Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hotellet har vel ikke noe med om folk spleiser? de skal jo bare ha betalt for at du skal bo der :)

 

http://firsthotels.no/victoria

8160383[/snapback]

 

 

Neida, men om 10stk betaler for ett dobbelt rom og sover der samtidig om natten så blir det vel litt sånn rart :p I dont know...

8161083[/snapback]

Regner med dette ikke er lovlig av brannårsaker, eller? En ekstra seng skal det i hvert fall være mulig å få inn (kanskje to?).

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732989

 

Hyggelig om noen legger igjen en kommentar :)

8162636[/snapback]

 

Seier du ja til at eg lagar ein nøyaktig lik hylle som deg, men berre til to plassar? :whistle:

8163501[/snapback]

Ja, skal vel gå greit det.

Ville heller fulgt denne isåfall: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=555714&hl=

Den er 80cm i bredden, mens nye hylla blir 100cm i bredden ;)

Lykke til.

Lenke til kommentar

På PTN så kommer det frem "Printable tickets"

 

Click here: #link#.pdf to get a pdf containing 5 tickets as a PDF, please use a laser printer to print the PDF file, if you use an inkjet printer then the ink can easily smudge and become unreadable, especially in the rain.

 

  1. Note: that each ticket can only be used once, so make very sure that you only print one of each so you avoid the confusion of having an invalid ticket at the entrance.

 

Holder det å printe denne og ta med feks bankkortet for å komme inn på TG?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
På PTN så kommer det frem "Printable tickets"

 

Click here: #link#.pdf to get a pdf containing 5 tickets as a PDF, please use a laser printer to print the PDF file, if you use an inkjet printer then the ink can easily smudge and become unreadable, especially in the rain.

 

  1. Note: that each ticket can only be used once, so make very sure that you only print one of each so you avoid the confusion of having an invalid ticket at the entrance.

 

Holder det å printe denne og ta med feks bankkortet for å komme inn på TG?

8169466[/snapback]

 

Det holder...

 

Jeg kommer riktignok til og ta med passet, og håpe jeg kommer inn. Bildene begynner og bli litt utdatert for og si det sånn ;) Har fått noen rare blikk i grensekontroller, men har utrolig nok sluppet gjennom hver eneste gang. Samme bildet på bankkortet, men det bildet er nesten helt utvisket...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du kan jo bare gå i banken og fornye bildet ditt da pac-man ;)

8171280[/snapback]

 

får vel gjøre det en dag, bankkortet mitt begynner og bli slitt uansett... ;)

Kortet jeg har nå er vel det andre eller tredje, hvorfor lager de ikke bankkort i stål elns? Noe som er litt holdbart i det minste...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva er det du bruker bankkortet ditt til? :ermm:

Jeg har fått nytt én gang, og det fordi jeg sku ha visa.

8172431[/snapback]

 

Hva tror du folk bruker bankkort til?

 

Er vel egentlig lommeboka som må ta skylden, den spiser regelrett alt av kort...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...