Hawtz Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Noen ønsker om hva jeg ikke skal spille av musikk? 8266329[/snapback] Hva har du tenkt til å spille av da? 8266347[/snapback] Tja... har jo ikke laget en spilleliste, men hadde vel tenkt sanger/artister som Satisfaction, Turmion, diverse techno, knutsen & ludvigsen, tetris, waka laka( :!: ) og utover dagene sikkert litt standard rock som ac/dc, pink floyd, muse, david bowie, bob dylan og litt datarock. Men nå lå jo all musikken på den eksterne Endret 29. mars 2007 av Vaag1991 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Spill litt av SkyMarshall sin musikk. Forever Gamer Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Det blir vel kanskje litt PurePwnage òg^^ Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Reiser med nattoget fra Bergen tirsdag^^ Er vel fremme rundt i 8-9-tiden. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Tja, her er noen ønsker Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sweatshop Union - Radio EditSweatshop Union - Try Sweatshop Union - Thing About It Sweatshop Union - Stolen Memories The Faint - Take Me To The Hospital The Faint - Birth The Faint - Southern belles in london sings The Cure - Lullaby Theory Of A Deadman - Santa Monica Alice in videoland - Radiosong Alice in Videoland - Got to go Alice in Videoland - Lay me Down Alice in Videoland - Cut The Crap The Hurt - Rapture GZA - Stay In Line Cut Copy - Time Stands Still Peaches - Boys wanna be her Soundgarden - Hands All Over Surferosa - Roayal Uniform Surferosa - Neon Commando Sweatshop Union - Better Days Karatkorn - Days Philter - Love Philter - Flutterby Lil Troy - Wanna be a baller Metric - Dead Disco OPM - Heaven Is a Halfpipe **REKTOR** - Cabo Frio **REKTOR** - Yeahyeahyeah The Sounds - Fire The Sounds - Like A LAdy The Sounds - Living in america The Sounds - Ego The Hellacopters - By The Grace Of God The Hellacopters - Down on Freestreet Fort Minor - Remember The Name Fort Minor - Right Now Fischerspooner - Never Win Fischerspooner - Emerge Swollen Members - Ambush Swollen Members - Paranoia Swollen Members - Grind Swollen Members - Fuel Injected Metallica sitt S&M album Metallica - Turn The Page Metallica - Fade To Black Metallica - Whiskey In The Jar Metallica - The Memory Remains Metallica - One Metallica - Fuel Metallica - Die, Die My Darling Metallica - Hero Of The Day Metallica - Master Of Puppets The Arcade Fire - Rebellion (Lies) The Dandy Warhols - We Used To Be Friends Deadsy - Tom Sawyer Clutch - The Mob Goes Wild Anthrax - Cadillac Rockbox Anja - Husj Husj Amulet - Crash into My Room Coheed and Cambria - The Suffering Coheed and Cambria - Bye Bye Beautiful Bran Van 3000 - Stepchild Bran Van 3000 - Drinking in L.A Duran Duran - Wild Boys Hardcore Superstar - Wildboys Modest Mouse - Float On CKY - 96 Quite Bitter Beings The AUTOMATICS - Monster Cunninlynguists - War BigBang - To The Mountains Jack Johnson - Flake Jack Johnson - Sexy Plexi Jack Johnson - Banana Pancake Wolfmother - Mids Eye Wolfmother - Dimension Overseer - Slayed Union Turnpike - Oh! Geryboy - Dealin' With The Archives D.D.E - Klovna i Manesjen Opiate For The Masses - Dead Underground Ying Yang Twins ft. Pitbull - Shake Gluecifer - Easy Living AC/DC - Thunderstruck AC/DC - TNT I Monster - Daydream in Blue Electric Six - Bite me Electric Six - Gay Bar Electric Six - Dance Epidemic Electric Six - Vibrator El Caco - Underneath El Caco - Substitute Muse - Time Is Running Out No Motiv - Independance Day Mudmen - Animal Autopilot Off - Make A Sound Bryan Adams - Run To You Dope - Now Or Never Pain - Shut Your Mouth Pantera - Cemetary Gates Turbonegro - The Age of Pamparius Turbonegro - Get It On Turbonegro - Prince Of the Rodeo Turbonegro - All My Friends Are Dead Turbonegro - High On The Crime Trapt - Headstrong Louis XIV - Finding Out True Love Is Blind Orgy - Blue Monday Papa Roach - Last Resort Papa Roach - Broken Home Spineshank - New Disease Xzibit - Get Ya Walk On Guano Apes - Big In Japan Guano Apes - Open Your Eyes Foo Fighters - Learn To Fly Foo Fighters - Monkey Wrench Hardcore Superstar - Cry Your Eyes Out Hardcore Superstar - We Dont Celebrate Sundays Disturbed - Son of A Plunder Disturbed - Deify Disturbed - Down With The Sickness Disturbed - Guarded Breaking Benjamin - Forget It Quiet Blindfold - Thirty Silvercoins Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Det ligner på en kalender Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som vet hvordan/hvor? man kan få tak i bannere? xD Eller evt lage en selv?? Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Forresten, det er vel ingen som har en Liten HDD som jeg kan låne på TG, Trenger det til Linux server hele uka... on Topic: er det veldig mange som kommer til og sette seg i kø tidlig? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Vi har jo en tråd for TG som er bl.a. til generel snakk. Hvorfor lage ny? er jo bare å snakke om det i den tråden Må dra hjemmefra omtrent 7 tia. Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) noen som kan Selge/Låne meg en Liten harddisk? trenger det til CSS Server. vill ikke formatere Media senteret mitt for og ha server. så send meg en PM hvis noen hr noe jeg kan kjøpe eller låne =) Endret 29. mars 2007 av Halfman Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Forresten, det er vel ingen som har en Liten HDD som jeg kan låne på TG, Trenger det til Linux server hele uka... on Topic: er det veldig mange som kommer til og sette seg i kø tidlig? 8266968[/snapback] jeg og kompissen min kommer værtfall til å gjøre det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Håper dere spiller høy musikk. Det gir meg grunn til å overdøve dere. Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) noen som kan Selge/Låne meg en Liten harddisk? 8267061[/snapback] Du kan kjøpe en 4,3GB av meg for en hundrings elns Endret 29. mars 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Fah. Jeg får ikke tatt noen dagstur, gitt. Det er kun mulig å besøke på torsdag, fredag og søndag, og alle disse dagene er jeg bortreist/på fjellet. Søren. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Det med at folk drasser på høyttalere på lan er jo så og si en del av et lanparty. Men når den samme sangen går om og om igjen blir man gal.. Så vær så snill og varier det litt. For min del Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Fah. Jeg får ikke tatt noen dagstur, gitt. Det er kun mulig å besøke på torsdag, fredag og søndag, og alle disse dagene er jeg bortreist/på fjellet. Søren. 8267849[/snapback] Jammen... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som vet hvilke butikker som kommer i år? Håper PSdata kommer, siden de har et billig headsett jeg har lyst på Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) noen som kan Selge/Låne meg en Liten harddisk? 8267061[/snapback] Du kan kjøpe en 4,3GB av meg for en hundrings elns 8267746[/snapback] HUNDRINGS? Er du GAL!? EDIT: Sorry for dobbelpost, er sliten siden jeg sittet inne i hele dag siden jeg er syk. Endret 29. mars 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 har mistet masse av den muskikken jeg hadde på pcen pga reinstaleringen på pcen min, men når jeg er på TG så skal jeg plage alle med basshunter, hehe Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Hundrings, pga. femtings ikke lyder så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg