Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste du får ved å drikke cola er veldig mange pisseturer.

Og ikke minst total uttørking av kroppen, Cola er vanndrivende (som øl), og det er slettes ikke bra å drikke kun det over mange dager. Du vil bli svimmel, slapp, trøtt, få hodepine og dårlig mage.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
det tissepunktet er jo samme med vann faktisk, det renner mye fortere. cola nei det er ikke sunt, ikke for mye hvertfall.

8147771[/snapback]

 

 

Kjenner til det jah!

Forrige LAN jeg var på, pissa jeg sånn 10 ganger i løpet av en kveld.. Så det gjelder om å finne en grense, der du ikke får alt for mye, men heller ikke alt for lite væske i deg :innocent:

 

VANN FTW!!

Lenke til kommentar

noen som vet om det fremdeles er mulig å fikse et par tre billetter?

 

han som vanligvis fikser det har ikke fått gjordt det av noen mer eller mindre kjipe grunner, så jeg begynner å få litt abstinenser her.

 

hadde ikke tenkt å dra i år, men nå som vi nærmer oss med stormskritt så har jeg fått tilbake tg feelinga.

Lenke til kommentar
Åhh, stakar deg, får ikke glassplata på en kvadratmeter plass?

8143647[/snapback]

Sry, IceMat suger, bruker Qpad :)

 

Er der ikke bare for pengene, skal være der hele LANet, problemet er bare når man må legge om en spillestil pga. for liten plass.

8149745[/snapback]

Som sagt, det finnes mulighet å kjøpe enda en plass. Er vel prioritering det går på. Litt seint nå kanskje men.

Lenke til kommentar
Åhh, stakar deg, får ikke glassplata på en kvadratmeter plass?

8143647[/snapback]

Sry, IceMat suger, bruker Qpad :)

 

Er der ikke bare for pengene, skal være der hele LANet, problemet er bare når man må legge om en spillestil pga. for liten plass.

8149745[/snapback]

ingenting er som blå filt matte fra clas ohlson til 19,- ;):ph34r:

Lenke til kommentar
Ah, vært i Sverige og kjøpt såkalt "X-ray". Det ble totalt 3 liter på hver av oss i gjengen som skal avgårde. X-ray er et energidrikke omtrent på linje med Burn vil jeg tro. Er det for mye eller for lite? Planlegger å være der løpet ut.

8149862[/snapback]

Igjen.. Dette er veldig individuelt..

Forrige TG holdt jeg meg på cola, farris og vann.. Og litt melk faktisk...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...