Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vært fett hvis turbonegro kom :D

7962001[/snapback]

Vel.. :roll:

 

Syns crewet bør legge litt innsats i å finne litt morsom sceneunderholdning. Det er vanligvis ganske labert. :/

7962197[/snapback]

 

Greia er at folka bak TG ikke er ute på å tjene masse penger på å arrangere TG men å samle folk. Og som sikkert de fleste vet så er det ikke akkurat gratis å leie inn kjente navn, så det har sikkert noe med det å gjøre. Altså at det aldri er noen kjente der.

Lenke til kommentar

Uten å kunne si meg så klok på økonomien til KANDU så tviler jeg på at de kan få tak i de store "stjernene"..

Tviler på at de sitter med så stort overskudd at de har råd til å få fram gode artister, og da blir det jo litt vanskelig å få tak i noen bra :hmm:

 

Men enig med deg, uansett så pleier jeg bare å være der på åpningsshowet også driter jeg for det meste i resten.

Lenke til kommentar

Karene fra Jackass kommer faktisk på en forvisning av den nye filmen TV-The Movie på Rockefeller i mars. Så det er ikke umulig at de har tenkt å droppe innom TG og lage en reportasje der de gjør narr av alle disse datanerdene. De er jo antinerder, selv.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det kaller man virkelig et stunt, i jackass klasse. Å sto foran alle nerdene som er der og prate drit om dem. Ser for meg Steve-O, Johnny Knoxville, Partyboy, Wee-man og Kameramannen(Gary?) som står der oppe, så ser du mange nerder strømmer til med cola-flaskene for å dra til dem^^

7967443[/snapback]

Du har ikke sett mye på jackass om du mener det er slike stunts dem gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...