Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men jeg lurer litt på det samme som han ene fyren krev, noen her som har fått ptn kortet? vil jo ha det jeg har bettalt for

8244468[/snapback]

Som de andre åra, så pleier PTN kortene å komme rett før TG.

Litt under en uke til TG pleier de å komme, så vent en 2-4 dager før du blir bekymret ;)

Er jo bare snakk om 35 kr elns også da..

Lenke til kommentar
men jeg lurer litt på det samme som han ene fyren krev, noen her som har fått ptn kortet? vil jo ha det jeg har bettalt for

8244468[/snapback]

Som de andre åra, så pleier PTN kortene å komme rett før TG.

Litt under en uke til TG pleier de å komme, så vent en 2-4 dager før du blir bekymret ;)

Er jo bare snakk om 35 kr elns også da..

8244485[/snapback]

 

isåfall må det være her innen fredag, ellrs så får jeg det ikke, drar til uvdal nå på fredag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Slapp av, du kommer inn på TG selvom du ikke har PTN kort ;)

 

Bare sørg for å print ut en billett så skal alt gå bra :)

8244829[/snapback]

må man bruke laser printer? ellr hakke det noe å si?

8244966[/snapback]

 

jeg printa med vanlig blekk før tg i fjor, og det funket helt fint, men pass bare på at vanlig blekk blir slitt ut lett, og det kan bli vasket ut av regnet. Det er derfor de anbefaler laser.

Lenke til kommentar
jeg printa med vanlig blekk før tg i fjor, og det funket helt fint, men pass bare på at vanlig blekk blir slitt ut lett, og det kan bli vasket ut av regnet. Det er derfor de anbefaler laser.

8244994[/snapback]

Er det mulig å laminere bilettene og feste de til feks en nøkkelring? Er ikke akuratt verdensmester til å passe på en papirbit :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg printa med vanlig blekk før tg i fjor, og det funket helt fint, men pass bare på at vanlig blekk blir slitt ut lett, og det kan bli vasket ut av regnet. Det er derfor de anbefaler laser.

8244994[/snapback]

Er det mulig å laminere bilettene og feste de til feks en nøkkelring? Er ikke akuratt verdensmester til å passe på en papirbit :whistle:

8245363[/snapback]

 

ikke dum ide, vet jeg har en lamineringmaskin liggende et eller annet sted i heimen

(utrolig hva en har liggende... ;) )

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

ahh, ny skjerm ja. Fikk meg en LG 22" Wide igår. Kooos :)

 

PTN kort, ja. Der minte du meg på noe. Har to stk. Må finne de. Husker fra forrige tg's at dersom du har kort kommer du kjappere inn..? Men hvis jeg mot all formodning ikke skulle finne ptn-kortene mine, kan jeg da bare printe ut ticketen og den vil være gyldig? Kanskje dumt spm, men hakke vært på tg på noen år nå..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...