tigersager Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 er det mulig å kjøpe spill i skipet? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) du kan feks kjøpe alt netshop har i nettbutikken og få det levert i skipet. kanskje EA selger C&C 3 ? Endret 26. mars 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 du kan feks kjøpe alt netshop har i nettbutikken og få det levert i skipet. kanskje EA selger C&C 3 ? 8241844[/snapback] er du helt sikker på at det er netshop som har stand der i år også? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 rart å tenke på, for 3 mnd siden så drev alle å stressa med biletter og stansport osv... nå er det bare 1 og 2 dager til tg begynner! er dere kjar over hvor jævlig fort denne tiden faktisk har gått?!? 8241690[/snapback] Jepp Sykt fort. 8241699[/snapback] Huff, har nesten ikke planlagt turen engang. Får sette meg ned til helga. Mye stress for tida. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 du kan feks kjøpe alt netshop har i nettbutikken og få det levert i skipet. kanskje EA selger C&C 3 ? 8241844[/snapback] er du helt sikker på at det er netshop som har stand der i år også? 8241866[/snapback] Har vært butikk der de siste 2 årene ivertfall.. Dessuten er det jo "partyshop" eller hva den heter som selger litt stæsj, der tror jeg at det er komplett som er levrandør. Men de har begrenset antall av det de selger da. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har vært butikk der de siste 2 årene ivertfall.. Dessuten er det jo "partyshop" eller hva den heter som selger litt stæsj, der tror jeg at det er komplett som er levrandør. Men de har begrenset antall av det de selger da. 8241943[/snapback] kk... var der i fjord og da var det netshop som var der... vil bare være sikker så jeg ikek sjekker feli priser XD Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 du kan feks kjøpe alt netshop har i nettbutikken og få det levert i skipet. kanskje EA selger C&C 3 ? 8241844[/snapback] er du helt sikker på at det er netshop som har stand der i år også? 8241866[/snapback] Har vært butikk der de siste 2 årene ivertfall.. Dessuten er det jo "partyshop" eller hva den heter som selger litt stæsj, der tror jeg at det er komplett som er levrandør. Men de har begrenset antall av det de selger da. 8241943[/snapback] Merkelig det ikke kryr av butikker der? Er jo tross alt 5k potensielle kunder. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 I fjor, så hadde Komplett noen slike tilbud hvor man kunne bestille varer på nett, så fikk man de levert i skipet. Selvfølgelig til tilbudspris. En kamerat slo til og kjøpte to skjermer. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 har komplett.no også stand der i skipet? btw: hva skal dere ha med dere av mat hjemmefra?? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Kan ikke huske at de hadde noen egen stand, men de levete varer dit, iallefall. Mat er alltid kjekt å ha, særlig i en kjølebag. Nugatti på tube, ferdig oppskjært grovt brød, frukt, ferdig oppskjært ost, og slikt er flotters. Om man går femten minutter oppover mot byen så ligger det en del matbutikker der også. Endret 26. mars 2007 av Kylie Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har vært butikk der de siste 2 årene ivertfall.. Dessuten er det jo "partyshop" eller hva den heter som selger litt stæsj, der tror jeg at det er komplett som er levrandør. Men de har begrenset antall av det de selger da. 8241943[/snapback] kk... var der i fjord og da var det netshop som var der... vil bare være sikker så jeg ikek sjekker feli priser XD 8241954[/snapback] Samma her, men satser på at Netshop har stand der.. Virka som at de solgte ganske bra i fjor.. har komplett.no også stand der i skipet? btw: hva skal dere ha med dere av mat hjemmefra?? 8242010[/snapback] Jeg har pleid å ta med brød og lett pålegg men dropper det i år. Da blir det nok bare rett i koppen og Hold it.. Brødet blir bare dårlig med mindre du har med kjølebag Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg kommer til å ha med no knekkebrød tenker jeg.. og no pålegg elns... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ok. 2 ting jeg lurer på ...var der i 05 men de har vel endra litt på innregistreringa osv? Når du kommer dit...hvor starter køen og åssn er køsystemet i år? samma som alle andre år eller har de endra på det? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kan ikke huske at de hadde noen egen stand, men de levete varer dit, iallefall. Mat er alltid kjekt å ha, særlig i en kjølebag. Nugatti på tube, ferdig oppskjært grovt brød, frukt, ferdig oppskjært ost, og slikt er flotters. Om man går femten minutter oppover mot byen så ligger det en del matbutikker der også. 8242036[/snapback] du er klar over at du høres ut som morra mi nå vettu? hehe Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mat hjemmefra? Nei, nei.. Penger er tingen mister. Habbis til frokos, habbis til lunch, habbis til kveld. Cola, energi drikk, juice. Snop, chips. Er man på lan skal man pøse på så mye man klarer. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mat hjemmefra? Nei, nei..Penger er tingen mister. Habbis til frokos, habbis til lunch, habbis til kveld. Cola, energi drikk, juice. Snop, chips. Er man på lan skal man pøse på så mye man klarer. 8242123[/snapback] kunne ikke vært mere enig, er man på data party så skal men være så usunn som d går ann å bli, hehe :!: Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Stakkars H1lle. Magen hans må være ødelagt :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Stakkars H1lle. Magen hans må være ødelagt :S 8242166[/snapback] Tyder bare på at han ikke spiser slikt til daglig. ;P Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Stakkars H1lle. Magen hans må være ødelagt :S 8242166[/snapback] :!: Besøk meg i skipet så skal jeg ta en liten opplæring i LAN spising. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mat hjemmefra? Nei, nei..Penger er tingen mister. Habbis til frokos, habbis til lunch, habbis til kveld. Cola, energi drikk, juice. Snop, chips. Er man på lan skal man pøse på så mye man klarer. 8242123[/snapback] ENIG problemet der er nok økonomien er jeg redd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg