Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Laptopen min er nok en del kraftigere enn den stasjonære, men siden jeg ikke spiller noe spesielt lenger, så tror jeg ikke det har noe å si.

Men jeg kom frem til at det blir laptopen og den eventuelle macbooken. Jeg kjører dit selv med henger og greier, så det blir vel nok av plass.

7461803[/snapback]

 

Har tenkt mye på det med henger i det siste. Har kommet fram til at jeg ikke har annet alternativ enn å låne meg en. Ettersom jeg skal ha med to kamerater blir det litt dårlig plass inni bilen til 3 kontorstoler, skjermer og PC'er.

Så det jeg lurer på er åssen er det med parkering når man har med henger?

Åssen har du tenkt å ordne det? Og må nesten ha med en lås til hengeren eller er det nødvendig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fulons:

Parkering på hamar skulle strengt tatt ikke være noe problem om du er litt tidlig ute, altså ikke kommer 2 timer etter partyet har startet.

 

Enten parkerer du bilen på vanlig plass for så å trille hengeren til en eller annen grøft eller noe :p

Eller så dobbelparkerer du, vet ikke om crew liker det, men har sett folk som gjør det utenfor skipet.

 

Lås til hengeren kan være veldig smart, det er ca 5000 personer rundt og i skipet til en hver tid, og det er derfor stor sansynlighet for at det er uerlige personer som lett kan ta med seg en ulåst henger.

Lenke til kommentar
Laptopen min er nok en del kraftigere enn den stasjonære, men siden jeg ikke spiller noe spesielt lenger, så tror jeg ikke det har noe å si.

Men jeg kom frem til at det blir laptopen og den eventuelle macbooken. Jeg kjører dit selv med henger og greier, så det blir vel nok av plass.

7461803[/snapback]

 

Har tenkt mye på det med henger i det siste. Har kommet fram til at jeg ikke har annet alternativ enn å låne meg en. Ettersom jeg skal ha med to kamerater blir det litt dårlig plass inni bilen til 3 kontorstoler, skjermer og PC'er.

Så det jeg lurer på er åssen er det med parkering når man har med henger?

Åssen har du tenkt å ordne det? Og må nesten ha med en lås til hengeren eller er det nødvendig?

7933486[/snapback]

 

Det er egne parkeringsplasser for folk med hengere.

Vi låste hengeren til bilen. Ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen som vet om det går an å få kjøpt dags biletter?

7930466[/snapback]

Du får besøksbilletter, men da får du ingen plass å sitte på.

7931173[/snapback]

 

noen som vet hva de koster?

7935797[/snapback]

 

Hvis jeg ikke husker feil så måtte du betale et depositum på det biletten koster, og hvis du forlot hallen innen midnatt så fikk du endel av pengene tilbake.

 

 

Men jeg husker ikke hvor mye en fikk tilbake, og om det blir etter samme ordninga i år, men siden jeg tror de hadde det ifjor så blir det nok likt i år...

 

 

Men hva skal du med besøksbiletter skrollan? Får du besøk?

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker feil så måtte du betale et depositum på det biletten koster, og hvis du forlot hallen innen midnatt så fikk du endel av pengene tilbake.

 

 

Men jeg husker ikke hvor mye en fikk tilbake, og om det blir etter samme ordninga i år, men siden jeg tror de hadde det ifjor så blir det nok likt i år...

 

 

Men hva skal du med besøksbiletter skrollan? Får du besøk?

7936531[/snapback]

 

 

ja får besøk av noen :p

 

Men er det ingen som vet ca hva da koster? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er kult å få besøk av faren sin når man sitter på TG og nerder. Skal du la han hilse på alle nettvennene dine også eller?

7938387[/snapback]

Det skal vel være lov å få besøk av sin far? Ser ikke noe galt i det..

 

Hva om du hadde vært far og sønnen din sa at han ikke ville se deg der inne? Hadde sikkert ikke vært fullt så hyggelig det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...