Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så da er det endelig seating. Tror jeg holder meg litt vekke fra tribuna :ermm:

8065799[/snapback]

 

Jeg får ikke seate :S

8065826[/snapback]

Kanskje vente til litt utpå dagen før vi får seatet :)

8065839[/snapback]

 

Ahh, i går kl. 23.30. Trodde det ble posta i GÅR...

 

 

Vel, er det noen ofissielle kilder?

Lenke til kommentar
Hihi, nå satt jeg og var frustrert fordi jeg faen ikke husker hvor jeg trykka for å velge seater, og jeg fant det ikke. Banna og steika fordi ptn er ei forbanna møkkauoversiktlig side :wee:

8065882[/snapback]

Nå har jo ikke seatingen åpnet heller.. så man ser det ingen steder.

Men når det kommer, så kommer det over "pick new user" tingen..

 

Eneste informasjon som er ute er at seatingen starter innen 7 mars.

Så når seatingen åpner, kan alle velge seater, men bare de store gruppene kan velge plasser først..

Lenke til kommentar
Hihi, nå satt jeg og var frustrert fordi jeg faen ikke husker hvor jeg trykka for å velge seater, og jeg fant det ikke. Banna og steika fordi ptn er ei forbanna møkkauoversiktlig side :wee:

8065882[/snapback]

Nå har jo ikke seatingen åpnet heller.. så man ser det ingen steder.

Men når det kommer, så kommer det over "pick new user" tingen..

8065921[/snapback]

Nemlig, men siden jeg ikke huska og folk babla her om seating blei jeg mongofrustrert ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hihi, nå satt jeg og var frustrert fordi jeg faen ikke husker hvor jeg trykka for å velge seater, og jeg fant det ikke. Banna og steika fordi ptn er ei forbanna møkkauoversiktlig side :wee:

8065882[/snapback]

 

du er ikke den eneste som synes det... ;)

 

Men back til topic:

 

jeg tviler faktisk på at vi faktisk får velge seater i morra (i dag, teknisk sett), siden som vi alle vet har de vært sene med slike ting før, vi husker alle bilettene, hvordan de ble forsinket før vi endelig fikk kjøpt de...

Lenke til kommentar
Men en ting jeg ikke skjønner..

Hvorfor kan ikke partyticket la oss velge seater en stund før man kan starte å velge plasser?

Synes det er litt teit å gjøre det slik at man ikke kan velge seater før man kan starte å velge plass.. blir litt kaotisk.

8065960[/snapback]

Ja haha, satt å grubla over det for en tid tilbake. Blir jo helt stressa :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men en ting jeg ikke skjønner..

Hvorfor kan ikke partyticket la oss velge seater en stund før man kan starte å velge plasser?

Synes det er litt teit å gjøre det slik at man ikke kan velge seater før man kan starte å velge plass.. blir litt kaotisk.

8065960[/snapback]

 

det er noe jeg også har lurt på, det skulle ikke være noe stort problem for dem og la oss velge en seater allerede når en kjøper bilettene. Det ville spart oss mye stress..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har vi lov til å skru i bordene på TG ?

 

jeg driver å bygger hylle og lurer på hvordan jeg skal bygge beina :p

8066626[/snapback]

Nei, står på TG sin hjemmeside. Er vel kun lov med teip.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...