Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skipet åpner alltid 09:00 første dagen.

12:00 går internett på søndag. 15:00 går strømmen og 15:01 går crewet. Sånn ca sånn det går for seg.

Eller, de må vel kanskje pakke ned alt først.

8012002[/snapback]

 

De må nok pakke ned først og det vil jeg tippe tar minst 24 timer. på hw-lan så brukte vi rundt 24 timer tilsammen (usikker akkurat på den, kan godt ha vært lengre...) og siden TG er betydlig større så vil det ta lengre tid.

 

nå har TG en fordel over hw-lan når det kommer til søppelryddinga: på tg kan de kjøre inn bulldosere og få måkt søpla sammen, ved hw-lan så måtte det tas for hånd, hadde vi brukt bulldosere ville vi ha ødelagt kunstgresset

(og det var visstnok ikke akkurat billig...)

Lenke til kommentar
Skipet åpner alltid 09:00 første dagen.

12:00 går internett på søndag. 15:00 går strømmen og 15:01 går crewet. Sånn ca sånn det går for seg.

Eller, de må vel kanskje pakke ned alt først.

8012002[/snapback]

 

 

TG 06 gikk nettet kl 15 og strømmen kl 16 , men årene før har det vært kl 11 og kl 12

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Herregud så treige de er med å gi opplysninger i år :dontgetit:

8020069[/snapback]

 

Ja, det er helt sykt, jeg lurer fortsatt på når de skal fortelle oss når seatinga begynner.

 

Hvordan fungerer egenlig det? jeg har 2 billetter på min bruker og jeg vil gjerne sette en kompis som seater for begge 2. Går det? Er det vanskelig å sette seater?

Lenke til kommentar

Ja, du kan sette hvem du vil som seater for billettene dine..

Men er ikke helt sikker på hvordan man blir seater selv :hmm:

 

Lurer fortsatt veldig på det med hvor mye plass vi får, selvom det er ganske sikkert at vi vil få det samme som de andre årene, så er det jo fortsatt en usikkerhet i at de ikke har satt opp noen mål :dontgetit:

 

 

 

Edit: elsker den smiley'n :dontgetit:

 

 

:p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Ja, du kan sette hvem du vil som seater for billettene dine..

Men er ikke helt sikker på hvordan man blir seater selv :hmm:

 

Lurer fortsatt veldig på det med hvor mye plass vi får, selvom det er ganske sikkert at vi vil få det samme som de andre årene, så er det jo fortsatt en usikkerhet i at de ikke har satt opp noen mål :dontgetit:

 

 

 

Edit: elsker den smiley'n :dontgetit:       

 

 

:p

8020502[/snapback]

 

Hvordan gjør man det? er det bare å logge inn gå inn på settings og så "place seater" og skrive inn navnet der? eller hvordan funker det?

Lenke til kommentar
Sett sånn rent hypotetisk at jeg har en heftig 24V radialvifte som egentlig satt i en gammel Minolta EP4000 kopimaskin liggende, og bestemmer meg for å bygge inn et kjølerom i hylla mi som baserer seg på nevnte vifte og vanlige kjøleelementer til kjølebager?

8044730[/snapback]

 

Da lever du opp til nicket ditt. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...