Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Hm. Kose med? :roll:

8172589[/snapback]

Der avslørte du meg bazukh, jeg har et hemmelig forhold til bankkortet mitt :ph34r:

For at jeg skal klare og sove må jeg være sikker på at det ligger i armkroken når jeg legger meg...

 

 

Nå holder vel off-topicen her...

*note to self: dette er ikke SO...*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hvordan er disse soveteltene som visst nok skulle vært oppvarmet i fjor? Hørte rykter om at disse IKKE var oppvarmet...

8172740[/snapback]

 

Jeg sov en natt der og det virket ikke spesielt oppvarmet da, passe varmt når vi la oss, men når vi sto opp var det veldig kaldt. Resten av TG sov jeg innendørs...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jkeg synes teltet var digg :wee: vet ikke om pac-man husker hva som skjedde jeg men :p og det var litt kalt, men jeg liker at det er litt kalt jeg :D

8173276[/snapback]

 

Jeg husker deg og hu jenta ja, hvis det er det du mener ;)

(Hva det nøyaktig var kan skrollan fortelle selv...)

 

 

Greit nok at det er kaldt, men det er grenser... Spesielt når de sa at det teltet skulle være oppvarmet.

Resten av TG sov jeg på stolen, funka overraskende godt, hadde ikke spesielt støl rygg når jeg sto opp heller. Men i år satser jeg på og finne meg en liten bortgjemt plass.

 

 

EDIT:

 

@skrollan: du trenger ikke ørepropper engang, jeg sov uten og jeg sovnet som regel ganske fort...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
får man kjøpt RAM brikker på TG, isåfall, har de alle typer, og hvordan er taksten i forhold til nettbutikkene ?

8175236[/snapback]

 

Vet at netshop.no pleier og ha en stand på TG, der du kan bestille fra nettbutikken og få det gratis levert i skipet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Pleier stand'sene har tilbud på harddisker og så videre under TG?

8175535[/snapback]

 

partyshopen hadde harddisker i fjor, men etter hva jeg husker var de ikke på tilbud akkurat... Eventuelt har jo muligens netshop noe tilbud...

Lenke til kommentar
får man kjøpt RAM brikker på TG, isåfall, har de alle typer, og hvordan er taksten i forhold til nettbutikkene ?

8175236[/snapback]

 

Vet at netshop.no pleier og ha en stand på TG, der du kan bestille fra nettbutikken og få det gratis levert i skipet.

8175276[/snapback]

hvordan kan jeg få det levert i skipet?

 

sende mail eller noe??

Lenke til kommentar
får man kjøpt RAM brikker på TG, isåfall, har de alle typer, og hvordan er taksten i forhold til nettbutikkene ?

8175236[/snapback]

 

Vet at netshop.no pleier og ha en stand på TG, der du kan bestille fra nettbutikken og få det gratis levert i skipet.

8175276[/snapback]

hvordan kan jeg få det levert i skipet?

 

sende mail eller noe??

8176479[/snapback]

 

du tar og velger TG som leveringssted eller metode. bestilte derifra ifjor og valgte bare vikingskipet som leveringsmetode. og da henta jeg den på standen til netshop og betalte der

Lenke til kommentar
får man kjøpt RAM brikker på TG, isåfall, har de alle typer, og hvordan er taksten i forhold til nettbutikkene ?

8175236[/snapback]

 

Vet at netshop.no pleier og ha en stand på TG, der du kan bestille fra nettbutikken og få det gratis levert i skipet.

8175276[/snapback]

hvordan kan jeg få det levert i skipet?

 

sende mail eller noe??

8176479[/snapback]

 

du tar og velger TG som leveringssted eller metode. bestilte derifra ifjor og valgte bare vikingskipet som leveringsmetode. og da henta jeg den på standen til netshop og betalte der

8176497[/snapback]

ok... tusen takk ;) skal sjekke det ut....

 

men hvordan frakter dere ting inn og ut av skipet? jeg har vurdert en europall med to pallekarmer, pallepapp og 3 hjul... Hva tror dere om det?? hvordan er det på bakken utenfor skipet?? veldig møkkete/grisete? asfalt? grus? veldig ulendt??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bakken utenfor skipet er grus, og det kan være gjørmete hvis en er uheldig med været ;)

Noen steder er det også asfalt

 

 

Men hvis det ikke regner eller er gjørmete så kan det gå fint med den løsningen du tenker på, bare pass på at hjula er store nok, kontor-stol hjul duger ikke... De burde ha litt bakkeklaring. Trillebår hjul elns burde passe perfekt.

 

Inne i skipet er det betong, så der går alt av hjul fint.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...