Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye koster det for maxi taxi fra togstasjonen til vikingskipet? Jeg kjørte forbi noen uker siden, da oppdaget jeg at det er jo bare noen få hundre meter fra togstasjonen til vikingskipet, så det kan jo ikke koste all verdens.

 

EDIT:

Og hvordan er det med bagasje på toget? Ser at det står max 30KG på hjemmesiden, men gjør det noe om jeg tar med litt over det?

Tenkte jeg skulle kjøpe en diger rullebag og putte pcn, skjermen og alt i sammen oppi den :p

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Mye koster det for maxi taxi fra togstasjonen til vikingskipet? Jeg kjørte forbi noen uker siden, da oppdaget jeg at det er jo bare noen få hundre meter fra togstasjonen til vikingskipet, så det kan jo ikke koste all verdens.

 

EDIT:

Og hvordan er det med bagasje på toget? Ser at det står max 30KG på hjemmesiden, men gjør det noe om jeg tar med litt over det?

Tenkte jeg skulle kjøpe en diger rullebag og putte pcn, skjermen og alt i sammen oppi den :p

8103831[/snapback]

Kan ikke bli mer enn rundt 100 kr ;)MAKS! 200

Lenke til kommentar

De er nok utsolgt for lenge siden..dukker sikkert opp noen annonser i Dagbladet med et mobilnummer å ringe til. Det er alltid sånn ved store arrangementer, at en kar sender en drøss kompiser for å kjøpe max mulige billetter, mot at de får tilbake pengene + litt ekstra betalt når billettene videreselges etterpå til dobbel pris. Da tjener både "sjefen" og undermennene på jobben.

Det foregår sånn:

 

"Du kjøper billetter for 5000. Jeg selger de videre til dobbel pris. Du får alle pengene dine igjen + 100kr ekstra for hver billett når de blir solgt. Jeg tjener penger, og du tjener penger på å gjøre nesten ingenting".

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...