Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veit ikke helt om jeg gidder HW rekka i år, rekka var morsommere i 05 enn 06, og trenden fortsetter sikkert. (Selv om det var kos å bli kost på av den opplåsbare dama til en eller anna <3)

7221362[/snapback]

 

:whistle:

 

Jeg vet INGENTING om å gå rundt og kose på folk med den dukka.

 

Uansett: jeg skal ha løsepenger for HW-raden banneret, og det blir ikke billig for dere å få det igjen for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Da er det bare å gjøre seg klare folkens. Neste års største fest er på trappene. Avtal med venner, reserver datoen og vær klar til å trykke på kjøp knappen. Tipper prisen blir oppimot 700 kroner i år, pga. den store pågangen. Regner med det er det samme gode systemet som ble brukt i fjor?

Lenke til kommentar
Virker sikkert litt dumt men...

Hvor mange stikkontakrter "får" vi på TG? Er det lurt å ha med seg skjøteledning med flere stikkontakter?

7293273[/snapback]

Ta med deg en forgreiner (:

 

@ Rubymj: Hvorfor sku noen rope Håkon? ^^,

7293304[/snapback]

 

Ikke vet jeg, men var et jævelig dårlig recreation av Espen :p

 

I'll be there i år, det er sikkert..Men skal ta med hørselsvern (kan ikke fordra trance lignendes musikk)

Lenke til kommentar
Ikke vet jeg, men var et jævelig dårlig recreation av Espen :p

 

I'll  be there i år, det er sikkert..Men skal ta med hørselsvern (kan ikke fordra trance lignendes musikk)

7300668[/snapback]

 

Ruben, for din egen skyld så håper jeg at når du sier hørselvern, så mener du godt isolert headsett.

Blir vel litt kjedelig og sitte foran pcen med hørselvern?

Lenke til kommentar

Hvis jeg har flaks skal jeg dit. Håper jeg har flaks! :D Men hvis du sover rundt i hallen.. da er vel sjangsen veldig stor for at noen smører nugatti eller lignende i ansiktet ditt? Eller er det feil?

 

Forresten! Hvor lang tid tar det fra billettene blir lagt ut til alle er utsolgt?

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...