Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

jeg har et spm.

 

foreldrene mine har sagt at vi skal til Malaga i påskeferien, så hva skal jeg velge? Malaga eller TG?

 

et stoort dilemma.

7275712[/snapback]

Jeg ville valgt TG med venner fremfor familieferie ;) Men det er nå meg..

7275728[/snapback]

 

ja og hvis jeg velger TG så kjenner jeg 1 i crewet ( kan ikke nevne navn :p) så da får jeg kanskje billetter før dere andre :p:D

7275741[/snapback]

 

Har det noensomhelst praktisk betydning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har et spm.

 

foreldrene mine har sagt at vi skal til Malaga i påskeferien, så hva skal jeg velge? Malaga eller TG?

 

et stoort dilemma.

7275712[/snapback]

Jeg ville valgt TG med venner fremfor familieferie ;) Men det er nå meg..

7275728[/snapback]

 

ja og hvis jeg velger TG så kjenner jeg 1 i crewet ( kan ikke nevne navn :p) så da får jeg kanskje billetter før dere andre :p:D

7275741[/snapback]

 

Har det noensomhelst praktisk betydning?

7275891[/snapback]

 

 

Hvis du får velge plass før andre har det litt å si. Men det er ganske mye det samme hvor du sitter uansett, bare man plasserer seg med venner elns.

 

Men bilett 1 uke før har ingenting å si :p

Lenke til kommentar
jeg har et spm.

 

foreldrene mine har sagt at vi skal til Malaga i påskeferien, så hva skal jeg velge? Malaga eller TG?

 

et stoort dilemma.

7275712[/snapback]

 

Vi har 2 leiligheter rett utenfor Malaga.

 

*Skryte* Måtte bare :p

 

Malaga er et fint sted det :) Mye varmere enn her ihvertfall ;)

Men ville kanskje valgt TG fremfor Malaga, ettersom det er i påsken, og det ikke er så spesielt varmt der..

Må gå med boblejakke når det er vinter der

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Jeg har fått det sånn nå at jeg må velge.. TG eller Thailand.. hmm . tror det ble Thailand jeg ;) Jeg har aldri vært på TG før, men har vært på mindre lan som Warpzone. . og for å si det mildt så må jeg si at det sugde :ermm: Men TG høres så spesielt ut. Som om PC norges store begivenhet.. Er det Sinnsykt gøy der , eller bare gøy? .. for i så fall må jeg revurdere om jeg skal til Thaliand eller TG :p

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar
Hvor er det bilettene til TG blir lagt ut? på hvilken side?

 

sånn at jeg kan gå inn å sjekke om de har kommet og være sikret å få meg en..

7288355[/snapback]

Har ingenting å si om du registrerer deg som #1 eller som #2404, da de ikke følger systemet på den måten. Det er lottotrekning, de bare trekker ut ett tilfeldig nummer som får kjøpe billetter. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...