Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Nei, dere begge melder dere på så får kanskje du, eller kanskje han eller begge muligheten til å kjøpe billetter. Hvis en av dere blir trekt er det naturlig at han ene kjøper for begge i det tilfelle hvor han andre kanskje ikke blir trekt. Og om han andre blir trekt senere trenger ikke han å kjøpe billetter. Du MÅ ikke kjøpe billetter, men når du først er trekt ut har du ?72Timer? På deg til å kjøpe dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi bare følelsen når du trår inn i hallen er enorm og ubeskrivelig :p Det kribler i hele kroppen når du går inn og ser alle de pcne og menneskene som er samlet der!

Også nettverket, som i år var drit bra, er ganske bra med TG.. Samt alle fy fy tingene som ligger der :p

 

 

Da jeg var der første gangen og sto oppe bak scenen og skuet ut over hallen, var nok en liten tåre innerst i øyekroken da jah :p

Lenke til kommentar
Noen her som husker eller vet hvor mange man må være for å kunne reservere rekke på tg? Har prøvd å surfa litt, men finner det ikke.

 

Midtbo

7333468[/snapback]

 

Du kan vel være en enkelt person og fortsatt reservere, bare det er grupper på 20 elns som kommer i første rekke, også grupper på 10 neste osv osv hvis jeg ikke tar helt feil...

 

Eller tenker du på en HEL rekke?

Lenke til kommentar
TG er verdt pengene! Følelsen av å være der er ubeskrivelig :)

Nettet er  sykt, som Leaf sa: Ikkno tull med det, oppe fra start til slutt :D

7334560[/snapback]

Det har nå ikke alltid vært sånn. '05 var vel det værste året. Hørt noen historier om noe nødtrekking av fiber av store proposjoner, lang kjøring for å hente mer utstyr etc.

'04 var ok, '03 var bra, '06 eide. Vet ikke om de for overgått seg så veldig til '07

 

Her er forresten layouten av nettet for '06. Slappfisk skriver at det ble oppgradert fra 1gbps til 2gbps fra NOC og til hallen da streaminga av WoW konkurransen ble litt mer populær enn antatt.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med å ha med seg dama i senga? fullt lovlig?

pluss alt av TP-kabler osv må jeg ha med?

7335123[/snapback]

Tja, det oppfordres ikke til sexuell aktivitet på TG, heller tvert imot. Men om du har med deg en form for en seng, og sover sammen med kjæresten din der, så er ikke dette noe problem. Om du derimot har planer om å ligge og holde på med dama 24/7, ganske offentlig, så ser jeg for meg at security kommer og kjefter litt (:

 

Og TP og forgrener må man ha med selv. Du burde ha med minst 5 meter TP for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...