Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk inntrykk av at det var en del jenter som var der med laptop også bare satt over fildelinga eller loka med the sims..

 

Ellers er det nok en go del av jentene som spiller wow :hmm:

 

Tigersager: tror du kommer til å få deg litt av en OMG-opplevelse når du kommer til TG, vil nok se at det ikke kun handler om gaming og pc ;)

Lenke til kommentar

Til TinaM:

 

Jeei =) Fler jenter, det er gøy :p

Neei.. Tror ikke vi skal sitte der, er ikke helt sikker enda, faktisk! Ska du sitte der?

 

Ja, du får slå til med The Sims! :) Det er jo morro! Jeg vet jeg ender opp med det! ;) Kommer nok også til å farte litt rundt for å se og sånt :p

Endret av vesla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

- jeg er intressert i pc/spill.. jeg er bare ikke noe flink

- og da er jeg vell en av de 1% som ikke skal dit med kjæresten...

 

Jeg tror ikke det blir kjedelig... Det virker som det er mye mer å gjøre på TG enn å spille. Desuten får jeg sjansen til å prøve noen spill, lære mye nytt og bli kjent med andre... hjemme har jeg egentlig ikke tid til å sitte så mye med pc'n, derfor blir det også lite spilling.

Lenke til kommentar

hvis du skal sitte foran skjermen og spille WoW i 5-dager kan du like gjerne sitte hjemme. Man drar på TG for å oppleve atmosfæren og sjelen som TG har. Det er bare helt fantastisk å stå ved nordre/søndre inngang å se mange tusen pc-skjermer lyse opp. TG er en opplevelse i seg selv, med mye morro og mange nye opplevelser. Game WoW kan du gjøre hjemme :p

Lenke til kommentar
hvis du skal sitte foran skjermen og spille WoW i 5-dager kan du like gjerne sitte hjemme. Man drar på TG for å oppleve atmosfæren og sjelen som TG har. Det er bare helt fantastisk å stå ved nordre/søndre inngang å se mange tusen pc-skjermer lyse opp. TG er en opplevelse i seg selv, med mye morro og mange nye opplevelser. Game WoW kan du gjøre hjemme :p

7833356[/snapback]

 

 

Second that :D

 

Edit: Eller kan ikke si meg mer enig :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
hvis du skal sitte foran skjermen og spille WoW i 5-dager kan du like gjerne sitte hjemme. Man drar på TG for å oppleve atmosfæren og sjelen som TG har. Det er bare helt fantastisk å stå ved nordre/søndre inngang å se mange tusen pc-skjermer lyse opp. TG er en opplevelse i seg selv, med mye morro og mange nye opplevelser. Game WoW kan du gjøre hjemme :p

7833356[/snapback]

 

 

Second that :D

 

Edit: Eller kan ikke si meg mer enig :p

7833451[/snapback]

Det mest fantastiske er jo å våkne opp tidlig om morra'n fra toppen av tribuna og bare speide utover det uendelige havet av lys fra flere tusen LCD og CRT-monitorer, samt gigantiske hyller, stilas og colatårn som mektige strekker seg oppover, høyere og høyere for hvert år. TG har sjel.

 

Når skal de fjerne taket i Vikingskipet?

Endret av morten_s
Lenke til kommentar

TG har sin egen sjel ja!

 

Ballongtoget:

tgballong_33.jpg

 

HW-Rekka plakaten fra 06:

The+Gathering+2006+0362.jpg

 

HW-Rekka stikker ut i mengden ja! :)

The+Gathering+2006+0652.jpg

 

Må også legge til dette bildet her:

La meg til å sove rett hvedsiden av den Hummeren som er der,

plutselig så våknet jeg og det sto omtrent 5-6 kamerater rundt meg og prøvde

å stripse/feste meg til undersiden av Hummeren, våknet heldigvis i siste liten!

Kjedelig å være festet til et sånt stort leketøy.

mini_tg06_2_3.jpg

 

Finner også noen utrolig pene bilder her:

http://darkside.no/tg06pics/

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Vel, 99% av jentene som skal dit som ikke er interessert i pc skal vel med kjæresten sin.

7832081[/snapback]

Vel. Jeg syns det er dårlig gjort å dra omtrent alle under en kam :hrm:

Kanskje 60%, men ikke 99. Definitivt ikke 99. Dvs at kun 5 av de som var der i fjor var interessert i pc, spill og whatnot, og.. jeg veit at det ikke var så få ;)

Lenke til kommentar
Vel, 99% av jentene som skal dit som ikke er interessert i pc skal vel med kjæresten sin.

7832081[/snapback]

Vel. Jeg syns det er dårlig gjort å dra omtrent alle under en kam :hrm:

Kanskje 60%, men ikke 99. Definitivt ikke 99. Dvs at kun 5 av de som var der i fjor var interessert i pc, spill og whatnot, og.. jeg veit at det ikke var så få ;)

7834610[/snapback]

Misforstå meg rett.

Du har to grupper med jenter som drar dit. De som liker spill/data/etc og de som ikke gjør det. Av de som IKKE gjør det er 99% der fordi kjæresten deres skal.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Lysene blir slått av omtrent kl 21.00 på første dagen.

Etter det er de vel slått av hele tiden..

7840157[/snapback]

 

 

Da blir det applaus :D første kvelden, da de slår av lysene. TG er noe for seg selv altsa :love:

7840447[/snapback]

Ahh.. Den applausen kombinert med fellesmobbinga når mødre får ropt navnet til gutten sin over høyttalerne er et rått særpreg med TG.. Får se om det blir noe av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...