Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Når begynner folk å spille musikk generelt? Sånn at jeg kan planlegge søvnen min litt :p

8082257[/snapback]

De begynner vel å spille sånn ca. midt på dagen på onsdag når det åpner. :) Så fortsetter det ut hele lanet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan nok ikke forlange at det skal være stille på et LAN med 5000 folk.

Da kan du vel like godt sitte hjemme og spille WOW og CS der istedet?

Får du sove i egen seng og middag hver dag, slippe å gå på nedpissa dasser det lukter død på, pluss dra på deg omgangssyke fordi folk er idioter og nekter å vaske henda etter de har vært på do.

Det er nemlig mange av sorten som aldri har vært borte fra mamma før, og syns det er skikkelig kult å drite i all hygiene for å "trosse" foreldrene. Nå er de jo freeeeeeee liksom. "Nå er ikke mamma her og passer på, så da driter jeg i å dusje og vaske henda på 5 dager!!1 Også skal jeg BAAAARE drikke Cola i 5 dager!" (sånn at de får diare i tillegg)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du kan nok ikke forlange at det skal være stille på et LAN med 5000 folk.

Da kan du vel like godt sitte hjemme og spille WOW og CS der istedet?

Får du sove i egen seng og middag hver dag, slippe å gå på nedpissa dasser det lukter død på, pluss dra på deg omgangssyke fordi folk er idioter og nekter å vaske henda etter de har vært på do.

Det er nemlig mange av sorten som aldri har vært borte fra mamma før, og syns det er skikkelig kult å drite i all hygiene for å "trosse" foreldrene. Nå er de jo freeeeeeee liksom. "Nå er ikke mamma her og passer på, så da driter jeg i å dusje og vaske henda på 5 dager!!1 Også skal jeg BAAAARE drikke Cola i 5 dager!" (sånn at de får diare i tillegg)

8082375[/snapback]

Er veldig glad jeg var på Hw-lan06 i 3 dager... Fikk litt erfaring. Var oppe hele første natten, etter det følte jeg meg bare jævlig :p Orka ikke mer cola etter dag 2 heller. :0

Søvn ER viktig...

Lenke til kommentar
Tør jentene å dusje når andre jenter er i dusjen, da? :p

8082690[/snapback]

Hvorfor skulle vi ikke tørre det?

Og hadde man ikke tørt det, hadde det ikke vært noe stort problem egentlig. Jeg så minimalt med jenter i garderoben der.

Stort sett bare meg og mine venninner :p

Lenke til kommentar
Jeg føler meg for ukomfortabel hvis jeg dusjer naken, så synes det er like så greit

å ha på seg boxer'n. Har uansett ikke tenkt til å bruke den mer...

8082856[/snapback]

Gjelder dette kun på LAN (Eller andre plasser) eller etter gymmen f.eks også?

8082866[/snapback]

beggedeler?

Lenke til kommentar

Man dusjer da naken? Nesten alle er i samme båt, få vil egentlig dusje naken sammen med andre gutter, men det er likeså noe man må igjennom. Det er bare å hoppe i det (og ja, du har bitteliten tiss)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...