Tonio Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, og det som er verst av alt er at det er en nål som stikker inn i armen din, så du må passe på så den ikke kommer over pulsåren din.. Det gjør ikke mer vondt enn andre armbånd, jeg merker ikke at jeg bruker det, som jeg har gjort med diverse klokker og armbåndet jeg bruker på venstre håndledd. Dersom det er for ille får du vel bare ta det av. ;D Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Off topic: Sånn nerde klokke vil jeg ha... (Som er i bak grunnen) Endret 27. mars 2007 av Sindre_ns125r Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Off topic: Sånn nerde klokke vil jeg ha... (Som er i bak grunnen) 8252881[/snapback] Heh, du vil egentlig ikke ha den jeg har. Lyser som et helvete, eneste måte å få lyset av er å nappe ut kontakten=du må stille den på nytt.Holder meg våken av å stirre i veggen at blått lys beveger seg. Og nerdeklokke? Unnskyld meg her, men jeg eier ikke noe som en kan binde sammen med "nerd". (Bare alt som en kan binde sammen med totallsystemer. ) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har gått med armbåndene siden 05, og nei du merker knapt at det er der Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Off topic: Sånn nerde klokke vil jeg ha... (Som er i bak grunnen) 8252881[/snapback] Heh, du vil egentlig ikke ha den jeg har. Lyser som et helvete, eneste måte å få lyset av er å nappe ut kontakten=du må stille den på nytt.Holder meg våken av å stirre i veggen at blått lys beveger seg. Og nerdeklokke? Unnskyld meg her, men jeg eier ikke noe som en kan binde sammen med "nerd". (Bare alt som en kan binde sammen med totallsystemer. ) 8252951[/snapback] Jeg har lys på veggene fra før og jeg sover som en stein Så skar nok klare litt lys til Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 I håp om at folk skal slutte å spørre meg ut på MSN om klokka nå... http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BICL1BL&mcat=c602 (Fem stykker som spør er mer enn nok. ) /off-topic. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis vi skulle oppleve at pallene er veldig i veien i forhold til plassen, kan vi da flytte dem? Hvis vi får med oss noen fra crew osv eller no? Vi har tenkt til å kjøpe 4 plasser og fordele de 4 på 3 personer, og da vil det bli "balleknus". Kan vi da flytte på pallene, slik at de har forsatt støtter borderne, men bare slik at vi ikke får de mellom beina. Er det mulig å gjøres? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 I håp om at folk skal slutte å spørre meg ut på MSN om klokka nå... http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BICL1BL&mcat=c602 (Fem stykker som spør er mer enn nok. ) /off-topic. 8253105[/snapback] serriøst?!? haru den stygge klokka der? den ser jo helt loka ut! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis vi skulle oppleve at pallene er veldig i veien i forhold til plassen, kan vi da flytte dem? Hvis vi får med oss noen fra crew osv eller no? Vi har tenkt til å kjøpe 4 plasser og fordele de 4 på 3 personer, og da vil det bli "balleknus". Kan vi da flytte på pallene, slik at de har forsatt støtter borderne, men bare slik at vi ikke får de mellom beina. Er det mulig å gjøres? 8253764[/snapback] Vil tro de er spikret sammen med bordplata, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Nå kom PTN-kortet. Jeg starta å lure, da det kom i en konvolutt det sto "Colosseum -Tannlegen for hele familien"... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Hvis vi skulle oppleve at pallene er veldig i veien i forhold til plassen, kan vi da flytte dem? Hvis vi får med oss noen fra crew osv eller no? Vi har tenkt til å kjøpe 4 plasser og fordele de 4 på 3 personer, og da vil det bli "balleknus". Kan vi da flytte på pallene, slik at de har forsatt støtter borderne, men bare slik at vi ikke får de mellom beina. Er det mulig å gjøres? 8253764[/snapback] Vil tro de er spikret sammen med bordplata, men jeg vet ikke. 8254443[/snapback] Jeg tror du har rett Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 I håp om at folk skal slutte å spørre meg ut på MSN om klokka nå... http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BICL1BL&mcat=c602 (Fem stykker som spør er mer enn nok. ) /off-topic. 8253105[/snapback] serriøst?!? haru den stygge klokka der? den ser jo helt loka ut! 8254079[/snapback] Alle har forskjellige meninger om ting. Noen synes det er viktig å kunne engelsk, andre driter i både det og sitt eget morsmål. Det som er så fint med fora er at en me forholde seg nogenlunde saklige, og om en har meninger om noe sier en det saklig, ikke bare "STYGT!" Kanskje du burde endre innlegget ditt litt, eller vurdere å skrive anderledes i senere innlegg. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 angående de bord pallene. Så trur jeg du ikke kan flytte den for de beregner 80 cm. evt dere får fordelere gått å sette pcene over pallene. scotty har hatt 1 m ifjor i alle fall så hør med han hvordan det er. hvis jeg husker riktig da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Tonio: Råtøff klokke, husker jeg tenkte å kjøpe meg en slik. (Ikke bry deg om tigersager, han oppfører seg som en 10-åring) Angående bord, du får enten en palle på hver side av bena, eller så er det 2 stk. mellom 2 paller. Noe slikt som dette bare opp ned : |_|__|_|__|_|__| Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Ja, om en uke nå ... se er TG igang Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 er det ikke mulig å ta av seg båndet uten å klippe det opp? 8252659[/snapback] Jo, det er fullt mulig. Bare bruke litt musker, så får man "åpnet" den opp, uten å ødelegge noe tihi Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Yeees, da var billett i boks Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) scotty har hatt 1 m ifjor i alle fall så hør med han hvordan det er. hvis jeg husker riktig da 8255883[/snapback] w00t? Jeg hadde ikke 1 meter ifjor? Men det skal jeg ha i år Endret 28. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) hehe mente det var på ditt hylle prosjekt ifjor , men jeg så vist feil CARE Jeg satte som min nye pc igår, se signatur 4566 3dmarks06, litt bad skjermkort Endret 28. mars 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Nå kom PTN-kortet.Jeg starta å lure, da det kom i en konvolutt det sto "Colosseum -Tannlegen for hele familien"... 8254863[/snapback] j3pp... samme her.. tenkte: f**n... tannlegen nå. er jo ikke lenge sia sist jo?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg