Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Hvis jeg har flaks skal jeg dit. Håper jeg har flaks! :D Men hvis du sover rundt i hallen.. da er vel sjangsen veldig stor for at noen smører nugatti eller lignende i ansiktet ditt? Eller er det feil?

7304832[/snapback]

Skal vi se.. Det er kanskje 1000 andre som sover.. Hva er sjangsen for at det skjer da? Om det blir gjort på noen er det nesten sikkert at det er av noen du kjenner! (:

 

Har vært der 3 år på rad nå, og har ikke opplevd noe sånt selv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får skaffe meg et utrolig godt lydisolert Headset.

Iverstefall må jeg dra en Macgyver med Glava og Gaffa teip.

7301678[/snapback]

Glava i øra? Hørtes ikke særlig godt ut... :ermm:

 

:p

 

Hvordan er det det organiseres med HW-rekka egentlig? Melder man seg på til noen som reserverer plasser, reserveres de på forhånd, eller hva?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Tror jeg skal være med... Ser ikke ut at jeg får med meg noen da, så håper jeg kan sitte på HW rekka... også kommer det ann på om jeg har råd da, Polenturen blir samme måneden.

Hvordan er det det organiseres med HW-rekka egentlig? Melder man seg på til noen som reserverer plasser, reserveres de på forhånd, eller hva?

 

lurer på det samme...

Lenke til kommentar
Tror jeg skal være med... Ser ikke ut at jeg får med meg noen da, så håper jeg kan sitte på HW rekka... også kommer det ann på om jeg har råd da,  Polenturen blir samme måneden.
Hvordan er det det organiseres med HW-rekka egentlig? Melder man seg på til noen som reserverer plasser, reserveres de på forhånd, eller hva?

 

lurer på det samme...

7319191[/snapback]

 

Det er ikke spørsmål om du skal være med eller ikke, du skal sitte ved siden av meg uansett.

Pleier å være en stakkars engasjert, dog inkompetent sjel som tar på seg jobben hvert år, dukker nok opp en tråd etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Noen her som har blitt utsatt for tyveri på TG?

7321296[/snapback]

 

Ja, jeg har blitt frastjålet headsettet mitt. Et veldig fint KOSS UR-40.

 

EDIT: Ordet på gata er dog at det skal foregå veldig lite tyveri på The Gathering. Og det tror jeg egentlig på.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Han anmeldte, sa ifra til crew og dro hjem med siste tog den dagen.

Han blei igjen såpass lenge pga et lite håp om at noen hadde sett noe, men det var det ingen som hadde.

Han fikk igjen på forsikringa og har nå kjøpt seg nytt utstyr (:

(Som btw er bedre, men uansett)

7321435[/snapback]

 

Jeg får vel skaffe meg forsikring før jeg drar da.

Kjedelig at det skal være sånn, jeg kommer til å ta med lås og vaier :p

Lenke til kommentar

Det er mye man kan gjøre for å sikre seg mot tyveri, så hvis man ikke tror verden er rosenrød, så har jeg noen anbefalinger. Alt som er løst og interessant (mus, tastatur, mobil, kamera, ekstern harddisk, lommebok, nøkler, osv) fjernes fra bordet når du drar. Det er ikke et poeng i å gjøre det lettere for tyvene ved å la alt stå fremme; 90% av tyveriene (en statistikk jeg ikke kan bevise) består av at folk ser muligheten til å stikke av med noe som ligger ubevoktet.

 

Laptopen skal i baggen når du legger deg, baggen skal helst ha lås. Jeg mener å huske at det gikk an å registrere laptopen ved infodesken, slik at hvis den forsvant så kunne man enkelt sjekke i døren om noen tok den med seg.

 

Ellers er det greit å ha med venner, evt sitte ved HW-rekka, så reduserer du sannsynligheten for å bli robbet betraktelig. Vi tar vare på hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...