Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ta å les på http://gathering.org . alt du lurer på står der...

 

 

There will be special tickets (gamer, demoscener and foreigner). The tickets are available via PTN. You need to apply for this tickets to be approved as a user of these tickets.

All people from other countries than Norway can apply for a foreigner ticket, but you will have to prove that you are a foreigner.

(If you already have an ordinary ticket and want to convert it, please apply for a foreigner ticket and then refund your ordinary ticket).

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Pakk inn skjermer og alt godt, i tilfelle regn. I fjor var det mye søl, og slikt, så det kan kanskje være kjekt å ha noe til å sette fra seg tingene på også.

En liten tralle til å kjøre inn pcer, stoler, skjermer, brus og slikt er heller ikke å forakte.

7825061[/snapback]

 

har det noen gang vært regn første dagen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Pakk inn skjermer og alt godt, i tilfelle regn. I fjor var det mye søl, og slikt, så det kan kanskje være kjekt å ha noe til å sette fra seg tingene på også.

En liten tralle til å kjøre inn pcer, stoler, skjermer, brus og slikt er heller ikke å forakte.

7825061[/snapback]

 

har det noen gang vært regn første dagen?

7826726[/snapback]

Jeg har ikke opplevd det, men for et par år siden var det mye slaps utenfor skipet. Men kan godt hende det blir regn i år.

Lenke til kommentar
Pakk inn skjermer og alt godt, i tilfelle regn. I fjor var det mye søl, og slikt, så det kan kanskje være kjekt å ha noe til å sette fra seg tingene på også.

En liten tralle til å kjøre inn pcer, stoler, skjermer, brus og slikt er heller ikke å forakte.

7825061[/snapback]

 

har det noen gang vært regn første dagen?

7826726[/snapback]

Hva har det med noe som helst å gjøre? Det kan da like greit regne første dagen i år.

 

Og ja, det regnet første dagen på TG05.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Sitter nå å leser en del om TG osv, og jeg kjenner jeg bare gleder meg mer og mer :) Hihi.. Har fått med meg at det ikke er så mange jenter der da men, men jeg vet hvertfall at jeg og bestevenninna mi skal oppover :D

 

Hvor mye er det egentlig vanlig at folk sover?

 

Mvh. Therese =)

7825981[/snapback]

 

Jeg skal dit... Og jeg er jente :p skal dere sitte på HW rekka eller?

 

 

Jeg spiller ikke noe spill da... Har prøvd cs, og det gikk jo sån ganske bra... Men så tror jeg jeg spilte på noe veldig lette greier ^^, Skal også få låne bruker'n til typen eller fettern min på steam så kan jo prøve meg på cs igjen. Men jeg har da The Sims liggendes et sted, så kan jo innstalere det om jeg får lite å gjøre.

Lenke til kommentar
Sitter nå å leser en del om TG osv, og jeg kjenner jeg bare gleder meg mer og mer :) Hihi.. Har fått med meg at det ikke er så mange jenter der da men, men jeg vet hvertfall at jeg og bestevenninna mi skal oppover :D

 

Hvor mye er det egentlig vanlig at folk sover?

 

Mvh. Therese =)

7825981[/snapback]

Vi starter med sovinga: Det funker utmerket å sove på tribunene (det er der de fleste sover..)

Også tror jeg faktisk det var en ca 500 jenter der i fjor? Noen som kan bekrefte tallet?

Lenke til kommentar
Sitter nå å leser en del om TG osv, og jeg kjenner jeg bare gleder meg mer og mer :) Hihi.. Har fått med meg at det ikke er så mange jenter der da men, men jeg vet hvertfall at jeg og bestevenninna mi skal oppover :D

 

Hvor mye er det egentlig vanlig at folk sover?

 

Mvh. Therese =)

7825981[/snapback]

Vi starter med sovinga: Det funker utmerket å sove på tribunene (det er der de fleste sover..)

Også tror jeg faktisk det var en ca 500 jenter der i fjor? Noen som kan bekrefte tallet?

7827566[/snapback]

Jeg mener å ha lest et intervju med en av gutta i Core som sa at 10% av deltagerene var jenter, så 500 stemmer vel sånn ca da, ja.

Lenke til kommentar
Det er imponerende da!

Ser ut som at gamer miljøet også vokser for jentene, noe som jo også er fint :wee:

7827801[/snapback]

En TrackmaniaNations-jenteklan skal dit også. ^^

7827866[/snapback]

 

Ser for meg en go del rosa biler som suser rundt på en bane :p

7827995[/snapback]

 

Haha ;D er veldig bra at det kommer noen jenter dit også ja :innocent: er jo tross alt ett dataPARTY :thumbup:

Er ikke lenge til det braker løs nå.. gleder meg : )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er imponerende da!

Ser ut som at gamer miljøet også vokser for jentene, noe som jo også er fint :wee:

7827801[/snapback]

En TrackmaniaNations-jenteklan skal dit også. ^^

7827866[/snapback]

 

Ser for meg en go del rosa biler som suser rundt på en bane :p

7827995[/snapback]

 

Haha ;D er veldig bra at det kommer noen jenter dit også ja :innocent: er jo tross alt ett dataPARTY :thumbup:

Er ikke lenge til det braker løs nå.. gleder meg : )

7831577[/snapback]

 

63 dager, 17 timer, 20 minutter og 35 sekunder ifølge nedtelleren jeg har som skrivebordsbakgrunn... gleder meg noe sykt nå...

Lenke til kommentar
Det er imponerende da!

Ser ut som at gamer miljøet også vokser for jentene, noe som jo også er fint :wee:

7827801[/snapback]

En TrackmaniaNations-jenteklan skal dit også. ^^

7827866[/snapback]

 

Ser for meg en go del rosa biler som suser rundt på en bane :p

7827995[/snapback]

 

Haha ;D er veldig bra at det kommer noen jenter dit også ja :innocent: er jo tross alt ett dataPARTY :thumbup:

Er ikke lenge til det braker løs nå.. gleder meg : )

7831577[/snapback]

hadde det vært dataPARTY skulle vi kunne ha med drikke.. :p

Og det kan vi ikke selv om jeg har lyst til å ta med en flakse med ukjent innhold inn.. :whistle:

Lenke til kommentar
Sitter nå å leser en del om TG osv, og jeg kjenner jeg bare gleder meg mer og mer :) Hihi.. Har fått med meg at det ikke er så mange jenter der da men, men jeg vet hvertfall at jeg og bestevenninna mi skal oppover :D

 

Hvor mye er det egentlig vanlig at folk sover?

 

Mvh. Therese =)

7825981[/snapback]

 

Jeg skal dit... Og jeg er jente :p skal dere sitte på HW rekka eller?

 

 

Jeg spiller ikke noe spill da... Har prøvd cs, og det gikk jo sån ganske bra... Men så tror jeg jeg spilte på noe veldig lette greier ^^, Skal også få låne bruker'n til typen eller fettern min på steam så kan jo prøve meg på cs igjen. Men jeg har da The Sims liggendes et sted, så kan jo innstalere det om jeg får lite å gjøre.

7827379[/snapback]

 

det jeg ikke kjønner, vis du eller noen jenter er på tg uten å være data interesserte... hva gjør dere på tg da? ser ikke noen grunn til å betale 670 spenn for å sitte å kjede seg....

Endret av tigersager
Lenke til kommentar
det jeg ikke kjønner, vis du eller noen jenter er på tg uten å være data interesserte... hva gjør dere på tg da? ser ikke noen grunn til å betale 670 spenn for å sitte å kjede seg....

7831695[/snapback]

Noen gang slått deg at det å sitte forann din egen PC er ikke alt man gjør på TG? Da kan man heller sitte hjemme. Ingen grunn til å betale 670,- for det.

Lenke til kommentar
det jeg ikke kjønner, vis du eller noen jenter er på tg uten å være data interesserte... hva gjør dere på tg da? ser ikke noen grunn til å betale 670 spenn for å sitte å kjede seg....

7831695[/snapback]

Oh steike... (tar det nedenfor)

 

Noen gang slått deg at det å sitte forann din egen PC er ikke alt man gjør på TG? Da kan man heller sitte hjemme. Ingen grunn til å betale 670,- for det.

7831836[/snapback]

Helt enig..

Jeg betaler ikke over 600kr for å sitte forann PC'n.

 

Er mere enn å bare spille på LAN også, og hvis du, tigersager, åpner øynene dine litt når du er på TG, og ser over PC-skjermen din (mulig du må stille deg på stolen da), så ser du kanskje hva som faktisk foregår på et dataparty, untatt å sitte forann PC'n 24\5

 

edit; ryddet opp i quote-jungelen og diverse.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Nå har jo du en interesse for pc også da.

 

Flere jenter som betaler 670kr for å dra på TG, ikke datainsteresserte.

Så skal bare gå rundt i skipet i 5 dager?

Blir jo ihvertfall litt kjedelig, så skjønner ikke helt hvorfor dem drar da.

Burde ihvertfall ha litt interesse for pc/spill.

 

Håper inderlig det ikke er jenter som kommer på TG bare for å gå i ballong toget :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...