nr.4 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 White Russian er den smudeste vodkadrinken der ute. Google etter oppskrifter, det finnes en del forskjellige. 7101343[/snapback] White Russian er herlig. Den er enkel å blande til i bedugget tilstand også. En god dæsj vodka, litt mindre Kahlua enn dæsjen med vodka, og en større dæsj helmelk, avhengig av hvor sterk du liker den. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 nei lag tyrker kjempe greier spør du meg! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare (en hvilken som helst) vodka med sprite zero er godt. Absolut vanilla med sprite zero skal visst også være rimelig godt. Lenke til kommentar
xerox4 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 nei lag tyrker kjempe greier spør du meg! 7101951[/snapback] Ja tyrker kan du lage... det er SUUUUPERT til og bli litt brisen av... men etter et par tre liter med det, er du passelig drita.. men da kan du fortsette med Brennevin (ca 95%) og Burn... da er helgen reddet.. =)=)=)=)=) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 I morra er planan å bli skikkelig drita, har virkelig gudene på min side. Skal ute uten dama, bare med en kamerat. Først vors hos en kamerat, deretter videre på pizza kveld med jobben og til slutt skal jeg på mini-fest hos naboen som bor vegg i vegg. Har 0,75 martini (15%) fra danmark, og skal handle X liter øl i morra. *glede seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kan man finne på noe spennende med: Fisherman's Red og Jack Daniels Noen som vet hvordan man lager den drinkene i Scrubs som heter: Nectarinie Appeltinie Eller er dette bare liksomdrinker? Litt OT: Hva slags øl mener dere er best? (altså for min del, den som er enklest å få ned er Tuborg, Heineken og Ice. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Litt OT: Hva slags øl mener dere er best? (altså for min del, den som er enklest å få ned er Tuborg, Heineken og Ice. 7167016[/snapback] Av norske øltyper som finnes i de fleste butikker så er Hansa Fatøl den klare favoritten i hvert fall. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 På meny selger de noen 5 liters dunker med øl til 250kr. Fikk et par glass av en på en fest en gang, og da var det lunkent og noe døtt, men allikevel smakte det fantastisk. Noen som vet hva ølet heter og hvor det kommer fra? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Perfekte fylla er øl =) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Drikk Captain Morgan's Original Spiced Gold Rum reint. Ikke bare er det godt og gir en nydelig fyll, men du blir en ekte pirat av det. Arr! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Julebrus FTW! den "brune" julebrusen gjør susen fjerner mesteparten av smaken gjør den åsså så får du en liten "jule vodka" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen kompiser av meg lagde seg "julejeger" i fjor. Ingen bonus for å gjette hva den drinken besto av. Smakte noe spesielt, men det gikk helt fint. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg hiver meg på "Drikk vodka rent", bølgen. Enkelste er ofte det beste Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Litt OT: Hva slags øl mener dere er best? (altså for min del, den som er enklest å få ned er Tuborg, Heineken og Ice. 7167016[/snapback] Av norske øltyper som finnes i de fleste butikker så er Hansa Fatøl den klare favoritten i hvert fall. 7167049[/snapback] Agreed. Går i det her også. Lenke til kommentar
oLe89 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Har noen et bra forslag hva jeg kan blande ut Bols Jordbær med?? prøvde å drikke det uten noe blandevann:P ....også fikk jeg høre at det egentlig skulle nytes utblanda Endret 4. april 2007 av oLe89 Lenke til kommentar
Chirpy Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Den perfekte fylla er for meg mange enheter White Russian, i min White Russian t-skjorte hehe. Som jeg kjøpte her: http://www.spreadshirt.net/shop.php?op=art...icle_id=4895616 Men på en annen side er viktig å få innta andre alkoholholdige drinker, da bare white russian kan være hardt for fordøyelsen, hehe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Finnes flere sider med oppskrifter, blant annet Extra Tasty. http://www.extratasty.com/recipes/tagged/vodka Og så kan du prøve på Skittles-vodka. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5entry5989505 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 blei tipsa å blande spriten ut med iskaldt vatn+isbiter. også helde sitron fra flaske (sitronsprut) opp i heilt til den meste spritsmaken er vekke. har ikkje testa dt skjølv, men har lyst. hørest ganske godt og forfriskande ut. Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Lag deg smoothie med sprit i Jordbær og sprit.. nammenamm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå