Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Sitter nå å leser en del om TG osv, og jeg kjenner jeg bare gleder meg mer og mer :) Hihi.. Har fått med meg at det ikke er så mange jenter der da men, men jeg vet hvertfall at jeg og bestevenninna mi skal oppover :D

 

Hvor mye er det egentlig vanlig at folk sover?

 

Mvh. Therese =)

7825981[/snapback]

 

 

Det er veldig forskjellig fra person til person om hvor mye man sover.

Selv bruker jeg å sove noen timer hver natt, sånn at jeg får med meg mesteparten av TG.

Men det er noen som liker å være oppe så lenge som mulig, men da velger de også å gå rundt som noen zombier :p

 

Så mitt råd er at du sover litt hver natt, på den måten vil du få med deg mest av TG. Er ikke så mye som skjer om natten uansett, kanskje noen Arne utbrudd osv men men.

 

Syns da det var en del jenter der ifjor, bare kos med jenter på LAN da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter nå å leser en del om TG osv, og jeg kjenner jeg bare gleder meg mer og mer :) Hihi.. Har fått med meg at det ikke er så mange jenter der da men, men jeg vet hvertfall at jeg og bestevenninna mi skal oppover :D

 

Hvor mye er det egentlig vanlig at folk sover?

 

Mvh. Therese =)

7825981[/snapback]

 

 

Det er veldig forskjellig fra person til person om hvor mye man sover.

Selv bruker jeg å sove noen timer hver natt, sånn at jeg får med meg mesteparten av TG.

Men det er noen som liker å være oppe så lenge som mulig, men da velger de også å gå rundt som noen zombier :p

 

Så mitt råd er at du sover litt hver natt, på den måten vil du få med deg mest av TG. Er ikke så mye som skjer om natten uansett, kanskje noen Arne utbrudd osv men men.

 

Syns da det var en del jenter der ifjor, bare kos med jenter på LAN da :p

7826012[/snapback]

 

jenter på lan er stort sett ikke mye å se på ass... hehe :thumbdown:

 

Faen dere skulle sett uttrykket til dama mi når jeg sa jeg ikke kunne være med på hyttetur på grunn av Tg... :whistle:

Lenke til kommentar

Tja, det blir da spennende å se hvordan jeg kommer til å holde ut da ^^ Jeg regner nesten med at det ikke blir fooor mye søvn på meg :) Sover heller når jeg kommer hjem, eller hvertfall på vei hjem fra TG! :p

 

Hvor mange jenter var det på TG ifjor da?

Altså.. Dette er garantert et utrolig teit spørsmål, men hva er det egentlig folk sitter å spiller på TG? Jeg har spurt kjæresten min, men han sier jo ikke akkurat noe konkret:P Han skal også oppover :p

 

Crimar: Når du sa det, kan jeg tenke meg at ho hadde lyst til å flippe! :p Hihi!

Lenke til kommentar
Tja, det blir da spennende å se hvordan jeg kommer til å holde ut da ^^ Jeg regner nesten med at det ikke blir fooor mye søvn på meg  :) Sover heller når jeg kommer hjem, eller hvertfall på vei hjem fra TG! :p

 

Hvor mange jenter var det på TG ifjor da?

Altså.. Dette er garantert et utrolig teit spørsmål, men hva er det egentlig folk sitter å spiller på TG? Jeg har spurt kjæresten min, men han sier jo ikke akkurat noe konkret:P Han skal også oppover :p

 

Crimar: Når du sa det, kan jeg tenke meg at ho hadde lyst til å flippe! :p Hihi!

7826064[/snapback]

Om hun bare hadde flippa hadde det vært bedre.. aldri blitt hatet så mye igrunn, men gikk over litt senere.. :p

Lenke til kommentar

Haha! Ja, jenter har kanskje en vane med å klikke litt på sånt (A) Jeg bør ikke utale meg på det området:P

 

Meen... Jeg ender nok ikke med å spille wow, bf2 eller cs :p (jeg eier ikke kunnskap til å klare å lære meg sååånt), men jeg vet jeg hvertfall ender opp med the sims 2 :D (bare leee) Også blir det vel at jeg kommer til å se an hva annet jeg kan finne av interessante spill, regner også med at jeg anskaffer meg noe :p Håper jeg får gjort det hvertfall :)

 

Jenter som gamer mååå ikke være turn off vel? Kunne du tenke deg en høy, vakker blondine, som gamer wow? :p Thats my friend Linda! :p Ho gamer ! ;)

Lenke til kommentar
Haha! Ja, jenter har kanskje en vane med å klikke litt på sånt (A) Jeg bør ikke utale meg på det området:P

 

Meen... Jeg ender nok ikke med å spille wow, bf2 eller cs :p (jeg eier ikke kunnskap til å klare å lære meg sååånt), men jeg vet jeg hvertfall ender opp med the sims 2 :D (bare leee) Også blir det vel at jeg kommer til å se an hva annet jeg kan finne av interessante spill, regner også med at jeg anskaffer meg noe :p Håper jeg får gjort det hvertfall :)

 

Jenter som gamer mååå ikke være turn off vel? Kunne du tenke deg en høy, vakker blondine, som gamer wow? :p Thats my friend Linda! :p Ho gamer ! ;)

7826111[/snapback]

WoW... :mad:

 

Bare ordet får meg til å spy..

 

Kanskje en delig dama som spiller sims: hot date.. ja det funker..

Lenke til kommentar
Det var da noen fine jenter på TG ifjor :p

7826063[/snapback]

ÅÅh..?

 

jenter som er "gamere" er litt turn off.. eller er det bare meg??

7826082[/snapback]

Tja, sånt kommer helt ann på jenta, så er ikke enig i deg der.

7826097[/snapback]

Enig med: Clvn

 

Har de siste årene hatt med meg en venninne og kusina hennes, så jeg kan bekrefte at det finnes pene jenter på TG.

Men så spiller de stortsett bare The Sims og WoW. :o

Lenke til kommentar
Det var da noen fine jenter på TG ifjor :p

7826063[/snapback]

ÅÅh..?

 

jenter som er "gamere" er litt turn off.. eller er det bare meg??

7826082[/snapback]

Tja, sånt kommer helt ann på jenta, så er ikke enig i deg der.

7826097[/snapback]

Enig med: Clvn

 

Har de siste årene hatt med meg en venninne og kusina hennes, så jeg kan bekrefte at det finnes pene jenter på TG.

Men så spiller de stortsett bare The Sims og WoW. :o

7826132[/snapback]

Ok.. så lenge de bare holder seg til The sims så går det bra.. men damer på tg? altså pene damer?? Jeg er gutt og jeg blir litt mobba for at jeg skal dit.. tenkt på de jentene da??

Lenke til kommentar
Jammen The Sims 2 er jo rått da! :) Har alle tilleggspakkene ! Tropico også er litt morsomt! Typisk jentegreier, og jeg er jente, så det passer heelt fint :)

 

*Gleder veldig masse til TG* :D

7826165[/snapback]

Hehe.. okey.. Du er godkjent :tease:

 

Jaja.. lenge er det til tg a??

 

og BTW. når kan vi begynne å velge plasser??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...