Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Takker, Scotty!

 

Kommer nok til å ta med vannkoker og en liten hylle til å ha diverse på.

 

Forresten, hvordan fungerer plassutdelinga?

Kan man avtale med andre venner som har bestilt billett på et annet tidspunkt til å sitte ved siden av hverandre? Eller blir man plassert på en posisjon som er helt random eller følger tickernr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.Første gang man er der, kan det fort bli litt pinlig?

For eks:

De som disliker å dusje i public. De som disliker å bli hengt ut av randoms.

Eller kan noen forklare hvordan dems første TG-opplevelse var?

7871029[/snapback]

Hvis det er et stort problem for deg, så kan du jo bare dusje midt på natta. Det er såpass mange garderober at rundt 4-5 finner du helt sikkert en det ikke er noen i.

Lenke til kommentar
Takker, Scotty!

 

Kommer nok til å ta med vannkoker og en liten hylle til å ha diverse på.

 

Forresten, hvordan fungerer plassutdelinga?

Kan man avtale med andre venner som har bestilt billett på et annet tidspunkt til å sitte ved siden av hverandre? Eller blir man plassert på en posisjon som er helt random eller følger tickernr?

7871180[/snapback]

Vannkoker går under hvitevarer, og det er ikke lov til å ta med seg.

Crew kommer og tar den med en gang/nekter å la deg bruke den.

Det er nok til alle altså, har aldri hatt problemer med de som er der fra før.

 

På partyticket så velger man en bruker, samt seater for en billett.

Bruker for billetten kan man velge nå, mens seater har ikke blitt åpnet ennå.

Seater er den som velger hvilken plass billetten skal ha, så hvis du er seater for deg selv, så velger du en plass på seatmap'et når det blir åpnet.

En kamerat av deg kan sette f.eks deg som seater, da velger du hvor han skal sitte.

Så da kan du plassere deg selv og kameraten din hvedsiden av hverandre. :)

 

Det er noe jeg har lurt på en stund nå, og jeg tenkte jeg bare skulle spørre her til slutt. Tenker noen her har mer erfaring med Partyticket.net og kan hjelpe meg.

 

Jeg bestilte TG biletter på Partyticket.net og kjøpte i samme slengen "PTN card by mail", men jeg er ikke helt sikker på hva dette er. Jeg har lest at PTN Member Cards er kort du kan bruke i stedet for bilettene. Er "PTN card by mail" det samme og at jeg kan vente den i posten? Det er også en meny på Partyticket.net om å registrere et PTN Member Card. Er det noe jeg må gjøre, eller har jeg alt gjort det med å kjøpte "PTN card by mail"? Eller må jeg vente på den før jeg kan registrere det? Jeg er veldig forvirret og takker for alle svar.

 

Et annet spørsmål.. kan hvem som helst bli med på HW-rekka? (f.eks meg?)

 

Takk.

7871134[/snapback]

Du får PTN kortet ditt noen (få) uker før TG nærmer seg. Dette får du i postkassa di.

Etter at du har fått kortet så går du på partyticket og registrerer det, slik at kortet blir registrert på deg.

 

Ja, du kan sitte på HW-rekka :) Så lenge du er medlem på diskusjon.no

Lenke til kommentar

Nja ok, overgir meg for vannkokern.. når jeg tenker meg om, tenk om 3000 av de som kommer skal ha med seg vannkoker.. blir ikke billig strømregning... nok med det som er tenker jeg..

 

Kan man bli tatt for hva som ligger på harddisken? Dvs, ulovlig nedlastninger. (Filmer/Spill/Porr/Spill/etc etc)

Eller andre ting PC'en kan inneholde som man kan bli tatt for?

..mens man er på TG altså..

Endret av Erixxn
Lenke til kommentar

Du blir neppe tatt for noe som helst. Ellers ville det ikke vært TG. Enkelte syke ting bør du derimot la vær å ta med, slik som video som viser drap, halshogging, lemlestelse, osv. Selv om det ikke står skrevet i noen regler kan du være rimelig sikker på at det ikke blir godt mottatt.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
blir vist ingen TG på meg i år :(, bestilte billetter kanskje 1-2 dager for sent :(

7872418[/snapback]

 

hva mener du med det? Jeg kan nesten garantere at det er noen biletter igjen før TG starter, men det kan hende at du får tilgang til de bilettene først et par uker før det hele starter, i fjor var det tross alt 60 og noe biletter igjen når TG06 startet...

Lenke til kommentar
Nja ok, overgir meg for vannkokern.. når jeg tenker meg om, tenk om 3000 av de som kommer skal ha med seg vannkoker.. blir ikke billig strømregning... nok med det som er tenker jeg..

 

Kan man bli tatt for hva som ligger på harddisken? Dvs, ulovlig nedlastninger. (Filmer/Spill/Porr/Spill/etc etc)

Eller andre ting PC'en kan inneholde som man kan bli tatt for?

..mens man er på TG altså..

7871982[/snapback]

 

Hvis jeg ikke husker feil, så bruker TG like mye strøm som det oslo plaza bruker på et helt/halvt år elns :hmm: Mulig det var en dårlig spøk, i dont know :p

 

blir vist ingen TG på meg i år :(, bestilte billetter kanskje 1-2 dager for sent :(

7872418[/snapback]

 

Ingenting er for seint, mange som kommer til å selge billetten sin tilbake til ptn nå rundt februar/mars...

Lenke til kommentar
Nja ok, overgir meg for vannkokern.. når jeg tenker meg om, tenk om 3000 av de som kommer skal ha med seg vannkoker.. blir ikke billig strømregning... nok med det som er tenker jeg..

7871982[/snapback]

Tror ikke akkuratt at strømregninga på vannkokere hadde blitt så høy i forhold til hva den blir for PCene. PCene trekker nok ganske mye mer strøm, og de er på hele tiden, pluss at det er lov til å ha med svære høytalere, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er lov til å ha med vannkoker.

 

Og 10 vannkokere og mikrobølgeovner for 5000 personer? Det må da være alt for lite.

Lenke til kommentar
Nja ok, overgir meg for vannkokern.. når jeg tenker meg om, tenk om 3000 av de som kommer skal ha med seg vannkoker.. blir ikke billig strømregning... nok med det som er tenker jeg..

7871982[/snapback]

Tror ikke akkuratt at strømregninga på vannkokere hadde blitt så høy i forhold til hva den blir for PCene. PCene trekker nok ganske mye mer strøm, og de er på hele tiden, pluss at det er lov til å ha med svære høytalere, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke er lov til å ha med vannkoker.

 

Og 10 vannkokere og mikrobølgeovner for 5000 personer? Det må da være alt for lite.

7872727[/snapback]

 

Jeg opplevde aldri kø eller liknende da jeg skulle hente meg varmt vann, eller bruke micro'n.

Tror det ikke er så veldig mange som bruker det tilbudet egentlig, men lange køer tror jeg at er det minste problemet :)

 

Nå tror jeg også at de som arrangerer TG vet at det er de færreste som eier ultra svære høytalere som sluker strøm, derimot er det lettere å gå inn på nærmeste Clas Ohlson og kjøpe en vannkoker til 200kr.

 

5000 vannkokere < 150+/- store høytalere

Lenke til kommentar

Men til gjengjeld er den på i veldig korte perioder i forhold til PCene, så det blir vel ikke så mye i kilowatt/time tilsammen. Men så er jo PCene ganske mye viktigere enn vannkokere så skal være enig at med så høyt effektforbruk er det ikke så rart at det ikke er lov.

 

Kunne det ikke vært en watt grense eller noe sånt slik at en sånn hadde vært lov?

Lenke til kommentar

Effektforbruket til en vannkoker er høyt i en kort periode, korrekt, men det totale strømforbruket og strømregningen er det MINSTE problemet TG har. Problemet med vannkokere, andre hvitevarer og effektforbruket er rett og slett at sikringen vil ryke i det du skrur den på, pga. hver plass kun er tildelt èn amper. (Svært vannskelig å øke antall amper per plass, av praktiske grunner)

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok ønsket en privat vannkoker.. men jaja, forstår poenget.. 5000 vannkokere hadde ikke vært noe populært for sikringa.

 

Btw, hvordan er røykinga der inne? Eller må man gå ut for å røyke? (om dette står i regenverket har jeg nok oversett dette.. og eventuelt et par andre ting)

Endret av Erixxn
Lenke til kommentar
Jeg hadde nok ønsket en privat vannkoker.. men jaja, forstår poenget.. 5000 vannkokere hadde ikke vært noe populært for sikringa.

 

Btw, hvordan er røykinga der inne? Eller må man gå ut for å røyke? (om dette står i regenverket har jeg nok oversett dette.. og eventuelt et par andre ting)

7873945[/snapback]

Røyking gjøres ute

Lenke til kommentar
Det er noe jeg har lurt på en stund nå, og jeg tenkte jeg bare skulle spørre her til slutt. Tenker noen her har mer erfaring med Partyticket.net og kan hjelpe meg.

 

Jeg bestilte TG biletter på Partyticket.net og kjøpte i samme slengen "PTN card by mail", men jeg er ikke helt sikker på hva dette er. Jeg har lest at PTN Member Cards er kort du kan bruke i stedet for bilettene. Er "PTN card by mail" det samme og at jeg kan vente den i posten? Det er også en meny på Partyticket.net om å registrere et PTN Member Card. Er det noe jeg må gjøre, eller har jeg alt gjort det med å kjøpte "PTN card by mail"? Eller må jeg vente på den før jeg kan registrere det? Jeg er veldig forvirret og takker for alle svar.

 

Et annet spørsmål.. kan hvem som helst bli med på HW-rekka? (f.eks meg?)

 

Takk.

7871134[/snapback]

Du får PTN kortet ditt noen (få) uker før TG nærmer seg. Dette får du i postkassa di.

Etter at du har fått kortet så går du på partyticket og registrerer det, slik at kortet blir registrert på deg.

 

Ja, du kan sitte på HW-rekka :) Så lenge du er medlem på diskusjon.no

7871268[/snapback]

 

Så det er altså ingenting jeg må/kan gjøre ang. PTN kortet for øyeblikket? Da er det greit. Og ja, jeg er jo medlem på diskusjon.no, jeg svarer jo her, gjør jeg ikke? For å melde meg på HW-rekka, gjør jeg det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=672261 ?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...