Gå til innhold

Den perfekte fylla ? =D

Zolberg

Anbefalte innlegg

White Russian er den smudeste vodkadrinken der ute. Google etter oppskrifter, det finnes en del forskjellige.

7101343[/snapback]

White Russian er herlig. Den er enkel å blande til i bedugget tilstand også. En god dæsj vodka, litt mindre Kahlua enn dæsjen med vodka, og en større dæsj helmelk, avhengig av hvor sterk du liker den.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
nei lag tyrker :p

kjempe greier spør du meg!

7101951[/snapback]

Ja tyrker kan du lage... det er SUUUUPERT til og bli litt brisen av... men etter et par tre liter med det, er du passelig drita.. men da kan du fortsette med Brennevin (ca 95%) og Burn...

da er helgen reddet.. =)=)=)=)=)

Lenke til kommentar

I morra er planan å bli skikkelig drita, har virkelig gudene på min side. Skal ute uten dama, bare med en kamerat. Først vors hos en kamerat, deretter videre på pizza kveld med jobben og til slutt skal jeg på mini-fest hos naboen som bor vegg i vegg. Har 0,75 martini (15%) fra danmark, og skal handle X liter øl i morra.

*glede seg* :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Kan man finne på noe spennende med:

Fisherman's Red og Jack Daniels

Noen som vet hvordan man lager den drinkene i Scrubs som heter:

Nectarinie

Appeltinie

Eller er dette bare liksomdrinker?

Litt OT: Hva slags øl mener dere er best? (altså for min del, den som er enklest å få ned er Tuborg, Heineken og Ice.

Lenke til kommentar

Litt OT: Hva slags øl mener dere er best? (altså for min del, den som er  enklest å få ned er Tuborg, Heineken og Ice.

7167016[/snapback]

Av norske øltyper som finnes i de fleste butikker så er Hansa Fatøl den klare favoritten i hvert fall.

7167049[/snapback]

Agreed. Går i det her også.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Har noen et bra forslag hva jeg kan blande ut Bols Jordbær med??

prøvde å drikke det uten noe blandevann:P ....også fikk jeg høre at det egentlig skulle nytes utblanda

Endret av oLe89
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...