Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det gigabit switcher der?

7878131[/snapback]

Hittil er ingen info gitt ut om nettverket.

 

Personlig har jeg stor tvil på at de klarer å få til det. Det er snakk om ~5000 endeporter.

7878333[/snapback]

Sitter med samme tankene. Heller et 100% stabilt 100mbits full duplex nettverk enn et ustabilt gbit nettverk.

 

Tviler uansett på at du ha nok diskkapasitet til å max'e linja hele tiden. Selv overførte jeg 1,5tb+ i fjor, nesten alt i upload til andre på nettverket. (gir en pekepin på hva du kan regne med å overføre ved et stabilt 100mbits nettverk)

Lenke til kommentar

håper de gjør alt på samme måte som i fjor...

 

Det var jo helt perfekt!

 

eneste som skjedde var at en rekke mista strømmen i 10 minutter... enig i det clvn sier!! heller et 100%stabilt 100Mbit nettverk enn et gbit nettverk som er mer ustabilt en en drita gorilla spraylakkert rosa på en trehjulssykkel over dovrefjell (har det noe med saken å gjøre at gorillaen er rosa? Nei, men jeg er overtrøtt ;) )

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
jeg lurer ogso litt på når det gjelder seat greiene, når er det som regel at den starter?

7882317[/snapback]

Tror det startet en måned før eller noe sånt i fjor, de som seater 20+ får noen dager på seg først, så 10+ og så videre, til slutt de som har 5 eller mindre. Et par uker før TG.

Lenke til kommentar
kjønner ikke hva som er så spess med HW rekka... men skal ha plass der selv, må bare få kameraten min til å reggistrere seg på diskusjon.no

7883555[/snapback]

 

 

Det er jo på en måte litt av poenget med TG da, møte andre folk som du kunn har snakket med over forum, som feks her på diskusjon.no..

 

Så, istede for å ha 50 personer spredd over hele skipet så plasserer man dem på en rekke så de kan ha litt kvalitets tid sammen :p

Lenke til kommentar
kjønner ikke hva som er så spess med HW rekka... men skal ha plass der selv, må bare få kameraten min til å reggistrere seg på diskusjon.no

7883555[/snapback]

 

 

Det er jo på en måte litt av poenget med TG da, møte andre folk som du kunn har snakket med over forum, som feks her på diskusjon.no..

 

Så, istede for å ha 50 personer spredd over hele skipet så plasserer man dem på en rekke så de kan ha litt kvalitets tid sammen :p

7911316[/snapback]

dessuten er alle nakne :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...