j-- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Takk. Men hvis man skal ha med anlegg eller lignende da? (ikke hvitevarer) 7290547[/snapback] Anlegg er greit så lenge det ikke er for stort. Om du tenker på å ta med anlegg med egne effektforsterkere osv. så må du helt sikkert belage deg på å kjøpe en ekstra plass.. Om du ikek har ekstra plass, har med et anlegg og strømmen går flere ganger på rekka di må du belage deg på å koble bort anlegget Det jeg og noen venner gjorde i fjor var av vi var 4 som spleiset på en ekstra plass. Da fikk vi 100cm bredde på plassene våres istedenfor 80cm, og vi hadde et helt greit anlegg med + et par småservere. Det fungerte bra. Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ok. Takk igjen Blir mitt første år på TG i år Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ok. Takk igjen Blir mitt første år på TG i år 7290630[/snapback] Hehe, det blir bra! Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
jaco Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 TG blir kooos =D Da har jeg ny hw også hihi Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kjøpte ny HW for ca. 1 uke sida jeg Lenke til kommentar
jaco Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er smart. Skal rett å slett ha meg helt ny pc jeg. Hovedkort, cpu, nye disker og skjermkort. Muligens ny skjerm også Satse på at jeg har 1TB på TG, så jeg har noe å kose meg med hehe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sjeleglad jeg slipper å ta med meg stasjonære på TG, jeg. Den blir bare å monge, akkurat som i fjor. Sjøl om det føles utrolig stuslig å ta med seg kun laptop Lenke til kommentar
jaco Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sikkert like greit å dra med seg laptop da, om det er en god en Hadde jeg hatt tilgang til laptop hadde jeg tatt med det selv. Men, gidderikke kjøpe en laptop for TG sin skyld Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 har tenkt å kjøpe meg laptop snart... Så får håpe at det blir mindre stress en i fjor Men altsa.. Når man har satt seg, så flytter man seg ikke så mye rundt med pcen.. Så det går nok fint ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er jo helt grei, og umenneskelig mye bedre enn den stasjonære. Det bare føles så lite, på en måte Men ih. Gleder meg som en liten unge te TG Ifølge nedtellinga mi er det bare 140 dager igjen ^^, Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Da er kanskje ein spacesaver overkill for oss, Karlsen? Eller skal du ha med gigaanlegget ditt? Det skal eg. Mogleg at eg kjøper bærbar før TG eg og. Veit ikkje enda. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Da er kanskje ein spacesaver overkill for oss, Karlsen? Eller skal du ha med gigaanlegget ditt? Det skal eg. Mogleg at eg kjøper bærbar før TG eg og. Veit ikkje enda. 7291113[/snapback] Jeg og ole skal kjøpe masse artige høytalere, så blir ikke noe spacesaver her Mulig du skal kjøpe bærbar før TG? Var det ikke du som whina på at det var så billig i starten av skoleåret da? Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er det sikkert, men eg ventar til utpå tidleg vår til sommar. Ventar på eit godt tilbod. Les; Mogleg. Ikkje sikkert. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 jaja, nynorsk ;D hae... Menmen...Gleder meg til TG ja Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 tar med meg laptop og nye stasjonære jeg. ikke værre enn at jeg setter fra meg pcene hos dama. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tar med meg dataen min som er ferdig til neste uke. Men jeg sverger......om noen begynner å klyngerope Håkon helt tilfeldig når jeg prøver å få litt nattero? Uff, stakkars Lenke til kommentar
Sindre_ns125r Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Virker sikkert litt dumt men... Hvor mange stikkontakrter "får" vi på TG? Er det lurt å ha med seg skjøteledning med flere stikkontakter? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Virker sikkert litt dumt men...Hvor mange stikkontakrter "får" vi på TG? Er det lurt å ha med seg skjøteledning med flere stikkontakter? 7293273[/snapback] Ta med deg en forgreiner (: @ Rubymj: Hvorfor sku noen rope Håkon? ^^, Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Virker sikkert litt dumt men...Hvor mange stikkontakrter "får" vi på TG? Er det lurt å ha med seg skjøteledning med flere stikkontakter? 7293273[/snapback] Du får en kontakt per plass. Så må du ha med en egen forgrener for å få flere kontakter edit: Ida var før meg... Endret 15. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Lurer på om folk kommer til å rope Espen. Hvis noen husker siste dagen på TG06 "Espen, mamma venter på deg ved inngangen" ellerno, så begynte alle å rope espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg