Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tror jeg returnerer billetten min jeg. Har vært der noen ganger før, og er litt redd for at det ikke skal bli noe særlig i år. Har ikke så altfor lyst til å dra pga. gammel pc, ikke noe spesielt å spille og kun 2 kamerater som blir med. Han ene spiller bare CS 1.6 han andre bare WoW...

Lenke til kommentar
Tror jeg returnerer billetten min jeg. Har vært der noen ganger før, og er litt redd for at det ikke skal bli noe særlig i år. Har ikke så altfor lyst til å dra pga. gammel pc, ikke noe spesielt å spille og kun 2 kamerater som blir med. Han ene spiller bare CS 1.6 han andre bare WoW...

8067901[/snapback]

 

 

PM til deg øivind, og rykter om Seating? må jeg vente på PTN-kortet som skal komme i posten da? :(

Lenke til kommentar
Tror jeg returnerer billetten min jeg. Har vært der noen ganger før, og er litt redd for at det ikke skal bli noe særlig i år. Har ikke så altfor lyst til å dra pga. gammel pc, ikke noe spesielt å spille og kun 2 kamerater som blir med. Han ene spiller bare CS 1.6 han andre bare WoW...

8067901[/snapback]

 

 

PM til deg øivind, og rykter om Seating? må jeg vente på PTN-kortet som skal komme i posten da? :(

8068502[/snapback]

Nei, du trenger ikke PTN-kortet ditt før du kommer på TG, og skal inn med dataen din.

 

bare å logge inn på PTN for å velge seater.

Lenke til kommentar

Bare lurer på noen få ting. Er ikke vant til bestillingsprosedyren for TG, så må bare spørre om noen få ting.

 

1. Må man ha PTN-kort for å komme inn på TG? Kan man ikke bare printe ut billetten?

2. Hvordan får man eventuelt bestilt PTN-kort? Er det noe man allerede har bestilt når man kjøper TG-billeten?

 

 

Foreløpig bare det jeg lurer på, men hvis dere vet noe mer info om PTN-kort/billettprosedyren generelt sett og gjerne seatmap også, så hadde det vært kjekt å få vite litt om.

 

 

 

 

:ph34r: NINJAH!

Lenke til kommentar
det jeg har gjort er å skrive ut den billetten jeg fikk på PTN.net.

å så bruker jeg bankkortet mitt som PTN kort.  bare registrere kontonummeret ditt elns.

8069203[/snapback]

 

 

du registrerer kort nummeret på visa kortet ditt. eller så går det fortsatt ann og kjøpe PTN kort i tg shopen men da må man forte seg før de blir sendt ut

Lenke til kommentar
det jeg har gjort er å skrive ut den billetten jeg fikk på PTN.net.

å så bruker jeg bankkortet mitt som PTN kort.  bare registrere kontonummeret ditt elns.

8069203[/snapback]

 

 

du registrerer kort nummeret på visa kortet ditt. eller så går det fortsatt ann og kjøpe PTN kort i tg shopen men da må man forte seg før de blir sendt ut

8069437[/snapback]

 

 

Er ikke ne mulighet for meg å bruke VISA-kortet, siden det er min mor sitt kort jeg har brukt, og det ville blitt vanskelig hvis jeg skulle tatt det med meg :p

 

TG-shop, you say, eh?

Men hva er poenget med PTN-kort? Holder det ikke bare med selve billetten da?

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
det jeg har gjort er å skrive ut den billetten jeg fikk på PTN.net.

å så bruker jeg bankkortet mitt som PTN kort.  bare registrere kontonummeret ditt elns.

8069203[/snapback]

 

 

du registrerer kort nummeret på visa kortet ditt. eller så går det fortsatt ann og kjøpe PTN kort i tg shopen men da må man forte seg før de blir sendt ut

8069437[/snapback]

 

Men hva er poenget med PTN-kort? Holder det ikke bare med selve billetten da?

8069620[/snapback]

jupp.. billett og legitimasjon ;)

Lenke til kommentar

Som meg da, vi brukte naboen mitt sitt visa kort, ettersom mamma eller noen andre familien var ikke villig til å ta. Og jeg har ikke noe PTN kort, skal jeg bare ta med bankkortet mitt på TG også vise det der? fordi på owner så står jo mitt navn? jeg mener det burde jo holde? eller burde jeg ta en en utskrift av kontonummeret?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Blir det tilgang til vann-dispensere?

 

Vannet på offentlige steder pleier å smake ganske vondt.

8070408[/snapback]

Jada, er sånn greie der. Godt vann :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ble litt nysgjerrig på hva som egentlig er vitsen med PTN-kort i det hele tatt da?

 

Bare for å slippe å printe ut billett hver gang man skal på et LAN via PTN?

8071005[/snapback]

 

Du har helt rett der, eneste grunnen er egentlig at du slipper og printe ut biletten hver gang du skal på lan...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...