j-- Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Har 2*250GB ledig selv, men burde helst ikke bruke noe av plassen på de, da jeg trenger de for å bygge opp et raid5 array.. Men drar ikke på TG for å laste ned lenger. Det kan man gjøre hjemme! Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 471,3GB ledig av 930GB, kunne satt i mer, har en 40gb og en 80gb men blir bare mer vekt å dra på Og, enig med clvn, utenom kansje seede litt Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 471,3GB ledig av 930GB, kunne satt i mer, har en 40gb og en 80gb men blir bare mer vekt å dra på Og, enig med clvn, utenom kansje seede litt 8263837[/snapback] Ta med den 40 og selg den til meg kanskje? trenger en ubuntu disk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Ser ut som vi får besøk fra noen bak Piratebay: http://gathering.org/tg07/news/article?artId=164 Tøft. Ifjor kripos, iår selveste piratene Lenke til kommentar
redsword Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 litt digg det da at noen fra Piratebay kommer Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Når er det egentlig har tenkt til og møte opp ved skipet.. personlig så skal jeg dra dagen før. og sove i bilen til noen timer før de åpner, og da ligge i sovePose like ved inngangen eler no... så når har der andre tenkt til og dra opp? noen som har noe innspill på om det er dumt eller lurt til og dra så tidlig. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 litt digg det da at noen fra Piratebay kommer 8264664[/snapback] hva er piratebay? aldri hørt om de jeg Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Noen gang lasta ned torrent? piratbay er en egen torrentside. de kommer til TG, blir det noen egen server fra dem ell på TG? full nedlasting. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Når er det egentlig har tenkt til og møte opp ved skipet.. personlig så skal jeg dra dagen før. og sove i bilen til noen timer før de åpner, og da ligge i sovePose like ved inngangen eler no... så når har der andre tenkt til og dra opp? noen som har noe innspill på om det er dumt eller lurt til og dra så tidlig. 8264744[/snapback] Heisann! Har fått erfaring fra "noen" år med TG. Jeg har selv sovet i bilen, dette kan bli litt kaldt (siden du burde sove med vinduet litt oppe). De pleier å sette opp et telt som du kan sove i, men mulig de har sluttet med dette. Jeg sover selv på motellet (Erfaringsmessig) men har før både sovet i campingvogn og liknende. Når jeg drar oppover? Blir vel Mandagen tenker jeg. Har en del jeg skal få gjort i skipet før "vanlige døde" kommer inn på onsdagen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Av min 1 terrabyte lagringsplass har jeg 29 GB igjen Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Tja, teksten var jo ballstygg, men logoen fra i fjor var jo mye styggere... Logoen for TG05 var ikke så værst Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Noen gang lasta ned torrent? piratbay er en egen torrentside. de kommer til TG, blir det noen egen server fra dem ell på TG? full nedlasting. 8265002[/snapback] Piratebay lagrer ikke noe selv, det eneste de har lagret er torrentene Kun torrentfiler lagres på serveren. Det betyr at intet copyrightet og /eller illegalt materiale lagres her. Det er derfor ikke mulig å holde The Pirate Bay ansvarlig for det materialet som spres ved bruk av trackeren. Enhver klage fra opphavsrettslobbyister eller liknende vil bli latterlig- gjort og publisert på siden. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Da var nye hardisken på pulten! (250gb) Installerer windows på den straks, på filmpcen. Så har vi også blitt sponset av Razer til hylla vår! Faren til en kamerat er i sammarbeid med Razer, så han snakket litt med dem. Det vi får er 3stk Razer Tarantula tastatur, en til hver person altså. Dette var gode nyheter Endret 29. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Ser ut som vi får besøk fra noen bak Piratebay:http://gathering.org/tg07/news/article?artId=164 Tøft. Ifjor kripos, iår selveste piratene 8264639[/snapback] Hehe :!: Da var nye hardisken på pulten! (250gb) Installerer windows på den straks, på filmpcen. Så har vi også blitt sponset av Razer til hylla vår! Faren til en kamerat er i sammarbeid med Razer, så han snakket litt med dem. Det vi får er 3stk Razer Tarantula tastatur, en til hver person altså. Dette var gode nyheter 8266294[/snapback] Heldig dritt hehe. Me wants! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Tja... kan ikke si den var så veldig kul akkurat... Hva betyr tallene? Ingenting? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg 250+250+250+160 Har igjen 700gig eller noe Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Ah, nå har jeg også bestilt en 160GB Samsung til å ha OS på. Er jo greit å få reformatert og fjernet driten på harddiskene mine før TG Håper sånn jeg får den eksterne tilbake før TG også, da er alt klart. Tilmed fått låne noen høyttalere av en venn Noen ønsker om hva jeg ikke skal spille av musikk? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Vi reiser på tirsdagskvelden og er fremme noen timer før de åpner Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Noen ønsker om hva jeg ikke skal spille av musikk? 8266329[/snapback] Hva har du tenkt til å spille av da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg