Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rart å tenke på, for 3 mnd siden så drev alle å stressa med biletter og stansport osv... nå er det bare 1 og 2 dager til tg begynner! er dere kjar over hvor jævlig fort denne tiden faktisk har gått?!?

8241690[/snapback]

 

Jepp :p Sykt fort.

8241699[/snapback]

Huff, har nesten ikke planlagt turen engang. :roll: Får sette meg ned til helga. Mye stress for tida.

Lenke til kommentar
du kan feks kjøpe alt netshop har i nettbutikken og få det levert i skipet.

 

kanskje EA selger C&C 3 ?

8241844[/snapback]

 

er du helt sikker på at det er netshop som har stand der i år også?

8241866[/snapback]

 

Har vært butikk der de siste 2 årene ivertfall..

Dessuten er det jo "partyshop" eller hva den heter som selger litt stæsj, der tror jeg at det er komplett som er levrandør. Men de har begrenset antall av det de selger da.

Lenke til kommentar

Har vært butikk der de siste 2 årene ivertfall..

Dessuten er det jo "partyshop" eller hva den heter som selger litt stæsj, der tror jeg at det er komplett som er levrandør. Men de har begrenset antall av det de selger da.

8241943[/snapback]

 

kk...

var der i fjord og da var det netshop som var der... vil bare være sikker så jeg ikek sjekker feli priser XD

Lenke til kommentar
du kan feks kjøpe alt netshop har i nettbutikken og få det levert i skipet.

 

kanskje EA selger C&C 3 ?

8241844[/snapback]

 

er du helt sikker på at det er netshop som har stand der i år også?

8241866[/snapback]

 

Har vært butikk der de siste 2 årene ivertfall..

Dessuten er det jo "partyshop" eller hva den heter som selger litt stæsj, der tror jeg at det er komplett som er levrandør. Men de har begrenset antall av det de selger da.

8241943[/snapback]

Merkelig det ikke kryr av butikker der? Er jo tross alt 5k potensielle kunder.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske at de hadde noen egen stand, men de levete varer dit, iallefall. Mat er alltid kjekt å ha, særlig i en kjølebag. Nugatti på tube, ferdig oppskjært grovt brød, frukt, ferdig oppskjært ost, og slikt er flotters. Om man går femten minutter oppover mot byen så ligger det en del matbutikker der også. :)

Endret av Kylie
Lenke til kommentar

Har vært butikk der de siste 2 årene ivertfall..

Dessuten er det jo "partyshop" eller hva den heter som selger litt stæsj, der tror jeg at det er komplett som er levrandør. Men de har begrenset antall av det de selger da.

8241943[/snapback]

 

kk...

var der i fjord og da var det netshop som var der... vil bare være sikker så jeg ikek sjekker feli priser XD

8241954[/snapback]

 

Samma her, men satser på at Netshop har stand der.. Virka som at de solgte ganske bra i fjor..

 

har komplett.no også stand der i skipet?

 

btw: hva skal dere ha med dere av mat hjemmefra??

8242010[/snapback]

 

Jeg har pleid å ta med brød og lett pålegg men dropper det i år. Da blir det nok bare rett i koppen og Hold it..

Brødet blir bare dårlig med mindre du har med kjølebag :hm:

Lenke til kommentar
Kan ikke huske at de hadde noen egen stand, men de levete varer dit, iallefall. Mat er alltid kjekt å ha, særlig i en kjølebag. Nugatti på tube, ferdig oppskjært grovt brød, frukt, ferdig oppskjært ost, og slikt er flotters. Om man går femten minutter oppover mot byen så ligger det en del matbutikker der også. :)

8242036[/snapback]

 

du er klar over at du høres ut som morra mi nå vettu? hehe :D

Lenke til kommentar
Mat hjemmefra? Nei, nei..

Penger er tingen mister. Habbis til frokos, habbis til lunch, habbis til kveld. Cola, energi drikk, juice. Snop, chips. Er man på lan skal man pøse på så mye man klarer.

8242123[/snapback]

 

kunne ikke vært mere enig, er man på data party så skal men være så usunn som d går ann å bli, hehe :!:

Lenke til kommentar
Mat hjemmefra? Nei, nei..

Penger er tingen mister. Habbis til frokos, habbis til lunch, habbis til kveld. Cola, energi drikk, juice. Snop, chips. Er man på lan skal man pøse på så mye man klarer.

8242123[/snapback]

ENIG :D problemet der er nok økonomien er jeg redd...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...