Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kaller man virkelig et stunt, i jackass klasse. Å sto foran alle nerdene som er der og prate drit om dem. Ser for meg Steve-O, Johnny Knoxville, Partyboy, Wee-man og Kameramannen(Gary?) som står der oppe, så ser du mange nerder strømmer til med cola-flaskene for å dra til dem^^

7967443[/snapback]

Det er slik Dirty Sanchez gjør ;) Jackass driver ikke med scene show..

Lenke til kommentar
dirty Sanchez er de britene, riktig? De er ekle!

7973082[/snapback]

Jepp. Pancho og de fyrene der..

4063918125.jpg

 

 

Det jeg synes hadde vært kult hadde vært om The Dudesons hadde kommet, de driver litt med sceneshow.

De er definitivt mine favoritter av Jackass, Dirty Sanchez, Viva La Bam, osv.

WildBoyz på en nær andreplass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hørte at om man hadde med seg sofa, kunne man ikke sove i den forran plassen din? kan dette bekreftes?

7988905[/snapback]

 

Var en på raden min som hadde sofa og han sov i den... skal ikke være noe problem, så lenge sofaen ikke går blokkerer midtgangen og slikt, er jo lov og sove på stolen...

Lenke til kommentar
hørte at om man hadde med seg sofa, kunne man ikke sove i den forran plassen din? kan dette bekreftes?

7988905[/snapback]

 

Tror det kun ikke er love å sove under bordet på plassen din, jeg sovna mange ganger på stolen osv i fjor.. Gikk helt fint det..

7989315[/snapback]

Stemmer det. Vi har hatt med sova de siste årene. På 06 sov jeg i sofaen og hun på plassen ved siden av sov under bordet. Hun ble vekket mens jeg fikk sove i fred.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...