Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

hvor dan er det med strobe lys på tg ?

 

driver å lager dette på skolen nå :D

 

kan jeg la det stå på i 10 og plage dere ?

 

sånt kan vel ikke stå på hele tiden pga. eplesi ?

7841769[/snapback]

 

 

Hvorfor gjøre det ubehagelig for andre, særlig hvis du vet at det er noen som vil syns det er veldig utrivelig å ha et sånt lys foran seg i flere dager.

Jeg tror ikke du ville likt hvis noen satt med sinnsvakt store høytalere på raden bak deg ;)

Det er lov å tenke litt på hvordan andre også har det, selvom det kanskje ser kult ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er billetter med spesielt designerte plasser, hvor dere får plass til glasspla ... ehm, musemattene deres, haha. Neida. Ellers må jeg bare få si at hadde jeg vært profesjonell gamer, hva enn som går under den kategorien, hadde jeg aldri i verden kjøpt en slik billett. Jeg bruker forøvrig en 20*30 cm stor (liten) musematte i protest mot CS-spillere.

 

Edit: Og laveste rates. Samt at jeg bruker en oppløsning som skjermen faktisk er laget for.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har litt lyst til å gå på TG, men vet ikke om jeg "passer inn"... Jeg har en X360 jeg spiller på, pluss en stasjonær mac.. Er ikke TG typisk for PC-spill? Eller er det noen som spiller 360-spill også?

7865077[/snapback]

 

 

Finnes de som tar med seg spillekonsoller og spiller på, foreksempel noen som satt rett ved meg på TG06, de hadde med seg en X360 og en liten skjerm (14-15" elns), Og de spilte hovedsaklig på den...

 

Og dessuten så må du huske på at mange ikke drar på TG for og bare game 24/7, For min del så er egentlig største opplevelsen bare det og gå rundt i hallen og bli møte de folkene som du kun har snakket med over nett tidligere, samtidig som du får deg nye venner.

 

Personlig vil jeg si at hvis en drar på TG, og kun spiller vil jeg si at en går glipp av veldig mye. TG er mye mer enn bare spilling.

 

 

PS. hvis du tar med deg en X360 og skjerm, så si ifra så kommer jeg bortom for og spille sammen med deg :) (jeg tar med ekstra kontroller og noen spill) :)

Lenke til kommentar

uhm kikker på bag til pcen min, orker ikke å ha sånn fra microplex sånn du bare fester rundt pcen, også ta den på skuldern. jeg tenkte mer på en ishockey bag! men lurer på hvor kan jeg finne en kjeeeempe stor ishockeybag? 200liter holder vel ikke kanskje ikke? jeg tenkte vis jeg har klær osv i bunn også kabinettet på toppen, også dekke med mat osv oppå der igjen, MÅ ikke være plass for skjermen heller, den kan jeg ta under armen.

Lenke til kommentar

Jeg er ny til denne The Gathering tingen.. uflaks, så har jeg ingen bror som har erfart det, og ikke finner jeg "noob-tråd" heller... utenom at jeg ikke har planer om å spade igjennom 106 sider med replies i denne tråden.

Jeg har en del spørsmål som jeg og noen kamerater som skal dit, lurer på. Kanskje noen andre first-timere også lurer på akuratt dette:

 

.Hva er "HW-rekka" (forklar litt)?

 

.Hva er/står PTN-card (for)?

 

.Kan man ta med seg Vannkoker? -eller er det utstilt for bruk (eventuelt litt opptatt).

 

.Er toalett/garderobe ofte opptatt? evt. lange køer?

 

.Har noen en rask pris-liste til hotella som ligger i nærheten? (per natt)

 

.Første gang man er der, kan det fort bli litt pinlig?

For eks:

De som disliker å dusje i public. De som disliker å bli hengt ut av randoms.

Eller kan noen forklare hvordan dems første TG-opplevelse var?

 

Takker på forhånd.

 

-Erixxn & Co.

Lenke til kommentar
Jeg er ny til denne The Gathering tingen.. uflaks, så har jeg ingen bror som har erfart det, og ikke finner jeg "noob-tråd" heller... utenom at jeg ikke har planer om å spade igjennom 106 sider med replies i denne tråden.

Jeg har en del spørsmål som jeg og noen kamerater som skal dit, lurer på. Kanskje noen andre first-timere også lurer på akuratt dette:

 

.Hva er "HW-rekka" (forklar litt)?

Hw-rekka er en rekke på TG der vi prøver å samle brukere på diskusjon.no, slik at de kan sitte vedsiden av hverandre.

Det finnes flere forskjellige grupper fra klaner/forumer rundt omkring.

For å være med i hw-rekka så må du sette en spesiell person som seater, dette blir/er det en egen tråd for, og du melder deg gjerne på en liste.

 

.Hva er/står PTN-card (for)?

PTN-Kort er som et kredittkort. Med kredittkort slipper du å drasse på cash, med PTN-kort slipper du å drasse på billetten din. Så et PTN-Kort er altså billetten din, hvis du ikke skal ha et PTN-Kort så er det er ark du må printe ut fra nettet.

 

.Kan man ta med seg Vannkoker? -eller er det utstilt for bruk (eventuelt litt opptatt).

Det er utstilt ja. Noen egne bord der det finnes vannkokere og microbølgeovner, det er omtrent 10 av hver. Så de er som regel ledige.

 

.Er toalett/garderobe ofte opptatt? evt. lange køer?

Ja/nei. En ganger så måtte jeg stå i 15minutter for å drite, mens andre gangen kunne jeg gå rett inn, spørs litt på når på dagen. Garderobene er som ofest ganske ledige/tomme.

 

.Har noen en rask pris-liste til hotella som ligger i nærheten? (per natt)

.. ingen anelse

 

.Første gang man er der, kan det fort bli litt pinlig?

For eks:

De som disliker å dusje i public. De som disliker å bli hengt ut av randoms.

Eller kan noen forklare hvordan dems første TG-opplevelse var?

Det skal ikke være noe problem. Man blir ikke hengt ut av personer.

Hvis du føler deg ubekvem med å dusje naken i andres nervær så kan du bare ha på deg en bokser når du dusjer, fungerer fantastisk.

 

Takker på forhånd.

 

-Erixxn & Co.

7871029[/snapback]

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Dette blir min første gang :w00t:

Gleder meg ^^

 

men har noen spørsmål:

 

1. Hva skjer med pc'ene? Skal man gi dem til crewet så setter de dem opp ?

 

2. Hvor lang burde internettkabelen være? Kan jo være over 10meter til nærmeste Switch :p

 

3. Kan man ha med sin egne stoler? Og hvis man kan er det grenser på hvor stor den kan være?

 

4. Er det varmt der? :p

 

Gleder meg ^^

Endret av Brenna
Lenke til kommentar
Dette blir min første gang :w00t:

Gleder meg ^^

 

men har noen spørsmål:

 

1. Hva skjer med pc'ene? Skal man gi dem til crewet så setter de dem opp ?

Hæ? Nei, hehe. Du setter opp pc'en din selv. Plugger i skjermen/tastatur/mus, kobler til alle kabler selv.

 

2. Hvor lang burde internettkabelen være?  Kan jo være over 10meter til nærmeste Switch :p

Den er som regel ikke lenger unna enn 2-3 meter, men det anbefales å ta med en 10 meter eller to, i tilfelle.

 

3. Kan man ha med sin egne stoler? Og hvis man kan er det grenser på hvor stor den kan være?

Det kan man ja. Vanlig kontorstol/godstol osv går helt fint.

Den kan være rimelig stor, men hvis den er såpass stor at den dekker gangen bak deg så strider det imot sikkerhetsregler.

Det er personer som har tatt med sofa på tg altså.

 

4. Er det varmt der? :p   

Nja, som regel ikke. Det pleier å være ganske så behagelig temperatur.

 

Gleder meg ^^

7871068[/snapback]

Lenke til kommentar

Det er noe jeg har lurt på en stund nå, og jeg tenkte jeg bare skulle spørre her til slutt. Tenker noen her har mer erfaring med Partyticket.net og kan hjelpe meg.

 

Jeg bestilte TG biletter på Partyticket.net og kjøpte i samme slengen "PTN card by mail", men jeg er ikke helt sikker på hva dette er. Jeg har lest at PTN Member Cards er kort du kan bruke i stedet for bilettene. Er "PTN card by mail" det samme og at jeg kan vente den i posten? Det er også en meny på Partyticket.net om å registrere et PTN Member Card. Er det noe jeg må gjøre, eller har jeg alt gjort det med å kjøpte "PTN card by mail"? Eller må jeg vente på den før jeg kan registrere det? Jeg er veldig forvirret og takker for alle svar.

 

Et annet spørsmål.. kan hvem som helst bli med på HW-rekka? (f.eks meg?)

 

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...