Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Nå har jeg og en kamerat begynt på spacesaveren vår. Det blir en ganske enkel, men effektiv konstruksjon. Vi har bygd den sånn at den strekker seg over to plasser. Siden vi bor veldig nært skipet, er det ikke noe problem å få fraktet den ned, selv med åpent bagasjerom. :)

 

 

DSC02430.jpg

 

Vi skal kjøpe ei finèrplate til uka for å legge oppå ramma som er på bildet. Vi mangler noen bjelker der også. Vi har tenkt å sette hjul oppå finèrplata for å kunne snu hele spacesavern og bruke den som vogn når vi skal inn/ut av skipet. Så vi bare snur den, legger maskinene, skjermene og bagene oppi og kjører i vei. Når vi er framme på plassen trenger vi kun å laste av alle tingene, snu hylla og sette den opp.

 

 

DSC02431.jpg

 

 

Vi skal lakkere og styre på senere, men dette var i allefall dagens innsats. Oppdatering kommer. ;)

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steel Sound 5H v2 anbefales av meg ihvertfall :)

8229968[/snapback]

Hvordan er de til musikk og film? Har lest litt på nettet og ser ut som at de er veldig bra til spill, men ikke like bra til musikk.

 

 

Hvordan skal man klare seg med bare 1 ampere (230 W) på TG? Jeg har en skjerm på 50 W, skal kanskje ta med høytalere på 100 W og har en PC med 500 W strømforsyning. Vet at den sikkert ikke bruker 500 W, men den bruker vel en god del mer en 70 W som er det jeg har igjen etter skjermen og høytalerene.

Lenke til kommentar
Steel Sound 5H v2 anbefales av meg ihvertfall :)

8229968[/snapback]

Hvordan er de til musikk og film? Har lest litt på nettet og ser ut som at de er veldig bra til spill, men ikke like bra til musikk.

 

 

Hvordan skal man klare seg med bare 1 ampere (230 W) på TG? Jeg har en skjerm på 50 W, skal kanskje ta med høytalere på 100 W og har en PC med 500 W strømforsyning. Vet at den sikkert ikke bruker 500 W, men den bruker vel en god del mer en 70 W som er det jeg har igjen etter skjermen og høytalerene.

8231222[/snapback]

Det er ett dedikert gamerheadsett, og ser stort sett ubrukelig til alt annet.

 

Uansett, ingenting av det utstyret du har med deg trekker 50/100/500w konstant...

 

Så tror ikke det blir noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Steel Sound 5H v2 anbefales av meg ihvertfall :)

8229968[/snapback]

Hvordan er de til musikk og film? Har lest litt på nettet og ser ut som at de er veldig bra til spill, men ikke like bra til musikk.

 

 

Hvordan skal man klare seg med bare 1 ampere (230 W) på TG? Jeg har en skjerm på 50 W, skal kanskje ta med høytalere på 100 W og har en PC med 500 W strømforsyning. Vet at den sikkert ikke bruker 500 W, men den bruker vel en god del mer en 70 W som er det jeg har igjen etter skjermen og høytalerene.

8231222[/snapback]

 

Tviler på at sikringen går fordi en bruker mer enn 1A, siden det er ikke alle som bruker 230W hele tiden, det kan godt hende at noen på samme kursen som deg kun sitter med laptop, og laderne til de er ofte på rundt 100w. Dessuten så er det få som bruker 230w hele tiden, så sant du holder deg unna de store strømslukerene som kjøleskap o.l så går det nok helt fint.

Lenke til kommentar
Steel Sound 5H v2 anbefales av meg ihvertfall :)

8229968[/snapback]

Det er et møkke headset.

Isolerer ikke lyd for 5 flate øre, samt at det er bare diskanter i de.

Du hører jo ikke engang om det skal være bass i sangen, når du hører på musikk da.

 

Var behagelig å ha på vistnok... i begynnelsen iallfall, siden det har noen veldig luftige puter som går mot hodet, men den isolerer derfor veldig dårlig også.

 

Bra til gaming skal det vist være ( :roll: ), men til mitt bruk, så var det 400kr ut av vinduet.. :(

 

(kjøpte det ubrukt fra en som hadde fått det)

 

Edit: Dette er jo TG-tråden.. Hvordan rotet jeg meg hit? Og hvorfor diskuterer dere slikt her? :\

 

Møkka-LAN foresten.. Skjønner ikke hvorfor folk engang ønsker å dra på TG.

Det er så tragisk...

 

 

*terge på meg alle sammen før jeg stikker* :mrgreen:

 

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...