Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

OK, jeg tenkte faktisk ikke på sikringen i det hele tatt, men da er det jo forståelig. Hadde vært ganske kipt hvis sikringen hadde gått.

 

Hva slags mat pleier dere å ha med på TG? Er det noen annen mulighet for å lage/varme opp mat enn mikrobølgeovn?

7873276[/snapback]

 

 

Det er et sted som selger no mat, sånn burgere og litt diverse.. Men pleier egentlig ikke å smake så godt :hmm: Tror også at det er mulig å kjøpe middag et sted, men har aldri testa dette..

 

Jeg pleier alltid å ha med masse Rett i koppen greier, særlig den med pasta og urter. Til middag, og litt større måltider, har vi pleid å dra til Pizza driver (ligger sirka 10min fra skipet). De har et bra tilbud, sånn 70kr for spis så mye du vil og en stor drikke, smaker faktisk ikke så ille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hmm. jeg som ikke har bestilt PTN card.. jeg får vel kjøpt det på hamar når TG begynner ja?

for jeg har billetten nå.. men ingen PTN card.

7875830[/snapback]

Du får ikke kjøpt det der nei.

 

Du kan bare bruke VISA-kortet ditt som PTN kort, eller printe ut billetten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Men du må registrere VISA-kortet ditt på Partyticket.net da, under Member Cards, for å bruke VISA-kortet som PTN kort. Må man ikke?

7876171[/snapback]

Ja, du må selvfølgelig registrere det en plass. Tror du skriver inn VISA-nummeret der du skriver inn PTN nummeret eller noe sånt.

Lenke til kommentar

XXXX XXXX XXXX XXXX VISA card Ok

 

 

det er sånn det skal være ja? dro på Member Card elns.. så skrev jeg inn VISA-Kort nummeret. så står det sånn som det er ovenfor.

 

EDIT: nå sjekket jeg på PTN.net.. å så dro jeg på accounts, å der står det;

The Gathering 2007 ticket Cato Gravem (aka Redsword of Redsword) User has a PTN card, bring PTN card in stead.

 

skal jeg ikke skrive ut billetten da?

Endret av redsword
Lenke til kommentar

Kanskje litt teit spørsmål, men det er enda plasser igjen til TG 07? har veldig lyst til å gå, hvis jeg får med noen andre da.

 

Ellers, er det noen som skal dit fra stavanger? hvis ja, hva er den beste måten å komme seg frem og tilbake? buss, eller tog? Tviler på jeg kan bli kjørt. :p

 

Edit: Kanskje d er lurest å fly...? litt dyrt kanskje

Endret av -noldus-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kanskje litt teit spørsmål, men det er enda plasser igjen til TG 07? har veldig lyst til å gå, hvis jeg får med noen andre da.

 

Ellers, er det noen som skal dit fra stavanger? hvis ja, hva er den beste måten å komme seg frem og tilbake? buss, eller tog? Tviler på jeg kan bli kjørt.  :p

 

Edit: Kanskje d er lurest å fly...? litt dyrt kanskje

7877255[/snapback]

 

Akkurat nå er det ingen plasser igjen, men vent noen uker og det vil være biletter igjen siden mange melder avbud og selger tilbake biletten til PTN, Når TG06 startet var det ca. 60 biletter igjen og jeg tror det tallet blir blir nogenlunde likt i år også :)

Lenke til kommentar
XXXX XXXX XXXX XXXX VISA card Ok

 

 

det er sånn det skal være ja?  dro på Member Card elns.. så skrev jeg inn VISA-Kort nummeret. så står det sånn som det er ovenfor.

 

EDIT: nå sjekket jeg på PTN.net.. å så dro jeg på accounts, å der står det;

The Gathering 2007 ticket Cato Gravem (aka Redsword of Redsword) User has a PTN card, bring PTN card in stead.

 

skal jeg ikke skrive ut billetten da?

7876413[/snapback]

 

skriv ut biletten som en backup...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...