Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
kjønner ikke hva som er så spess med HW rekka... men skal ha plass der selv, må bare få kameraten min til å reggistrere seg på diskusjon.no

7883555[/snapback]

 

 

Det er jo på en måte litt av poenget med TG da, møte andre folk som du kunn har snakket med over forum, som feks her på diskusjon.no..

 

Så, istede for å ha 50 personer spredd over hele skipet så plasserer man dem på en rekke så de kan ha litt kvalitets tid sammen :p

7911316[/snapback]

dessuten er alle nakne :)

7913164[/snapback]

 

Æsj Snobjorn, du må ikke avsløre TG07 stuntet ditt så tidlig... Nå må du finne på noe nytt, la oss si at du skal løpe rundt i rosa tangatruse ;)

 

@ Tigersager: nei de er ikke nakne, forhåpentligvis...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjønner ikke hva som er så spess med HW rekka... men skal ha plass der selv, må bare få kameraten min til å reggistrere seg på diskusjon.no

7883555[/snapback]

 

 

Det er jo på en måte litt av poenget med TG da, møte andre folk som du kunn har snakket med over forum, som feks her på diskusjon.no..

 

Så, istede for å ha 50 personer spredd over hele skipet så plasserer man dem på en rekke så de kan ha litt kvalitets tid sammen :p

7911316[/snapback]

dessuten er alle nakne :)

7913164[/snapback]

 

Æsj Snobjorn, du må ikke avsløre TG07 stuntet ditt så tidlig... Nå må du finne på noe nytt, la oss si at du skal løpe rundt i rosa tangatruse ;)

 

7913323[/snapback]

 

Med litt innsats fra dere, kan det godt hende jeg gjør det :hmm:

Lenke til kommentar
kjønner ikke hva som er så spess med HW rekka... men skal ha plass der selv, må bare få kameraten min til å reggistrere seg på diskusjon.no

7883555[/snapback]

 

 

Det er jo på en måte litt av poenget med TG da, møte andre folk som du kunn har snakket med over forum, som feks her på diskusjon.no..

 

Så, istede for å ha 50 personer spredd over hele skipet så plasserer man dem på en rekke så de kan ha litt kvalitets tid sammen :p

7911316[/snapback]

dessuten er alle nakne :)

7913164[/snapback]

 

Æsj Snobjorn, du må ikke avsløre TG07 stuntet ditt så tidlig... Nå må du finne på noe nytt, la oss si at du skal løpe rundt i rosa tangatruse ;)

 

7913323[/snapback]

 

Med litt innsats fra dere, kan det godt hende jeg gjør det :hmm:

7913407[/snapback]

 

det er så enkelt som at de som kjører en naken runde der beviser at de må legges inn på blakstad, hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Å, så du sier du faktisk kunne tenke deg og gjøre det Snobjorn? Jeg skal gladelig spandere en rosa tanga på deg. For jeg gir gjerne penger til en god sak...

 

@tigersager: Du trenger ikke og løpe rundt naken for at folk skal vite at du burde legges inn, jeg vet jeg burde vært lagt inn for lenge siden, og siden de ikke gjorde det så kan du jo se hva en endte opp med, meg... ;)

Lenke til kommentar
Å, så du sier du faktisk kunne tenke deg og gjøre det Snobjorn? Jeg skal gladelig spandere en rosa tanga på deg. For jeg gir gjerne penger til en god sak...

 

@tigersager: Du trenger ikke og løpe rundt naken for at folk skal vite at du burde legges inn, jeg vet jeg burde vært lagt inn for lenge siden, og siden de ikke gjorde det så kan du jo se hva en endte opp med, meg... ;)

7917076[/snapback]

 

så du vet hva blakstad er i d hele tatt altså

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Å, så du sier du faktisk kunne tenke deg og gjøre det Snobjorn? Jeg skal gladelig spandere en rosa tanga på deg. For jeg gir gjerne penger til en god sak...

 

@tigersager: Du trenger ikke og løpe rundt naken for at folk skal vite at du burde legges inn, jeg vet jeg burde vært lagt inn for lenge siden, og siden de ikke gjorde det så kan du jo se hva en endte opp med, meg... ;)

7917076[/snapback]

 

så du vet hva blakstad er i d hele tatt altså

7917154[/snapback]

 

seff, blakstad er mitt andre hjem ;)

 

 

(ja, jeg bare kødder med deg, jeg er på ingen måte sinnsyk og jeg skal ikke legges inn, tror jeg...)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.)

Lenke til kommentar
jeg kan sitte sammen med dere helt naken jeg, er ikke noe prob det.  vi er jo alle like! :p

7917401[/snapback]

 

...tissen min er større enn din! :ph34r:

 

Forresten, noen som har peiling på kjølebagger? Om det telles som hvitevarer?

Tror ikke isen i kjølebaggen holder i 5 dager, så vurderer elektrisk.

Lenke til kommentar
Forresten, noen som har peiling på kjølebagger? Om det telles som hvitevarer?

Tror ikke isen i kjølebaggen holder i 5 dager, så vurderer elektrisk.

7923154[/snapback]

Tenker du på en kjølebag med kjølebrikker?

Isåfall så er det selvførgelig lov, tar jo ingen strøm det..

7923330[/snapback]

Kjølebrikkene varer ikke så lenge, derfor tenkte jeg at jeg skulle ta med en elekstrisk kjølebag

Lenke til kommentar
Forresten, noen som har peiling på kjølebagger? Om det telles som hvitevarer?

Tror ikke isen i kjølebaggen holder i 5 dager, så vurderer elektrisk.

7923154[/snapback]

Tenker du på en kjølebag med kjølebrikker?

Isåfall så er det selvførgelig lov, tar jo ingen strøm det..

7923330[/snapback]

Kjølebrikkene varer ikke så lenge, derfor tenkte jeg at jeg skulle ta med en elekstrisk kjølebag

7923359[/snapback]

 

I utgangspunktet er det vel ikke lov.

Men hva om jeg bruker en heftig 24V radialvifte fra en kopimaskin jeg har liggende til å kjøle litt elektronikk i forbindelse med en hylle med mye lys?

Lenke til kommentar

De siste årene har det vært mulig å få byttet sine gamle "kjølebrikker" til noen nye og kalde i informasjonen :)

 

er det lov til å røyke inne? må bare ha et svar på dette domme spørsmållet

7923390[/snapback]

 

Hva tror du da?

Har ikke Norge en fin røykelov? Foregår TG utenfor hallen?

 

Nei, selvfølgelig kan du ikke røyke inne i hallen....

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

synes det er litt snedig at folk kan ta med sine høytalere som er på størrelse med hus, men at folk ikke kan ta med seg elektrisk kjølebag som holder drikke/mat kaldt.

 

og i samma slengen, omtrent hvor brei kan en sofa være? sofaen min er ca 1 meter i bredde.

Endret av Erixxn
Lenke til kommentar

Det er vel de færreste stedene i Norge at man kan røyke inne? Gjelder vel kun hvis eieren av feks et utested har godtatt det og samtlige som jobber der er med på det?

 

Nå har det også vært tatt opp utallige ganger i denne tråden om det er lov å røyke inne eller ikke.. Så nei, det er ikke lov å røyke inne, og ja det er et område utenfor skipet der du kan røyke..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...