Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Det er vel de færreste stedene i Norge at man kan røyke inne? Gjelder vel kun hvis eieren av feks et utested har godtatt det og samtlige som jobber der er med på det?

 

Nå har det også vært tatt opp utallige ganger i denne tråden om det er lov å røyke inne eller ikke.. Så nei, det er ikke lov å røyke inne, og ja det er et område utenfor skipet der du kan røyke..

7923500[/snapback]

 

 

et område? er det ikke bare å stå utenfor ingangen a?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel de færreste stedene i Norge at man kan røyke inne? Gjelder vel kun hvis eieren av feks et utested har godtatt det og samtlige som jobber der er med på det?

 

Nå har det også vært tatt opp utallige ganger i denne tråden om det er lov å røyke inne eller ikke.. Så nei, det er ikke lov å røyke inne, og ja det er et område utenfor skipet der du kan røyke..

7923500[/snapback]

 

 

et område? er det ikke bare å stå utenfor ingangen a?

7923538[/snapback]

 

Mener det også er i strid mot røykeloven. Det er en plass utenfor skipet hvor man har tilgang til å røyka afaik.

Lenke til kommentar
De årene jeg har vært med så har det pleid å være et område 20m fra inngangen der folk kunne stå og røyke..

Så slipper de som feks ikke tåler røyk å gå gjennom en stor sky av det hver gang de skal inn og ut :)

7923546[/snapback]

Kunne ikke ha vært mer enig. Jeg bor med foreldre som røyker.. Og hver gang jeg skal ned til kjøkkenet, må jeg passere en stor, feit, sky med røyk.

Det er lite behaglig og jeg tviler på at mange andre synes det er mer behaglig.

 

btw, Evenrud, 6 posts unna elite-poster ^^

Endret av Erixxn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg har et spørsmål, hvordan er de stygge hvite stolene? er de gode å sitte i på 5 dager?  jeg tror ikke jeg får med meg min egen kontorstol på toget.

7926981[/snapback]

 

Ta med noen form for pute så blir de nok bedre, jeg kommer til og ta med meg pute pluss at jeg kommer til og ha et pledd over stolen...

 

Hadde kontorstol i fjor, men i år dropper jeg den av to grunner:

 

1, Det er ikke plass i bilen til de jeg skal sitte på med

 

2, jeg er for lat til og rote den ut av boden... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du kan jo også dra på et lite oppdrag (Mission good chair) for å hente noen av de litt bedre stolene da :p

Gjør det om natta eller no, alltid en stol som ligger og slenger på en av radene..

7927821[/snapback]

Hvilken stol mener du er best?

Lenke til kommentar
Du kan jo også dra på et lite oppdrag (Mission good chair) for å hente noen av de litt bedre stolene da :p

Gjør det om natta eller no, alltid en stol som ligger og slenger på en av radene..

7927821[/snapback]

Hvilken stol mener du er best?

7927863[/snapback]

 

 

Det er noen andre stoler der som har sånn stoff på setet... Helt annen type stoler enn de hvite hagestolene...

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet at det er to typer stoler. Fikk ikke svar på spørsmålet mitt, hvilken stol liker du best!? :p

7929090[/snapback]

 

 

Åja leste feil hehe :whistle:

 

Jeg har ikke noen erfaring med de hvite hagestolene, har bare brukt den andre typen og syns de funker helt greit...

Men bruker å ha med kontorstol så det er ett fett uansett, satt bare på dem da jeg loka hos noen kompiser! Helt greie :innocent:

 

 

Btw, 1337 poster :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har ikke noen erfaring med de hvite hagestolene, har bare brukt den andre typen og syns de funker helt greit...

Men bruker å ha med kontorstol så det er ett fett uansett, satt bare på dem da jeg loka hos noen kompiser! Helt greie  :innocent:

 

 

Btw, 1337 poster  :w00t:

7929191[/snapback]

:D Bra, da bytter vi stol hvis du får en hvit, og jeg grå med lilla pute?

 

 

(Grats med 1337)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...