Hotel Papa Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg tror det er helt opp til crewet om du vil få det godkjent eller ikke.. Du kan jo være heldig sånn at de ikke oppdager det, men hvis strømmen går på rekka eller no så kommer de nok til å sjekke etter om det er noen som har no utstyr som drar litt ekstra strøm Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Og det er ikke artig å være syndebukk Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Får fort et par uvenner da ja Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) er det på huet og ræva ut av v.s vis man kommer dit full eller no sånnt? Endret 28. februar 2007 av tigersager Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 er det på huet og ræva ut av v.s vis man kommer dit full eller no sånnt? 8046640[/snapback] Ja. Hvorfor skal du komme der full? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du har så mange lure spørsmål tigersager, no offence Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sett sånn rent hypotetisk at jeg har en heftig 24V radialvifte som egentlig satt i en gammel Minolta EP4000 kopimaskin liggende, og bestemmer meg for å bygge inn et kjølerom i hylla mi som baserer seg på nevnte vifte og vanlige kjøleelementer til kjølebager? 8044730[/snapback] Det vil jo fremdeles ikke kjøle mer enn en vanlig kjølebag, heller kjøle mindre da slikt hjemmemekk ofte blir dårlig. En vifte kan ikke gjøre ting kaldere uten å ta kulda fra noe sted, og kulde er veldig begrenset fra kjøleelementer. Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sett sånn rent hypotetisk at jeg har en heftig 24V radialvifte som egentlig satt i en gammel Minolta EP4000 kopimaskin liggende, og bestemmer meg for å bygge inn et kjølerom i hylla mi som baserer seg på nevnte vifte og vanlige kjøleelementer til kjølebager? 8044730[/snapback] Det vil jo fremdeles ikke kjøle mer enn en vanlig kjølebag, heller kjøle mindre da slikt hjemmemekk ofte blir dårlig. En vifte kan ikke gjøre ting kaldere uten å ta kulda fra noe sted, og kulde er veldig begrenset fra kjøleelementer. 8047183[/snapback] Hva mener du? Er vel en grunn til at det føles kaldere når det blåser? At vifte i pc funker osv. Klart det kjøler , men tror heller ikke det blir så veldig effektivt. Håper ikke dette var overdreven bruk av smileys Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Når eit menneske kjenner vind, så føles det kaldare ut... Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Når eit menneske kjenner vind, så føles det kaldare ut... 8047430[/snapback] Det er vel også kaldere når det blåser? Følte temperatur er da hvis jeg tar feil egentlig like varmt som vanlig men det er bare menneskekroppen som tar feil? Og dette vil da ikke virke på en cola flaske? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) En vifte vil ikke kjøle noe som helst mindre enn til romtemperatur. Vennligst forstå. Endret 28. februar 2007 av Jonas Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Når eit menneske kjenner vind, så føles det kaldare ut... 8047430[/snapback] Det er vel også kaldere når det blåser? Følte temperatur er da hvis jeg tar feil egentlig like varmt som vanlig men det er bare menneskekroppen som tar feil? Og dette vil da ikke virke på en cola flaske? 8047616[/snapback] Tenk deg, det er 2 grader ute og det er kald vind. Det føles ut som om det skulle ha vert -10 grader, men likevel er det 2 grader ute.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 En vifte vil ikke kjøle noe som helst mindre enn til romtemperatur. Vennligst forstå. 8047624[/snapback] Nettopp. En vifte frakter bare bort den varme lufta som gjenstanden avgir, og erstatter den med luft i romtemperatur. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Vind gjør at det ikke bare føles kaldere, men det blir kaldere. Håret vårt holder samme lufta inntil kroppen og varmer den opp. Dette hjelper oss å holde varmen. Populært kalt pels. (Vi har ikke veldig mye pels) Vind blåser denne luften under hårene våres bort og gjør det dermed litt kaldere enn det ville vært uten vind. En cola-flaske har ikke pels og en vifte vil derfor ikke kjøle den ned! Edit: Hadde en cola-flaske derimot hatt pels, ville en vifte fortsatt ikke hjulpet. Kun forhindret meget kjapp oppvarming. Edit: Etter nærmere ettertanke, så vil pels neppe ha samme effekt når det kommer til oppvarming kontra å forhindre nedkjøling av et allerede varmt objekt. Endret 28. februar 2007 av Jonas Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Til dere som lurer på plass. Det ble bekreftet av Vegard på Mess TV at plassen blir, som ifjor, 60x80cm. Video Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 er det på huet og ræva ut av v.s vis man kommer dit full eller no sånnt? 8046640[/snapback] Ja. Hvorfor skal du komme der full? 8046710[/snapback] ja, noen må jo spørre om sånne ting oxo vettu, hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 takker for filmen _scotty_, ifølge dem så åpner seatingen muligens allerede til helga, riktignok for de som er seater for mange billetter, men likevel Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 takker for filmen _scotty_, ifølge dem så åpner seatingen muligens allerede til helga, riktignok for de som er seater for mange billetter, men likevel 8049050[/snapback] kompisen min skal sette meg som seater, ossen gjør man det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Han trykker på "Choose seather" eller noe sånt, og skriver inn brukernavnet/navnet ditt. Når seatingen åpner... -_- Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ja. Var vel dette med at det flytter luft jeg alltid trodde, men er fortsatt en del uklarheter her. Ikke detaljerte nok svar for min del:) Men nå er vi off topic uansett. Så det lar vi være. Endret 28. februar 2007 av Glory_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg