Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kult å få besøk av faren sin når man sitter på TG og nerder. Skal du la han hilse på alle nettvennene dine også eller?

7938387[/snapback]

hehe.... nei... kommer sannsynligvis ikke til å komme dit jeg sitter da, men han vil bare se hvordan det funker med "slikt nymoderne datasørr" :p

 

hehe

 

litt hyggelig skal man jo være også da ;):tease:

Lenke til kommentar

I følge http://techserver.gathering.org/tickets er bilettene bestilt ja, men du må huske at de skal planlegge hvordan alle rekkene skal stå, behandle altslags stand søknader ol. før de kan åpne for reservering.

 

Vist du tenker på at de fleste slike arrangement med mye mindre deltakerantall åpner reservering kansje bare en måned før det starter er det egentlig ganske utrolig at TG klarer å få opp reservering i det hele tatt ;)

 

Ha litt tolmodighet du ;)

Lenke til kommentar
hvordan skal man få fatt i en hvit stol med armlener?  noen sier jeg må ha med legeerklæring om hvorfor jeg trenger en slik stol.

7944223[/snapback]

En hagestol?

Det er bare å ta deg en runde rundt i skipet. De ligger slengt litt her og der. Tviler på at crewet kommer til å sette en på plassen din spesielt for deg. Det er tilfeldig hvor stolene blir plassert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hvordan skal man få fatt i en hvit stol med armlener?  noen sier jeg må ha med legeerklæring om hvorfor jeg trenger en slik stol.

7944223[/snapback]

 

Jeg hadde en slik stol ijor, samme med hele raden jeg satt på...

Og jeg hadde ikke noe legeerklæring og slikt surr...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva er så farlig med å ta en hagestol med armlener?

Veldig mange tar med egne stoler, så det blir hauger rundt omkring hvor det er store stabler med slike stoler..

7949506[/snapback]

 

Og dermed vil jeg tro at crew bare blir glade for at du tar en stol eller to, da blir det mindre stoler som de trenger og fjerne fra midtgangen... (De tar en tur rundt når de fleste har funnet seg til rette og samler inn de stolene som ellers bare blir og slenge i midtgangen...)

 

EDIT: leif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...