Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var på TG i fjor... var 15 år da. Kom inn uten noen tilatelse. Viste bare bankkortet mitt og biletten, så var jeg inne :)

men er vel best å ha med skriftlig tilatelse.. sånn for sikkerhets skyld

7816593[/snapback]

på mitt første tg 2005 kom jeg også inn uten den lappen da var jeg bare 14 men fylte 15 det året

Lenke til kommentar
noen som veit når det lønner seg å komme til tg? jeg og kompissen min skal være der dagen før og overnatte på seiersted pesjonat. så skal vi komme så tidlig som mulig til v.k. men lønner dette seg? eller er det bedre å komme noen timer etter at tg har startet?

7817859[/snapback]

Det beste er nok å komme litt utpå dagen (kremt, morran), sånn rundt 10.00 til 12.00. Dette er fordi at 08.59 er det veldig mange utålmodige stressa nerder som venter på å slippe inn i mekka. Selv blir jeg og de jeg reiser med å finne der fra tirsdags kvelden. Grilling og kos hører til :D

 

edit: ps: Skriv VS og ikke V.K., da det heter VikingSkipet. Blir lettere å forstå deg da ;)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
noen som veit når det lønner seg å komme til tg? jeg og kompissen min skal være der dagen før og overnatte på seiersted pesjonat. så skal vi komme så tidlig som mulig til v.k. men lønner dette seg? eller er det bedre å komme noen timer etter at tg har startet?

7817859[/snapback]

 

 

Selv har jeg pleid å komme utpå dagen, sånn 1300-1500 tia...

Har ikke vært så mye kø der da, men i år skal jeg prøve å være tidelig ute.. Stå og vente til det åpner ^^,

Lenke til kommentar
hvor mye lommepenger bør jeg ha på TG? :p  for hvis jeg skal kjøre så går det jo med alt for mye bensin.. men det er en dude som skal sitte på da:) blir litt der.. men dere som er erfarne osv.. tell me hvor mye penger jeg kommer til å bruke minst.

7818451[/snapback]

Jeg hadde med 1000,- sist... Jeg kjøpte ikke mye dritt da.. Regner med jeg kommer til å kjøpe mer denne gangen...

Lenke til kommentar
hvor mye lommepenger bør jeg ha på TG? :p  for hvis jeg skal kjøre så går det jo med alt for mye bensin.. men det er en dude som skal sitte på da:) blir litt der.. men dere som er erfarne osv.. tell me hvor mye penger jeg kommer til å bruke minst.

7818451[/snapback]

For mat + bensin fra Moss - ca 1000.

Så beregner du bare alt etter som om du har tenkt til å kjøpe noe i shopene.

Lenke til kommentar
hvor mye lommepenger bør jeg ha på TG? :p  for hvis jeg skal kjøre så går det jo med alt for mye bensin.. men det er en dude som skal sitte på da:) blir litt der.. men dere som er erfarne osv.. tell me hvor mye penger jeg kommer til å bruke minst.

7818451[/snapback]

 

Jeg har pleid å ha med rundt 1500kr de siste gangene jeg har vært der...

Da har du råd til å kjøpe litt fra shoppene osv :)

Og pizza tilbudet på pizza driver er jo bare alt for genialt ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...