Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gleder meg jeevelig til TG07 selv etter den "jævla" nedturen som skjedde forige gang... men men, håper det blir like bra/bedre i år!

8237003[/snapback]

Fortell! eller mener du bare turen til vikingskipet?

 

Hva pakker dere kabinettet og skjermen i?

 

Lurte på om jeg skulle ha kabinettet i orginal embalasjen jeg fikk med når jeg kjøpte det, og skjermen i en trillebag med klærene... :hmm:

8236147[/snapback]

Jeg pakker bare kabinettet i orginal embalasjen som det kom i, og det blir stort! heh, er cm stacker

Skjermen har jeg bare liggende oppå dyne i bilen elns

Lenke til kommentar

I dag har jeg satt inn en 160gb WD Caviar i maskina, men har litt trøbbel med å få formatert/lagd noen partisjon uten BSOD.

 

Fikser det i morra, da tar jeg hele Xpen på nytt. Ren, pen, og klar for TG. :)

 

Da er vi oppe i... 350gb. Greit nok for meg i allefall :D

 

EDIT:

Det blir vel satt opp en kjøp/salg-kanal på TG? Har et Zboard som skal bort, og skulle gjerne bytte det mot en HDD eller en rambrikke elns.

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Ah ja dette ser ut til å bli en interessant opplevelse. Min første gang på The Gathering.

 

Billetter, seating og transport er i hus. Det eneste problemet nå, er at ingen av butikkene i midt område har brett med brusbokser(<3). :hmm:

 

Btw; Noen som har greie på om hvordan det er med å ha campingvogn på parkeringsplassen? Hva er lov osv...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
gleder meg jeevelig til TG07 selv etter den "jævla" nedturen som skjedde forige gang... men men, håper det blir like bra/bedre i år!

8237003[/snapback]

:nei: Du kan ikke si A uten å si B.

Lenke til kommentar
Da er vi oppe i... 350gb. Greit nok for meg i allefall :D

8237678[/snapback]

Før TG i fjor kjøpte jeg meg 500 GiB :p

Og nå har jeg 160 GiB som jeg må kjøre en low sector format.. Håper den kommer til live av det...

8238306[/snapback]

 

Jeg tar med meg 1,1TiB på TG. Skal nok sette inn minst 500GiB til mens jeg er der.

Lenke til kommentar
Mye koster HDDer på TG ca?

 

Billig eller dyrt?

8239701[/snapback]

 

Det samme omtrent. Det som gjør at det er nyttig å kjøpe disker der er at man får den rett i hånda med en gang.

 

Samt at Netshop får levert på dagen hvis man er på TG og bestiller i nettbutikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...