 'i et rosa helikopter' og 'boten anna' på full styrke. Endret 30. mars 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hadde det vært lovlig hadde jeg utlovd skuddpremie på de som spiller høy musikk. og da i sær all den driten jeg ikke liker.. Det skal sies at jeg liker en del da. Hold dere til headset alle dere som kommer for å plage andre med den drittmusikken deres.. Skal dere bare ha moderat lyd til dere selv har jeg selvsagt ikke noe imot det. Men dundrer det trance i bakhuet mitt så kan du regne med at jeg klager til crew Ikke for å være en drittsekk, men fordi vi alle har betalt for å være der :!: 8271891[/snapback] Da kan du bare ha deg selv til Dreamhack i sverige eller hva det heter! TG er et PARTY, det er meningen at det skal være masse musikk og støy.. Hvis du er så grinete over høy og dårlig musikk så får du bare kjøpe deg et ekstra bra headseat eller no da vettu Og kan love deg, selvom du kanskje får dempa et par stykker.. så dukker det opp 5 andre som kjører 'i et rosa helikopter' og 'boten anna' på full styrke. 8271960[/snapback] *går til clas olsohn og kjøper øreklokker* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Angående Dreamhack og at det er stillere der, det er feil. Dreamhack er syremusikk-LAN #1. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Daså, der kan man bare se hvor feil man tar av rykter Lenke til kommentar
redsword Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) uuuuuh fått nye deler til pc'n min nå! kjøpte meg nye C&C spillet i dag også! :D :D EDIT: i'm the lord smiley spammer! Endret 30. mars 2007 av redsword Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Om du mener som mange andre at du tror alle har lik musikksmak som deg og gjerne skal plage alle i nærheten med den så bør du tenke 15-tommere og forsterker! 8271045[/snapback] De småanleggene er litt søte synes jeg. Også er det så mange som har dem. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 jeg trenger fremdeles en steam bruker, om jeg så må bettale for leie å funker d oxo, trenger bare et svar fra noen! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 jeg trenger fremdeles en steam bruker, om jeg så må bettale for leie å funker d oxo, trenger bare et svar fra noen! 8272879[/snapback] Så dra til en butikk og kjøp deg HALF LIFE 2 istede for å mase her... evt kjøp det over steam, koster jo nesten ingenting lenger.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Noen som vet hvilke butikker som kommer i år? Lenke til kommentar
.com Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 jeg trenger fremdeles en steam bruker, om jeg så må bettale for leie å funker d oxo, trenger bare et svar fra noen! 8272879[/snapback] seriøst... ta å lag en ny steambruker å kjøp spillene via den, koster svært lit og er mindre bry enn å kjøpe en account via noen andre Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 http://itavisen.no/php/art.php?id=375554 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 http://itavisen.no/php/art.php?id=375554 8273929[/snapback] Yey! 2 Gbit Kanskje de oppgraderer til 3 Gbit midt under TG? Siden i fjor gikk det fra 1 Gbit til 1,5 Gbit Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hadde gjort seg det! Selv om 2gb kommer til å holde, tror jeg;P Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) uuuuuh fått nye deler til pc'n min nå! kjøpte meg nye C&C spillet i dag også! :D :D EDIT: i'm the lord smiley spammer! 8272616[/snapback] Ny hardware? Hva da? Sorry for dobbelpost. Endret 30. mars 2007 av Leaf Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hadde gjort seg det! Selv om 2gb kommer til å holde, tror jeg;P 8273961[/snapback] Alltids flott med litt ekstra Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jepp.. Men vi kan skryte av at vi har hvert en del av Norgeshistoriens støstre nettverkshastighet! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Elsker hvordan ITavisen formulerer ting: "BaneTele kommer til levere en konstant strøm av data på 2Gbps." Ehm, ja, selvfølgelig kommer trafikken kontant til å ligge på 2Gbit i full duplex under hele arrangementet. Mulig noen peaks makser linja i noen få sekunder av gangen, men ellers skal det nok gå ganske greit. Er det noe som peaker tror jeg det blir uttrafikken fra skipet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg