Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
ikke lenge til TG nå :D fyyy søren så jeg gleder meg  :dribble: første gange i år, fiksa hylle og hele pakka  :thumbup: nåå er det bare å begynne å pakk og forbrede seg til en  genial påske ferie :thumbup:

8251949[/snapback]

 

<intern>jamen der har vi deg også, du gleder deg vel til og bli gaffa ;) </intern>

 

 

Nå er det ikke lenge igjen, blir vel og pakke i morra. Siden det blir bursdagsfeiring på torsdagen (17 år 2. april :w00t: ), og på fredagen drar jeg vestover til besteforeldrene mine. Noe sier meg at dette kan bli en fin uke :)

Lenke til kommentar
ikke lenge til TG nå :D fyyy søren så jeg gleder meg  :dribble: første gange i år, fiksa hylle og hele pakka  :thumbup: nåå er det bare å begynne å pakk og forbrede seg til en  genial påske ferie :thumbup:

8251949[/snapback]

 

<intern>jamen der har vi deg også, du gleder deg vel til og bli gaffa ;) </intern>

 

 

Nå er det ikke lenge igjen, blir vel og pakke i morra. Siden det blir bursdagsfeiring på torsdagen (17 år 2. april :w00t: ), og på fredagen drar jeg vestover til besteforeldrene mine. Noe sier meg at dette kan bli en fin uke :)

8252101[/snapback]

Er det han vi skulle være med å gaffe? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ikke lenge til TG nå :D fyyy søren så jeg gleder meg  :dribble: første gange i år, fiksa hylle og hele pakka  :thumbup: nåå er det bare å begynne å pakk og forbrede seg til en  genial påske ferie :thumbup:

8251949[/snapback]

 

<intern>jamen der har vi deg også, du gleder deg vel til og bli gaffa ;) </intern>

 

 

Nå er det ikke lenge igjen, blir vel og pakke i morra. Siden det blir bursdagsfeiring på torsdagen (17 år 2. april :w00t: ), og på fredagen drar jeg vestover til besteforeldrene mine. Noe sier meg at dette kan bli en fin uke :)

8252101[/snapback]

Er det han vi skulle være med å gaffe? :p

8252171[/snapback]

 

Gratulerer håvard, det der var 100% riktig... ;)

Lenke til kommentar
Man kan også kjøpe PTN-kort uten å kjøpe TG-billett.. :p

8250145[/snapback]

 

bevise "liksom" at du har vært på TG liksom? fett...

8251027[/snapback]

 

 

Det er kulere med en billett som du har printa ut.. Der STÅR det faktisk at du har vært på TG, det gjør det ikke på PTN kortet..

8251188[/snapback]

 

det du får som bevis på at du har vært på tg er jo det arm båndet, vis jeg ikke tar helt feil

Endret av tigersager
Lenke til kommentar

Både armbånd og bilett kan brukes. :)

 

Mange mener armbånd ikke er så veldig hygienisk, dog det er det letteste kjennetegnet en kan se at noen har vært på TG. Biletter kan også brukes, men det blir vel litt snodig og veive rundt med det overalt for å vise at en var på TG.

Lenke til kommentar
Andre (Dahl) gjorde det i 05. Noen er det mulig for, men det spørs jo hvor godt fast det ble satt fast på armen din.

8252678[/snapback]

er det strips eller? isåfall må det jo være extremt ubehagelig å ha den på armen

8252723[/snapback]

Stoff all the way!

 

ååå!  måtte bare fikse meg en ny pc før TG jeg :p  ble nytt hovedkort,Ram,Skjermkort å Dual Core prossesor :) 7000 det gitt! snakker vi

masse gaming?! JA!

8252724[/snapback]

Hovedkort: Asus A8N-Sli Deluxe

CPU: AMD Athlon 64 3500+ "Winchester"

RAM: 1024MB (dualstick 512 Twinmos)

HDD: 1x 320GB WD (7200rpm) 2x 200GB Samsung (7200rpm) 2x 250GB Seagate (7200rpm)

Tilsammen 1220 GB

Skjermkort: Connect 3D x800GTO

 

Pcn min holder ett år til.. Minst! :p

Lenke til kommentar
Andre (Dahl) gjorde det i 05. Noen er det mulig for, men det spørs jo hvor godt fast det ble satt fast på armen din.

8252678[/snapback]

er det strips eller? isåfall må det jo være extremt ubehagelig å ha den på armen

8252723[/snapback]

Det var i 05 og 06 et bånd av tøy, som ble festet sammen med en rund jernring eller noe som det. Som deretter ble klemt sammen av noe som lignet på en tang.

Kan bli anderledes i år, men tviler sterkt på det.

 

post-49562-1175026548_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Andre (Dahl) gjorde det i 05. Noen er det mulig for, men det spørs jo hvor godt fast det ble satt fast på armen din.

8252678[/snapback]

er det strips eller? isåfall må det jo være extremt ubehagelig å ha den på armen

8252723[/snapback]

Det var i 05 og 06 et bånd av tøy, som ble festet sammen med en rund jernring eller noe som det. Som deretter ble klemt sammen av noe som lignet på en tang.

Kan bli anderledes i år, men tviler sterkt på det.

 

post-49562-1175026548_thumb.jpg

8252788[/snapback]

 

det så jo rett og slett jævlig vondt og ubehagelig ut

Endret av tigersager
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...