Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syntes syndt på de som skal sitte rundt meg under tg jeg ass, har 400 wats anlegg, ikke det sterkeste, men når folka er virkelig trøtte og lett irriterte så jeg spille av rosa helikopter helt til det klikker for dem, hehe

7813287[/snapback]

Hvis jeg ber deg skru ned lyden på anlegget ditt, og du ikke gjør det.

Så er det bare å gå til crewet så kan de ta anlegget/kutte kablene.

Lenke til kommentar
syntes syndt på de som skal sitte rundt meg under tg jeg ass, har 400 wats anlegg, ikke det sterkeste, men når folka er virkelig trøtte og lett irriterte så jeg spille av rosa helikopter helt til det klikker for dem, hehe

7813287[/snapback]

Hvis jeg ber deg skru ned lyden på anlegget ditt, og du ikke gjør det.

Så er det bare å gå til crewet så kan de ta anlegget/kutte kablene.

7813333[/snapback]

 

da kan du jo regne med å få en knyttneve tilbake, hehe, neida. men om det så skulle være noen som ødelegger mitt anlegg, vaktene ellr noen andre, så trengs det flere vakter for å roe meg ned da ass

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
syntes syndt på de som skal sitte rundt meg under tg jeg ass, har 400 wats anlegg, ikke det sterkeste, men når folka er virkelig trøtte og lett irriterte så jeg spille av rosa helikopter helt til det klikker for dem, hehe

7813287[/snapback]

Hvis jeg ber deg skru ned lyden på anlegget ditt, og du ikke gjør det.

Så er det bare å gå til crewet så kan de ta anlegget/kutte kablene.

7813333[/snapback]

 

Så si meg tigersager, sikker på at du enda vil spille høyt og plage andre?

dessuten er 400w "lite" i forhold til mange av anleggene som gjester TG, du og anlegget ditt blir en fjert i hele smørja... ;)

Lenke til kommentar
syntes syndt på de som skal sitte rundt meg under tg jeg ass, har 400 wats anlegg, ikke det sterkeste, men når folka er virkelig trøtte og lett irriterte så jeg spille av rosa helikopter helt til det klikker for dem, hehe

7813287[/snapback]

Hvis jeg ber deg skru ned lyden på anlegget ditt, og du ikke gjør det.

Så er det bare å gå til crewet så kan de ta anlegget/kutte kablene.

7813333[/snapback]

 

Så si meg tigersager, sikker på at du enda vil spille høyt og plage andre?

dessuten er 400w "lite" i forhold til mange av anleggene som gjester TG, du og anlegget ditt blir en fjert i hele smørja... ;)

7813391[/snapback]

 

tror du har et jævla godt poeng der ass, hehe

Lenke til kommentar
syntes syndt på de som skal sitte rundt meg under tg jeg ass, har 400 wats anlegg, ikke det sterkeste, men når folka er virkelig trøtte og lett irriterte så jeg spille av rosa helikopter helt til det klikker for dem, hehe

7813287[/snapback]

Hvis jeg ber deg skru ned lyden på anlegget ditt, og du ikke gjør det.

Så er det bare å gå til crewet så kan de ta anlegget/kutte kablene.

7813333[/snapback]

 

da kan du jo regne med å få en knyttneve tilbake, hehe, neida. men om det så skulle være noen som ødelegger mitt anlegg, vaktene ellr noen andre, så trengs det flere vakter for å roe meg ned da ass

7813362[/snapback]

Det er jo ikke slik at de klipper kabelen av ingen grunn heller. Har du først fått deg opp i en situasjon hvor kabelen til anlegget ditt blir kutta, tror jeg nok ikke det hjelper å leke sint eller true med bank, for da står det nok allerede en del folk rundt deg som truer med det samme fra før.

Folk flest unngår somregel bråk der de uansett vil bli ansett som tapern, selv om de ikke er den som havner i bakken med brukket nese. Så skal nok ikke mer til enn din egen psyke for å roe deg ned skarru se. Du får teste det ut til påsken :)

Lenke til kommentar
Det jeg er litt redd for er å havne ved siden av, eller ganske nærme en av de med noen megasvære høytalere som liker å plage andre ved å spille de samme sangene hele tiden..

 

De to siste årene har jeg hatt veldig flaks, og ikke hatt noen slike i nærheten. Men er ikke sikker på hvordna det vil gå i år. :/

7813076[/snapback]

 

 

Samma her egentlig, men i fjor satt jeg kanskje 1 rad unna noen som hadde mega svære høytalere, men jeg tror de hadde litt respekt for oss andre, hørte dem nesten aldri spille høyt :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg vil ha billett!  :cry:

7813682[/snapback]

 

så sett deg i kø! Det er 99% sikkert at det blir billetter til de som vil ha, i fjor var det rundt 60 billetter igjen når TG06 startet... men du må nok vente en måned elns før det store "billett-retur-rushet" starter... oh hvis du skal sitte ved siden av en venn, så kan det bli vanskeøig og få de plassene da... men du kommer deg da i det minste til TG...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Har et spørsmål. Er det noen aldersgrense? Er bare 13 år og vet faktisk ikke om jeg får lov for mamma og pappa, men noen venner av meg sier de skal ditt og det øker sjansene mine.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål. Er det noen aldersgrense? Er bare 13 år og vet faktisk ikke om jeg får lov for mamma og pappa, men noen venner av meg  sier de skal ditt og det øker sjansene mine.

7816499[/snapback]

 

Vell, tror det skal gå bra så lenge du har med skriftlig tillatelse fra foreldrene dine..

Hvor gamle er de vennene dine da?

 

How old do I have to be to attend The Gathering?

 

There is not set any age, but you will have to be able to take care of yourself. If you travel with someone in your family or your friends you should be okay, no matter what age, though our general rule is that you must be able to take care of yourself. The police demands that all of you under 15 bring a note from one of your parents. This form will soon be available.

 

Så du må nok ha med skriftlig tillatelse :)

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...