nabbskall Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hei, har et 3 år gammelt sapphire radeon ati 9600256 mb(400mhz) agp stående i pc'n, har hatt et stort problem med den i det siste, maskinvareakselerasjonen skrur seg automatisk på minimum, jeg kan stille det opp igjen, men da henger skjermen noe utrolig etter! noen som vet hva det kan være? er det på tide å skaffe nytt skjermkort eller? takker for svar Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) bump bump Endret 13. oktober 2006 av Storleer Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 neivell.. mod steng tråd ! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dersom det er strømkontakt på kortet slik som harddiskene dine bruker, bør du sjekke at denne sitter ordentlig. Du bør også sjekke at vifta på skjermkortet funker, og at ikke skjermkortet er veldig varmt. Forøvrig tror jeg du hadde fått mer respons dersom du hadde opprettet tråden her. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Dersom det er strømkontakt på kortet slik som harddiskene dine bruker, bør du sjekke at denne sitter ordentlig. Du bør også sjekke at vifta på skjermkortet funker, og at ikke skjermkortet er veldig varmt. Forøvrig tror jeg du hadde fått mer respons dersom du hadde opprettet tråden her. 7066567[/snapback] tror jeg og kortet er ikke varmt nei, og det har ikke sånn ledning heller, så jeg bare dumpa den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå