endrebjo Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Fanta Exotic. Forøvrig det eneste den brusen kan brukes til. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Fanta Exotic.Forøvrig det eneste den brusen kan brukes til. 7062227[/snapback] Perfekt farge på den å Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Fanta Exotic.Forøvrig det eneste den brusen kan brukes til. 7062227[/snapback] Æsj, drittsmak på flaske. Bruk heller tranebærnektar, det er konge Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 -Java brus pulver (bruker selv Tropisk smak) 7060670[/snapback] Kan kjøpes i TrHeim? 7061909[/snapback] Jo det må det da gå ann. Jeg kjøper den på Helgø som er en kjede med bare butikker i Sør Rogaland og som har et utrolig stort utvalg. Prøv på butikker med litt større utvalg enn de typiske Rimi, Rema etc. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vodka skall drikes bar, det er en grunn til at de tilsetter masse krydder og greier i den. Blander du akeviten ut i appelsinjuce? Hvis det er for sterkt for deg, kjøp epplecider. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 1 del Vodka 1 del Tom Collins drink mix 2 deler sprite funker bestandig. Etter et par slike kan du kutte ned på spirten og drinkmixen. Kvelden i kveld består av Captian Morgan og cola. ;D Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 cosmopolitan er ganske populær blandt folk har jeg inntrykk av, kanskje litt femi, men. hehe vodka, sprite, fun light bringebær (eller en annen rød farget som du liker) og en sprut sitron (eventuelt en båt lime). kan ikke helt forholdene, ta på gefylen, sprite er hovedingrediensen hvertfall. Når jeg drikker sprit foretrekker jeg å bare blande det med appelsinjuice eller tropisk nektar. Men det blir kjedelig i lengden, må ha øl Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hah! Blande vodka? Nei takk! Foretrekker den bar! Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Mulig dette har blitt nevnt, men sier det allikevel. Forsøkte for ikke lenge siden å lage mine egen Strawberry Daiquiri med Absolut, funket knallbra! Mix følgende i en blender: Vodka Frosne jordbær (siden du ikke får ferske) Sukker Vann Og du har en relativt god drink, etter min mening... EDIT: Glemte noe elementært; skjær en sitron i båter og press sitronsaft oppi. Yum! Endret 15. oktober 2006 av hdanielsen64 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 ca 1/3 med vodka ca 1/3 med sprite ca 1/3 med schweppes grape eller hva det heter så topper du det heile med bittelitt fun isetea sånn at driken får en mørkebrun farge.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ehm, med tanke på at jeg er 15 år må det eneste være at jeg drakk eplecider (0.6%) som resulterte i at jeg fikk Bonereavers Edge. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 -Java brus pulver (bruker selv Tropisk smak) 7060670[/snapback] Kan kjøpes i TrHeim? 7061909[/snapback] Jo det må det da gå ann. Jeg kjøper den på Helgø som er en kjede med bare butikker i Sør Rogaland og som har et utrolig stort utvalg. Prøv på butikker med litt større utvalg enn de typiske Rimi, Rema etc. 7064530[/snapback] Kjøpte en pakke som ble fortært i kveld, og det viser seg at det heter "Ja-Da", ikke Java Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bland det med Burn eller sprite Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du faktisk skal drikke for å bli full - fort; halvt glass billigeste vodka (kalinka), litt fun saft og vann. eller bland med appelsinjuice. Sprite og sitron. Bland evt litt mindre vodka i i starten for å få det til å gå ned. Og ja, kalinka er billig, men er etter min mening, elendig... Har du en god blender, is og godt å blande med, kan du også få til mye rart Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Og ja, kalinka er billig, men er etter min mening, elendig... 7100909[/snapback] At det er elendig er intet hinder, det er jo billig som du sier. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Captain Morgan og coca cola Da kan du samtidig leke litt sjørøver. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hva med å blande med iste ?.. Har ikke prøvd det, så vet ikke hvordan det funker Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 White Russian er den smudeste vodkadrinken der ute. Google etter oppskrifter, det finnes en del forskjellige. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Black Russian er ikke så værst heller. Ca like mengder vodka og Kahlua. Sånn omtrent. Hjemme på "utestedet" der har de 2/3 vodka.... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skal du gjøre det enkelt så slår aldri vodka tranebær feil... 1/2 vodka 1/2 tranebærjuice Smaker veldig godt i mine, ehm, smaksløker og skjuler ikke alkoholsmaken bak masse sukker og dritt. Forutsetter at du tåler litt alkoholsmak (skal man drikke så skal man drikke) og at du liker den tørre tranebærjuicen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå